globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 00:39 | Nahoru | #54841
Franky> Ten stan musel být super. Já nakupuju v Hudy sportu a max. spokojenost. Stan mám taky zajímavé konstrukce. Po narovnání tyček které jsou skládací jištěné v kloubu převlečnou trubičkou je stan-venkovní i vnitřní pláštˇ postavený.
Spacáků mám šest a ty nej. jsou české výroby.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 04:56 | Nahoru | #54842
Jirka4137> S vnější konstrukcí?

(reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 07:49 | Nahoru | #54843
Sema> no to teda

(reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 09:21 | Nahoru | #54844
Sema> Ano. Vnitřní ložnice je do něj zavěšena. Po odepnutí vnitřní ložnice s podlážkou (je to vcelku) se dá stan použít jako jednovrst. třeba na ryby kde nesmí být údajně podlážka (podle rybářů).
Spacák mám stejně jako Franky duté vlákno do -12 C. Zkoušel jsem ho v -10 a šlo to.
Kamarád si ho půjčoval pro cestu na pérácích a kývačce po Skandinávii.

Naposledy editováno 07.01.2016 09:29:08

Jawablázni

7.1.2016 v 09:31 | Nahoru | #54845
S dutým vláknem pozor na skladování. Ideál je ho mít pověšená ve skříni. Když se spacák skládá, vlákno se láme a neisoluje. Spacák s dutým vláknem hřeje i když je mokrý.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2016 v 12:08 | Nahoru | #54846
SEMA : Taky bych si chtěl splnit další plán. Motocestovatelský. Podívat se na Gibraltar a když už tam budu, tak po dlouhých letech do Afriky. To předpokládá mít spolehlivou motorku. Je to Jawa 660 ? Posud'te:
Vyjádření Jawy Týnec : Jawa 660 je moderní stroj , jehož elektroinstalace je na (světové) úrovni a není, co by se na ní pokazilo. Jen baterii 12 V 8 Ah je třeba pravidelně
(jednou týdně ? ) dobíjet. Používat nalívací olověnou baterii se nedoporučuje.

Vyjádření mně, Lojzy ze Lhoty jako běžného spotřebitele, ktarý měl třeba Jawu 350 - 634 a koupil si Adenium : Jawa 660 je moderní stroj, jehož elektroinstalace je dobře navržena, ale vyrobena zcela amatérsky a to tak, že po konzultaci s odborníkem v oblasti autoelektro vykazuje znaky možného selhání kdykoliv a tedy i kdekoliv. Na vině tedy není elektroinstalace samotná, ale její zapojení - např. tři dráty v jednom fastonu, když kolem jsou v tomtéž konektoru tři fastony volné...

Tolik stručně, v kostce. Jeli byste na takové motorce na Gibraltar ? Já, Lojza ze Lhoty ne. Dobrá baterie je základem. Dobrá bude a vydrží tehdy, když je v pořádku elektrika. Osobně považuju baterii 8Ah v motorce jako je Jawa 660 za nevhodnou, sám bych to viděl na 12 Ah. A dobíjet ji jednou nebo dvakrát do roka. Ne mít ji pod proudem přes dobíječku stále. Ne jet do Afriky, nabíječku s sebou a možná, pro jistotu i náhradní baterii. Možná přeháním, ale mám z toho všeho takový pocit .

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2016 v 12:13 | Nahoru | #54847
A proč nejet do afriky s prodlužkou na bubnu a stále připojenou nabíječkou ? AAAAAaaaa nebo..solární panel napelený na kufrech..geniální..

Jawablázni

7.1.2016 v 12:41 | Nahoru | #54848
Milane i ČZ 180 po roce 1990 měla několik koster pod jedním šroubkem a ke každému drátku patřilo jedno očko. Bylo tam snad pět oček na sobě a nebylo vše pod jedním. je to blbost. Člověk, když cestuje, tak po zastavení napíchne na zásuvku třeba mobil, či další věcičky co potřebuje nabít... Takhle by jsi po ránu neodjel. Eeletroinstalace na 660 je díky šetření na spodní hranici únosnosti. Už teď je tam spousta zbytečných odporů a to nechci vidět, až bude mít nějaký rok za sebou...

(reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 12:42 | Nahoru | #54849

milan1963 píše: SEMA : Taky bych si chtěl splnit další plán. Motocestovatelský. Podívat se na Gibraltar a když už tam budu, tak po dlouhých letech do Afriky. To předpokládá mít spolehlivou motorku. Je to Jawa 660 ? Posud'te:
Vyjádření Jawy Týnec : Jawa 660 je moderní stroj , jehož elektroinstalace je na (světové) úrovni a není, co by se na ní pokazilo. Jen baterii 12 V 8 Ah je třeba pravidelně
(jednou týdně ? ) dobíjet. Používat nalívací olověnou baterii se nedoporučuje.

Vyjádření mně, Lojzy ze Lhoty jako běžného spotřebitele, ktarý měl třeba Jawu 350 - 634 a koupil si Adenium : Jawa 660 je moderní stroj, jehož elektroinstalace je dobře navržena, ale vyrobena zcela amatérsky a to tak, že po konzultaci s odborníkem v oblasti autoelektro vykazuje znaky možného selhání kdykoliv a tedy i kdekoliv. Na vině tedy není elektroinstalace samotná, ale její zapojení - např. tři dráty v jednom fastonu, když kolem jsou v tomtéž konektoru tři fastony volné...

Tolik stručně, v kostce. Jeli byste na takové motorce na Gibraltar ? Já, Lojza ze Lhoty ne. Dobrá baterie je základem. Dobrá bude a vydrží tehdy, když je v pořádku elektrika. Osobně považuju baterii 8Ah v motorce jako je Jawa 660 za nevhodnou, sám bych to viděl na 12 Ah. A dobíjet ji jednou nebo dvakrát do roka. Ne mít ji pod proudem přes dobíječku stále. Ne jet do Afriky, nabíječku s sebou a možná, pro jistotu i náhradní baterii. Možná přeháním, ale mám z toho všeho takový pocit .



Na Gilere jednoválci mám 14 ah. A to má magnetové zapalování, 8 mi přijde opravdu málo, myslím, že je to i zbytečně málo s ohledem na dobíjení. A dobré je mít provoz na jakoukoli větší baterku, protože nějakou hi technology malou tak pak vždy dáš, naopak těžko...

(reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 12:43 | Nahoru | #54850
hrnous> JJ to už má ověřený Ivan Mládek, jeho strýc vynalezl samopal na el.pohon. Při útoku byly vojíni napojeni na prodlužku.

Jawablázni

7.1.2016 v 12:59 | Nahoru | #54851
milan> odstoupit od smlouvy a koupit si MOTORKU A nebo jim to vrazit s tím, že to chceš předělat na spolehlivou verzi

Naposledy editováno 07.01.2016 12:59:32

(reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 13:08 | Nahoru | #54852
milan1963> při rychlosti s jakou všechno řeší,bych jim to odvezl a pokud by se do 30 dnů nevyjádřili a nebo nevrátili opravené v uspokujivém stavu tzn. všechno předělané jak má být,máš možnost ze zákona požadovat o vrácení peněz v plné výši.

Co to tam je za kokoty,když už víc jak skalní a ortodoxní Jawaře odradí jejich současné výrobky Ty už si náš soucit kuli značce nezaslouží!!

Jawablázni

7.1.2016 v 13:16 | Nahoru | #54853
mám 9 let xtčko,což je stejná motorka a jezdí i když nenabíjím baterku nikdy. chytne i když sotva točí a nikdy s tím nebyl problém

Jawablázni

7.1.2016 v 13:28 | Nahoru | #54854
Nemohou chtít, aby se v nečinnosti motorka musela každý týden dát na nabíječku. V moderních autech je ještě více náchylné elektroniky a taky se nic nepřipojuje... A v dnešní době, kdy se na strojích nedělá skoro žádá údržba mimo servis už vůbec ne...

Jawablázni

7.1.2016 v 13:46 | Nahoru | #54855
Zdravá baterka určitě nesníží za týden svoji kapacitu pod kritickou mez. Co teda při vypnutém klíčku spotřebovává energii? Imobilizér?

Naposledy editováno 07.01.2016 13:47:43

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2016 v 13:57 | Nahoru | #54856
Milan tam má tuto a měl by tam mít tuto a nebo aspoň podoně výkonnou.60% toho co tam má být nemůže dělat žádný zázraky,natož v zimě nastartovat motorku

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2016 v 14:05 | Nahoru | #54857
Asi blbej dotaz. pro elektro odborníky....omlouvám se ...ale??????

Šlo by toto......kondenzátor alternátoru....namontit na JAWA 650 a jawa 660???????
Mám to na bizonu i 634kách a žádnej......problém.
Maká to k plné spokojenosti............náhrada baterky.

http://etovar.cz/cs/...aev-0403-k-vape.html

Naposledy editováno 07.01.2016 14:09:55

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2016 v 14:15 | Nahoru | #54858
Kondeznátor v žádném případě! Funguje pouze tam, kde je čistě odporová zátěž a jako malá berlička pro případný přerušovač blinkrů. Namontováním namísto baterky do stroje s jednotkou by bylo vyhozením 12000 za jednotku do popelnice..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 14:15 | Nahoru | #54859

Čmoud píše: Milan tam má tuto a měl by tam mít tuto a nebo aspoň podoně výkonnou.60% toho co tam má být nemůže dělat žádný zázraky,natož v zimě nastartovat motorku


Čímž říkáš, že tam už v Týnci dali slabou baterku ?? A ted' se od toho distancují ? Uvažuju stejně jako Ty, jsem sice amatér, ale ta 12 Ah mi tam sedí víc. Měl jsem jí v 650 a vždycky byla . Motorku nastartovala i při mínus deseti, a nedobíjel jsem ji nějak často, jen 2krát ročně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 14:19 | Nahoru | #54860
bimbo750> To jako zahodíš baterku a místo toho připojíš tady ten kondík? Nic víc?
Jinak neváli se někomu doma funkční tacho na 634 ku a přední držáky na nádrž? (takové ty plíšky kolem rámu spojené silentblokem)

(reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 14:22 | Nahoru | #54861
[quote=hrnous]Kondeznátor v žádném případě! Funguje pouze tam, kde je čistě odporová zátěž a jako malá berlička pro případný přerušovač >
Díky za odpověď ,to sem potřeboval vědět...........

Milane------souhlas baterku v 650 sem zatím nabíjel jenom jednou a to pouze pro sichr a to je, tak snad asi už 4roky stará ,,co jí snad Standa dával novou.....

Naposledy editováno 07.01.2016 14:26:06

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2016 v 14:23 | Nahoru | #54862
14Ah se tam asi nevleze..já tam mám větší http://www.yuasabat...?bID=B9&vID=3576 která má 135A startovacího proudu a je krz ni fiknutý kastlík.. Pořád jsem toho názoru, že to pojede a JEZDÍ v XT i s touto originální.... ale pokud se po estě poztrácí kdoví kolik a baterie se dobře nenabíjí..je uplně jedno jaká tam bude, i kdyby byla ze zlata..





Naposledy editováno 07.01.2016 14:25:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 14:25 | Nahoru | #54863

Wenca24 píše: bimbo750> To jako zahodíš baterku a místo toho připojíš tady ten kondík? Nic víc?
Jinak neváli se někomu doma funkční tacho na 634 ku a přední držáky na nádrž? (takové ty plíšky kolem rámu spojené silentblokem)



Ano přesně tak......odpadá starost o baterku......nabíjení, dolejvání ,vyndavání v zimě z motorky...atd
Předpoklad je ALE ,že musíš mít v motorce zapalování VAPE....6V, nebo 12V.....
Né starou klasiku!!!!!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2016 v 14:30 | Nahoru | #54864
Milan a aká značka baterky je teraz v tvojej motorke?

Jawablázni

7.1.2016 v 15:14 | Nahoru | #54865
Dovolil bych si jedno krásné čtení o baterkách z dílny Yuasy.. http://www.yuasabat.../TechManual_2014.pdf

(reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 15:17 | Nahoru | #54866
bimbo750> To splňuji Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 16:54 | Nahoru | #54867
hrnous> no což o to, teoreticky by se snad i vlezla

ale otázka zní, co by provedla nekvalitní instalace s touhle hypermoderní technologií...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.1.2016 v 17:02 | Nahoru | #54868
dá se někde koupit plexi na panelku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 17:07 | Nahoru | #54869
nemako> Dá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.1.2016 v 17:36 | Nahoru | #54870
maabo> Neprovedla by nic, baterka by byla spokojená..tento rok jak budou peníze si poskládám svůji aku z jednotlivých článků.. s LiFeYPO4 zž sem skládal motobaterek několik.. ono je celkem sranda ukazovat, jak nastartuješ velkou motorku "na čtyři tužkové"...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist