globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

17.7.2015 v 11:33 | Nahoru | #51181
Tyjó, eště že je filtr vzduchu přibližně v těžišti motorky ...

Jawablázni

17.7.2015 v 11:34 | Nahoru | #51182
Má, ten můj má stejný objem jako originál BMW, a hlavně k tomu mám rozkreslenou vrchní část nad filtrem s laditelnýma bezztrátovýma trumpetkama :) Kdo si hraje, nezlobí :) Původně to měl být nerez, ale napřed se potřebuju dobře naučit kouťáky pod argonem skrz teplotní deformace..

Naposledy editováno 17.07.2015 11:59:45

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2015 v 12:17 | Nahoru | #51183
Ach jo JAWO! Hrnous

(reakce na) Jawablázni

17.7.2015 v 12:56 | Nahoru | #51184

MartinED250 píše: Ach jo JAWO! Hrnous



je vidět ,že je to sofistikovaný stroj,který předčí všechna očekávání........
Ale to víme a proto máme JAWU rádi......

Jawablázni

17.7.2015 v 13:19 | Nahoru | #51185
Myslím, že mě přechází chuť na novou Jawu...

Jawablázni

17.7.2015 v 13:54 | Nahoru | #51186
To je výsměch... Taková kvalita..

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2015 v 14:22 | Nahoru | #51187
Jawa 660 je s kvalitou a celkově s technickým provedením uplně někde jinde. Snad kvůli tomu, že je v ní použito 80% veškerých komponent z dovozu. A to co dělali ve fabrice, na tom už snad není skoro co pokazit - samozřejmě sváry by mohly být pěknější, zapuštěné závity rovně, ale jinak to rozhodně nemá hrubých konstrukčních chyb jako 650. Na druhou stranu se ty chyby u 650 dají relativně bez problému vychytat a pak je to luxusní stroj. Jinak první 660 měly jakýsi pokus o airbox, ale dnešní verze mají komplet sací trakt od YAMAHY

Naposledy editováno 17.07.2015 14:26:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.7.2015 v 16:38 | Nahoru | #51188
hrnous> Potvrzuju. Jawa 660 má o 100 % lepší zpracování než Jawa 650. Vzduchový filtr jsem měnil u Stylky jedinkrát, po asi 35 000 kilometrech. Ono to opravdu nemělo moc smysl, neb mezery a škvíry, jimiž mimo filtr šel do motoru vzduch, byly 1 až 2 centimetrové... S tím jsem nikdy nic nedělal, prostě to tak je na všech cca 440 vyrobených kusech Jawy 650...jinak je 650ka po vychytání much opravdu příjemná a spolehlivá motorka.
Ted' co mám Adenium 660 mám trochu divné pocity . Proč? Protože jenom jezdím a o nic se nestarám. To jsem nikdy nezažil, i u Stylky jsem po jízdě vše kontroloval, dotahoval, ted' opravdu jenom jezdím. Dotahovat není co, vše funguje, jde lehce...Jako správný příznivec značky Jawa bych se měl v motorce vrtat, opravovat. U Adenia není co. Ten rozdíl mezi Jawou 650 a 660 je znát i v této věci.

Jawablázni

17.7.2015 v 17:45 | Nahoru | #51189
milan> hrnous to tu psal...neb jawa je poskladana z koupenych veci

Jawablázni

17.7.2015 v 19:30 | Nahoru | #51190
Já mám v podstatě prodanou stylku 650, odladěnou do posledního detailu, dneska došla jedna část peněz, druhá část bude z prodeje stylky a za 14 dní snad budu obědnávat novou 660. Každý máme holt svoje..

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2015 v 21:31 | Nahoru | #51191
Vy mě tady strašíte takový kontroly nedělám ani u 350

(reakce na) Jawablázni

17.7.2015 v 21:34 | Nahoru | #51192
Ast-Štefan> 650 už je dospělá motorka, ne 350 do které se natlačí trošku sádla do převodovky a jezdí se na to půl století

Jawablázni

17.7.2015 v 21:56 | Nahoru | #51193
Jen se tak zeptám co si tak nejvíc hlídat u 650?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2015 v 21:59 | Nahoru | #51194
Olej, gumy airboxu skrz chudou směs a podpálení ventilů a zavzdušněný vodní okruh skrz přehřátí - válec na sobě má pak takové škaredé škvarky co se udělají na barvě. Elektroinstalaci - dráty mezi regecem a alternátorem - odejde regec, hned na to baterka a kousek před tím taky zapalování - stojí 8000!

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2015 v 22:04 | Nahoru | #51195
Olej skrzevá nikasil každý rok / maximálně 3000km

(reakce na) Jawablázni

17.7.2015 v 22:09 | Nahoru | #51196
hrnous> ...jo, tak přesně. A já jen dodám: dráty v zadním kole. Pokud máš dráty 3,6 mm nebo 4 mm, je to dobré, kolo už někdo přeplétal. Pokud tam máš 3 mm, dej ho přeplést. Jak praskne jeden, prasknou postupně všechny, jako u mojí Stylky, popraskalo jich tuším 28 za sezonu....jediným lékem je přepletení do silnějších nerezových drátů. Dělají je ve Šroubárně Hvězdonice. Tam stačí říct Jawa 650 a oni už přesně vědí... Jo, Jawa 650 je už fakt dospělá motorka. I s dospělými starostmi.
Ještě k regulátoru: dá se poznat, že "odchází do věčných lovišt'". Jak ? Pokud Ti praskne žárovka parkovačky. Ty dáš jinou, když vydrží,. je to dobré. Když praskne po hodině jízdy znovu, je to jasné....jdi koupit nový regulátor. Cena není 300.- korun jako u třistapadesátky, ale připrav se na cenu v tisících. Je tam regulátor VAPE R 87. Já jich kupoval několik....
Než jsem se dokonale naučil znát svojí Jawu 650, trvalo mi to asi 3 roky. Než jsem ji prodal, znal jsem ji opravdu dokonale a asi nic mě nemohlo překvapit. Nevýhodou bylo, že mi (nám původním majitelům) neměl kdo poradit, vše se řešilo za pochodu. Vy už máte výhodu, o neduzích Jawy 650 se obecně ví a kdo ji má ( měl ) , poradí.

Naposledy editováno 17.07.2015 22:19:09

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2015 v 22:39 | Nahoru | #51197
Tak to jsem si myslel že jsem si koupil o proti 350 něco lepšího. Když to tak čtu tak je to dobrá kasička zrovna jsem se koukal a ten regulátor je za 2200kč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.7.2015 v 22:40 | Nahoru | #51198

hrnous píše: Olej skrzevá nikasil každý rok / maximálně 3000km



To jako měnit olej každý 3000km?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.7.2015 v 22:47 | Nahoru | #51199

milan1963 píše: hrnous> Potvrzuju. Jawa 660 má o 100 % lepší zpracování než Jawa 650. Vzduchový filtr jsem měnil u Stylky jedinkrát, po asi 35 000 kilometrech. Ono to opravdu nemělo moc smysl, neb mezery a škvíry, jimiž mimo filtr šel do motoru vzduch, byly 1 až 2 centimetrové... S tím jsem nikdy nic nedělal, prostě to tak je na všech cca 440 vyrobených kusech Jawy 650...jinak je 650ka po vychytání much opravdu příjemná a spolehlivá motorka.
Ted' co mám Adenium 660 mám trochu divné pocity . Proč? Protože jenom jezdím a o nic se nestarám. To jsem nikdy nezažil, i u Stylky jsem po jízdě vše kontroloval, dotahoval, ted' opravdu jenom jezdím. Dotahovat není co, vše funguje, jde lehce...Jako správný příznivec značky Jawa bych se měl v motorce vrtat, opravovat. U Adenia není co. Ten rozdíl mezi Jawou 650 a 660 je znát i v této věci.


Jediné co se na J650 nepos..o byl asi motor. A proč? Protože to byl Rotax a ne Jawa Ale když se všechno kromě toho motoru vyměnilo - nejlépe některé věci i víckrát, tak to potom byl "spolehlivý" moderní motocykl.
Zřejmě u J660 je vše kupované mimo Jawu, protože to co je z Jawy se dřív nebo později pos.re.

(reakce na) Jawablázni

17.7.2015 v 23:00 | Nahoru | #51200

Ast-Štefan píše: Tak to jsem si myslel že jsem si koupil o proti 350 něco lepšího. Když to tak čtu tak je to dobrá kasička zrovna jsem se koukal a ten regulátor je za 2200kč.


Jestli si chtěl něco lepšího měl sis koupit Japonce, Němce, Itale, ale proboha ne Jawu...nehaním jí, ale koupil sis motorku, která s velkými obsahy NEMÁ ZKUŠENOST, SERVISNÍ SÍŤ/ZÁZEMÍ, NEMÁ VELKOVÝROBU DÍLŮ a NEMÁ OJETÉ/ZBOŘENÉ MOTOCYKLY, ze kterých by jsi sháněl díly...a hlavně NEMÁ LÉTY PROVĚŘENOU TECHNIKU :)...:)

(reakce na) Jawablázni

17.7.2015 v 23:01 | Nahoru | #51201

Jirka_S píše: Jediné co se na J650 nepos..o byl asi motor. A proč? Protože to byl Rotax a ne Jawa Ale když se všechno kromě toho motoru vyměnilo - nejlépe některé věci i víckrát, tak to potom byl "spolehlivý" moderní motocykl.
Zřejmě u J660 je vše kupované mimo Jawu, protože to co je z Jawy se dřív nebo později pos.re.



s tím souhlasím co jsem četl :) jinak ta první část mi připomíná motocykly z...kurnik od kud to tak může být...jooo už vím...z číny..:)

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.7.2015 v 23:09 | Nahoru | #51202
Čabas borcí, tak jsem z kopců zpátky. ;)
Bylo to SUPER.
http://verdom.rajce.idnes.cz/Alpy_2015

Jawablázni

17.7.2015 v 23:26 | Nahoru | #51203
Verdom> vítej zpátky brachu

(reakce na) Jawablázni

18.7.2015 v 06:03 | Nahoru | #51204
Verdom>Supr výlet Já sem bohužel ještě o prázdninách žádný větší výjezd nestihl tak se kochám krásnýma fotkama

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

18.7.2015 v 07:24 | Nahoru | #51205
Co já vím,tak u těch 650ek byl problém se špatně zalisovanými konektory el. svazku a tím pak vznikaly přechodové odpory.Jak se to snaží dobíjení dohnat,tak přebíjí a dopadá to jak to dopadá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

18.7.2015 v 08:24 | Nahoru | #51206
Ast-Štefan> Ano v lepším případě každé 3000/sezónu

(reakce na) Jawablázni

18.7.2015 v 08:28 | Nahoru | #51207
Béďa17> Špatně lisované konektory je další problém, ale mezi jinými problémy nestojí za zmínku..
Takto vypadá drát v hlavním svazku od alternátoru k regulátoru - ten tenký, ten vedle něj tam správně patří.





S vícero lidma jsme se shodli na tom,, že ta motorka jezdí na benzín a regulátory. Kdo má nepředělanou elektriku tak mění regulátor v podstatě každou sezónu s olejem, Jsou ale tací, kterým vydržel dokonce 10 000km. Mám dojem, že zrovna Milanovi, ten vyměnil snad jenom tři :) A ta cena, to si našel dobrou, není to tak dávno co stával zhruba 2600kč Je to tím, že je zapojený v rozporu s připojovacíma podmínkama, které k němu dodalo VAPE jako výrobce. Protože by to zase stálo víc peněz na kabelech atd. Navíc nejedná se o klasický regulátor, ale o "social edition" kterou si nechala fabrika udelat na zakázku pro tento stroj, i když se vybodnuli na podmínky. Protože originál regulátor používaný s BMW stojí zase o chlup víc.
To, že nejdůležitější kabel napájející všechny spotřebiče krom startéru vede v podstatě stejným kabelem, a to z baterky napřed do konektoru větráku, kde je přestřihnutý, zalisovaný kombinačkama a pokračuje zase dál, aby se ušetřilo 30cm kabelu, to už snad ani nebudu zmiňovat :)
Ještě, že už je moje motorka všech těchto vad prostá a nový majitel to nemusí řešit.
Těch motorek je na světě prostě pět a půl. Každý klasik je malinko jiný, ale každá stylka co sem kdy viděl má spoustu věcí jinak - každá je svým způsobem prototyp. Nehledě na to, že bylo stylek slabých 70 kusů..
Jiný výrobce má tisíc kusů ověřovací sérii a pak teprve zvažuje co se upraví a jestli to vůbec pustí mezi prostý lid. Tady to bohužel muselo být jinak a konstrukční chyby se řešily až s reklamacemi zákazníků. Smutné, alespoň z mého hlediska je to, že fabrika nikdy oficiálně nepřiznala problémy s elektroinstalací, airboxem ani ničím jiným, protože by to prý poškodilo pověst - co ji poškodí víc, když se k tomu postaví jako chlap a prostě to pokorně předělají a popřejí nasranému zákazníkovi dobrý den, nebo když budou dokolečka tvrdit, že to prostě nemá jak shořet, ale bohužel to už po páté shořelo a po šesté se má zákazník připravit na to. že napříště ten svazek bude stát tuším 6000, protože už mu končí záruka.

Naposledy editováno 18.07.2015 08:44:52

(reakce na) Jawablázni

18.7.2015 v 09:08 | Nahoru | #51208

hrnous píše: Ast-Štefan> Ano v lepším případě každé 3000/sezónu



Dobře proč teda výrobce udává 10tis počítal jsem že každou sezonu budu měnit což je u mě tak 5-6tisíc. Nevím ale 3tis se mi zdá až moc přehnaný. Co mi říkal Berja tak motorka je přepletená a elektrika předělaná. Jestli jsou ještě nějaký zlepšováky který zvaklitní motorku tak potom šup sem s tím.

Jawablázni

18.7.2015 v 09:16 | Nahoru | #51209
Protože výrobce neměl v podstatě ani kdy ujet těch 10 000, když se rovnou vyrábělo. Originál výrobce MOTORU a né toho puzzle předepisuje 6000km/sezónu podle toho co přijde dřív. Já a dalších xxx se držíme těch tří. Není to taková pálka a vzhledem k tomu, že je to motor se suchou skříní a jak to mazání funguje dostává ten olej dost zabrat, a řešit posléze problémy s nikasilem - děkuju nechci. Vdyť ten motor stojí s karburátorem a celou parádou rovných skoro 100 000. Stojí to zato ?

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

18.7.2015 v 09:16 | Nahoru | #51210
Na úpravy a vylepšení si projdi moje deníky, najdeš tam všechno včetně fotodokumentací tak, aby to každý pochopil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist