globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

(reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 19:57 | Nahoru | #38971
Vlasťák1973> Tak to je tedy faj, určitě se ještě někdo přidá aby byla účast Jawabláznů hojná a důstojná.

Jawablázni

28.5.2014 v 19:58 | Nahoru | #38972
Ast> to nepochybuju, jde mi spíš o tu jizdu ve dvou na jalovici a volné spaní..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 21:15 | Nahoru | #38973
valibuk> Minimálně si nikdo nedovolil ošulit technologický proces.
Dnes je na prvním místě "obchodní rozpětí", nikoliv kvalita a spokojenost zákazníka.
To stárnutí může být přirozené a nebo umělé.
Přirozené - necháš to nekde ležet a čím dýl, tím líp.
Umělé spočívá v odstranění pnutí po odlití - zjednodušeně jak když žíhání u oceli.
Se to zahřeje (na kolik nevím, ale tipl bych si neco okolo 400 stupňů) a pomalu se to nechá vystydnůt.
Ono je to asi na každé složení slitiny inačí.
Toto se právě musí dělat u výrobků, keré sů tepelně namáhané a tvarová pevnost je důležitá, ináč to dělá psí kusy.
Třeba hlavy válců. Kdyby se to neudělalo, máš z nich husle.
Zdá se mě, že to s tů kvalitů našich výrobků de postupně do zadele.
Nikdy sem neměl problém s ložiskama, se svíčkama...až do doby,kdy sem si musel kůpit "popřevratové" .
Ani ve zlém snu mě nenapadlo, že to nemusí fungovat.
Takže ložiska SKF a né ZKL, svíčky DENSO a né Brisk...co se naopak výrazně zlepšilo,tak pneumatiky a pivo.

Naposledy editováno 28.05.2014 21:16:29

(reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 21:19 | Nahoru | #38974
Zdenalbenal> se svíčkama mám opačnou zkušenost. do starejch věcí jedině brisk. ložiska jsem dával skf vždycky,tak nemůžu srovnávat. vůbec jsem netušil,že je to taková věda. nám výbrus dělali v čkd a píst se normálně koupil za pár korun v mototechně,složilo se to a fichtl jezdil jako novej větší motory už jsem si nechával dělat ale nikdy nebyl problém

Naposledy editováno 28.05.2014 21:25:03

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.5.2014 v 21:27 | Nahoru | #38975
Mě se Briska v Travelce rozpadla.
"Přetrhla" se střední elektroda a jen díky elektrodě postranní nedošlo k průseru.
Kamošovi se zas uvolnil izolátor v železe a normálně to fučelo okolo.
Jasně, kdo nic nedělá, nic nepokazí, ale když sme jezdili závody, tak poruchy svíček prakticky neexistovaly.
Teď, když vlastně nejsu v kontaktu s tolika lidma, zatěžujících příslušenství motoru do aleluja a přesto se i u tak mála lidí v okolí objevujů poruchy jak za doby slídových izolátorů a sračkových materiálů...no potěš koště...

(reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 21:38 | Nahoru | #38976

Zdenalbenal píše: Mě se Briska v Travelce rozpadla.
"Přetrhla" se střední elektroda a jen díky elektrodě postranní nedošlo k průseru.
Kamošovi se zas uvolnil izolátor v železe a normálně to fučelo okolo.
Jasně, kdo nic nedělá, nic nepokazí, ale když sme jezdili závody, tak poruchy svíček prakticky neexistovaly.
Teď, když vlastně nejsu v kontaktu s tolika lidma, zatěžujících příslušenství motoru do aleluja a přesto se i u tak mála lidí v okolí objevujů poruchy jak za doby slídových izolátorů a sračkových materiálů...no potěš koště...

Tuhle jsme měli školení na sklízecí mlátičky. Chlapík nám řikal: 2 roky se kombajn testuje ve speciální hale. Když se to nerozsypává, tak materiál postupně slábne, hledají se příčiny, proč to drží. Potom se pracně a složitě koumá, jak to udělat, aby to vydrželo záruku a potom šel kombajn do kytek. Je to smutný, ale je to tak...

(reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 21:44 | Nahoru | #38977
Zdenalbenal> já na brisk nedám dopustit. mě odchází ngk. je tedy fakt,že rozhodně nezávodím.

Jawablázni

28.5.2014 v 22:12 | Nahoru | #38978
Já na tý Travelce taky neé. Svíce vydržela asi tisíc km.
NGK sů (prý) náchylné na uchlastání.
Jednů ju po startu nezahřeješ na provozní teplotu a už nejede, jak má. K temu eště olej ve směsi u dvoutaktu...
Briska né že ani přes moju mrtvolu, ale už su v techto věcech opatrný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 22:34 | Nahoru | #38979
Zdenalbenal> Umělé stárnutí u pístů z hliníkové slitiny probíhá v olejové lázni při teplotě 200 stupňů 24 hodin s přerušením po 12 hodinách na dvě hodiny

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.5.2014 v 07:33 | Nahoru | #38980
schválně otestuju denso,to jsem nikdy neměl. největší problém je sesvíčkou u lodního motůrku,kterej jen popojíždí. tam je ngk tak na dva starty a potom veslování domů brisk v pohodě.

Jawablázni

29.5.2014 v 09:02 | Nahoru | #38981
Na všem jezdím jenom svíčky z Tábora a nikdy nebyl problém. Měnil jsem je jen preventivně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.5.2014 v 12:35 | Nahoru | #38982
tony_rs> No když sem neměl jistotu, tak sem je dvakrát upékl v trůbě v kuchyni...brikule pak nedělal žádný .
Nic jiného sem neměl po ruce, ale nechtěl sem takový pofidérní proces zveřejňovat...
Nicméně dík, aspoň neumřu hlůpý.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.5.2014 v 12:38 | Nahoru | #38983
valibuk> No asi to s tema NGK bude pravda, že když se nezahřeje, v zápětí blbne.
Na trcačky bych dal o facku nižší tepelnů hodnotu, než udává výrobce motóru.
Eště jedna věc mě napadla - u dvoutaktů s primitivním obohacením směsi při studeném startu (přeplavovací kolík) probíhá start úplně obráceně, jak u čtyřtaktu se sytičem - tam je směs po startu jak když furt chudá, kdežto ten dvoutakt se obohatí tak, že v průběhu studeného startu je směs tak bohatá, že se motor musí zahřát, aby se odchlastal.
A tyto prudké změny teploty asi nekerým svícám nedělajů moc dobře...

Naposledy editováno 29.05.2014 12:44:28

(reakce na) Jawablázni

29.5.2014 v 13:29 | Nahoru | #38984
Zdenalbenal> mě to dělá i starej harley,prostě jediný svíčky který mu chutnaj jsou brisk za pade. zkoušel jsem nejdřív všechno možný,než jsem je tam dal a nic není lepší. jak to má karbec,je podle mojí zkušenosti brisk ideální.

Jawablázni

29.5.2014 v 13:40 | Nahoru | #38985
Denso jsou taky odolné. NGK nikoliv.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.5.2014 v 14:05 | Nahoru | #38986
Sem dneska narazil na e-shop , kterej sem nikdy neviděl.




(reakce na) Jawablázni

29.5.2014 v 14:14 | Nahoru | #38987
Končíto> Párkrát sem ten obchod použil...
Hele, chlape, vzpomněl sem si na tu tvoju motórku - už pořešils tu díru v kartru?
Páč pokud by okolo ní zbyly nejaké okraje, dala by se zakryt deklem s těsněním - ten dekl bys k temu kartru přitlačil tým šrůbkem.
No a pokud by bylo opravdu nutné ten šroub použít pro přitáhnutí krytu, tož matice by to pořešila...a kdyby tam bylo zahlůbení, dala by se pod ňu rozpěrka...

Jawablázni

29.5.2014 v 14:24 | Nahoru | #38988
Asi myslíš díru v Roadsteru.? tak to už mám opravený, funguje to v cajku

Jawablázni

29.5.2014 v 14:47 | Nahoru | #38989
No ty si šikovný .

(reakce na) Jawablázni

29.5.2014 v 15:02 | Nahoru | #38990
Zdenalbenal> Trouba je asi v pohodě, ten olej je tam jen kvůli tomu aby se to prohřálo stejnoměrně a hlavně pomáhá udržovat stálou teplotu

Jawablázni

29.5.2014 v 15:40 | Nahoru | #38991
Tony_RS> spousta lidí mi řiká, že jsem trouba ale že jsem v pohodě

Jawablázni

29.5.2014 v 16:29 | Nahoru | #38992
V neděli se jedeme kouknout na Jáwu 350/640 .

Jawablázni

29.5.2014 v 18:12 | Nahoru | #38993
betkařovi jeblo..prodává 634

Jawablázni

29.5.2014 v 18:49 | Nahoru | #38994
Asi se mu pokazil japonec nebo co to má a potřebuje na opravu. Nebo už jawy zahodil - šak na jarní jízdu psal že pojede na té své 634 a nebo se škodovkou, no a pak nebyl vidět vůbec ani on ani motórka ani auto. .... Za pár pátků nebo roků bude litovat že to prodal ta motorka byla celkem dobře udělaná, v laku ....

Jawablázni

29.5.2014 v 18:53 | Nahoru | #38995
Kde to inzeruje?

Jawablázni

29.5.2014 v 18:57 | Nahoru | #38996
už ji prodal, psal to an fb, že si pro ni dnes ma typek přijet za 30klacku

Jawablázni

29.5.2014 v 19:53 | Nahoru | #38997
Tyjo, marže přes 100%.
Kůpit Jawu je asi dobrá investice .
Tony - výbava motoservisu: trůba na pečení, myčka na nádobí...
Končíto - hlavně zdraví!

Naposledy editováno 29.05.2014 19:56:20

Jawablázni

29.5.2014 v 19:55 | Nahoru | #38998
Tyjo ta myčka prej funguje dobře. Kamarád to používal do tý doby, než se začla jeho manželka divit, že z té myčky teče nějakej černej humus

Jawablázni

29.5.2014 v 20:20 | Nahoru | #38999

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.5.2014 v 20:48 | Nahoru | #39000
Zdenalbenal> Já Brisky taky nerad. Někde mám starou Palku, někde východoněmeckou Izolatorku, ale do OHCéčka chci teď dát Densa.
Kamarádi co jezdí japonce říkají, že se NGK poslední dobou hodně zhoršily. Teda ta obyč řada.
Pamatuji, jak jsme kdysi na srazu v Německu řešili proč Dantemu nejede Jawa. Když už jsme všechno rozebrali, vyčistili, prozkoumali, tak jsme ty X krát vyndané a skoro nové svíčky Brisk vzali, dali místo nich staré zadehtované Palky, které jsem náhodně objevil u sebe v kaslíku a Jawa šla na první šlápnutí. Brisk už opravdu ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist