globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

26.5.2014 v 20:35 | Nahoru | #38941
Zdenál se vracel z Kavčáku. A neměl dost.

Jawablázni

26.5.2014 v 20:47 | Nahoru | #38942
Ast> pak bude jako Šíma...

Jawablázni

26.5.2014 v 21:47 | Nahoru | #38943
Toz jsme to dneska s Čmoudem rozhodili, levej válec i píst celkem v pohodě , kroužky volné, ale na pravým normálně přetažená vrstvička hliníku přes dva horní koružky. ve válci vpravo nic celkem, vlevo rejpanec odshora dolů asi tak na sílu vlasu. Pojistky na čepech v pořádku. Tak jsme do tmy pilníkovali a pilníkovali a nakonec i trochu zkusili vzít tenkým šroubovákem ten napatlanej hliník na kroužkách ( jak říkal Tonda - u výfukového kanálu to bylo) a ne a ne to uvolnit. Pokračování zejtra, jak se ty kroužky heršvec uvolňujou když je to zapatlaný hliníkem z pístu a nejde s nima zhruba ve čtvrtině obvodu hnout?? Už jsou pod tím hliníkem vidět ale ne a ne a nehnou se.

Naposledy editováno 26.05.2014 21:49:09

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.5.2014 v 22:58 | Nahoru | #38944
Aste, řetázky - varianta 1. a 2. nebrat.
To, co vyfotil Sema, to jo. Musí mět na článkách "ČZ".
Bimbame, uvolnění pístních kruhů - metodou nekonečné trpělivosti.
Doslova vydrápat škvíru mezi kruhem a pístem, používal sem rýsovací jehlu. A zkůšat. Opatrně, bo je to litina.
Ten hliník je přetavený přes hranu kruhu a drží ho jak drápkem. Nestačí ošudlit pouze pracovní plochu, ale aj hranu drážky. Nekdy je potřeba aj pilník, když je to fest. A to po prvním zběžném ohledání nebylo.
Kamoš jednů ocelák Goetze natahl jak drátek...tak ho ohl zpátky, nacpal do drážky a jezdil...
Ty kruhy by měly byt volné, nekdy je na té drážce z vrchu a zespodu vidět, jak se hliník k němu přicucl.
To sem řešil starým vyšmajdaným ulomeným kruhem, na kerém sem nabrůsil hranu a opatrně to "zrcátko" oškrábal.
Hele, a máš (měls) dobře antidetonační štěrbinu?
U techto verglů se to normálně nezkůšá, ale pokud je malá, pod 0,8mm, može byt problém.
Když se písty vyráběly, mohlo se ulítnůt s kompresní výšků...kromě teda těsného výbrusu, že jo...

Naposledy editováno 26.05.2014 23:04:27

Jawablázni

26.5.2014 v 23:13 | Nahoru | #38945
Eště k temu řetázku - pokud se nebudů měnit nohavice nebo rozeta, připni nový řetaz ke starému a mezerů mezi koncem vrchní nohavice a krytem ho protáhni.
Před tým bych doporučil ho dost silně povolit...napnelismus řetězu...
Když bys měnil malé kolečko, tak vyměň kolečko a pak řetěz a nebo obráceně - při téjto výměně kola se s krytem nemusí nic dělat.
Akorát se blbě dává spojka, tá se dá obráceně, bez pojistky a obrátí a spojí u rozety.
Návod, jak na nohavice a nezešílet mám v profilu.
A nezapomnět namazat! (čím, jak a kolik je tam taky).

(reakce na) Jawablázni

27.5.2014 v 02:53 | Nahoru | #38946

Kafi píše: Má někdo zkušenosti s platbou benzínu kartou v Rakousku, Maďarsku, Chorvatsku?? Přemýšlím, zda spoléhat na kartu, nebo ty peníze vyměnit. Otázkou ale je v jakém poměru, pač když budu platit třeba v Chrovatsku Eurama, tak mi vrátí v těch jejich kundách...


Kartu nemám, platím vždy a všude hotovostí. Kartám nevěřím, peníze v ruce ničím nenahradíš. Na Ukrajině kolega kartou nezaplatil u pumpy, musel jsem mu půjčovat hřivny. Vše má své pro , ale i proti.

(reakce na) Jawablázni

27.5.2014 v 07:56 | Nahoru | #38947
Zdenalbenal> teď je otázky,když to odbrousí,jestli po ujetí dalších km se to zase nestane.

Jawablázni

27.5.2014 v 08:04 | Nahoru | #38948
Ahojte, k těm pístům... Mám zkušenosti, že hodně záleží na kvalitě pístů - jeho slitiny. Znám motory, kde se pečlivě zajíždělo a stejně se to hryzalo. Viz panelka bráchy. Namontoval kvalitní výbrus s pístem od Almetu, najezdil cca 1000Km na pohodu a potom v Maďarsku na rovinkách 3x zadřel. Transfagaraš to dalo v pohodě a cestou domů opět hryz na Slovensku. Pak klid a naposledy to kousl cestou na Přebuz. Vždy rozebránoa vyčištěno. Almet už není co býval a záleží na kusu. V mopedu mám teď Maďasrký píst BERTA. Měl jsem obavy, ale zbytečně. Stadion upraven na dvounásobný výkon a po zajetí snáší trvalé zatížení bez náznaku kolapsu. Některé slitiny teplem doslova bobtnají... K té platební kartě - berou jí všude. Dokonce i v Rumunsku. Před nájezdem na pumpu to chce mrknout na ceduli, zdali jí podporují.



Jawablázni

27.5.2014 v 08:52 | Nahoru | #38949
Zdenál - jak jsem včera koukal když jsme sundali makovice, tak písty oba chodily zhruba necelý milimetr pod horní hranu válce. Plus něco přibylo těsněním pod hlavou, což by mělo skoro úplně dát ten milimetr na tloušťku oné štěrbiny antidetonační.

Jawablázni

27.5.2014 v 10:33 | Nahoru | #38950
Martine, jak říkajů marxisté, vývoj se děje ve spirále .
Aneb sme s pístama opět ve dřevních dobách motorismu.
To jest - motor musíš aspoň třikrát zadřít, potom už je klid.
Materiál je jedna věc a s příliš uspěchaným obráběním (odlitek nezestárl) to nemusí byt košér. Ani u tak "vysocevýkonných" strojů.
No co už fčíl.
Bych si opatřil dostatečnů zásobu pístních krůžků, kdybych při odedírání nejaký zlomil.
Páč pokud bude zrada enom v temto, tož to se dá opravit na cestě...
Takže tím zároveň odpovídám Čmoudovi.
Ano, dá se počítat s dalším zadíráním, kór když se temu nekde vytne. Neb Bimbam jel vskutku rozvážně .
Bimbame, buď rád za takový stroj.
Páč kdyby tam byl, nedejbože, nikasil, shrnulo by ho to jak fusekli.

Naposledy editováno 27.05.2014 10:37:43

Jawablázni

27.5.2014 v 13:09 | Nahoru | #38951
S tímhle problémem nekvalitních pístů se potýkají i sami brusiči, co dělají výbrusy. někteří to honují to na větší průměry, aby se to nekousalo. Změřil jsem s pár válců a pístů po návratu od brusiče a nestačil se divit. Max. vůle pístu panelky u opraveného válce má být 0,08mm a já v klidu naměřil 0,16... Pak ty motory mají uměle kratší životnost... je to holt o štěstí na píst. Poslední výbrus jsem dělal tak, že jsem si koupi píst, změřil ho a na válec jsem napsal rozměr jakej chci. Pro ilustraci výkres pístu pro Stadiona, jawety, 555 a 550. Vyrobit dobrej píst není sranda.



Jawablázni

27.5.2014 v 14:57 | Nahoru | #38952
Jak koukám, tak s pístama je to docela věda. Já vše beru od Bartůňků z Votic, dělal mi už pár klikovek a výbrusů a vždycky jsem byl spokojenej. To samý kámošum a známejm a nikdo problém neměl...

(reakce na) Jawablázni

27.5.2014 v 16:14 | Nahoru | #38953

Kafi píše: Má někdo zkušenosti s platbou benzínu kartou v Rakousku, Maďarsku, Chorvatsku?? Přemýšlím, zda spoléhat na kartu, nebo ty peníze vyměnit. Otázkou ale je v jakém poměru, pač když budu platit třeba v Chrovatsku Eurama, tak mi vrátí v těch jejich kundách...



Myslím, že benzín se nechá v těchto zemích platit kartou všude. Každopádně si taky vezmi hotovost, kdyby něco. Něco málo dej do peněženky pro případ, že by tě někdo chtěl očórovat. Ostatní schovej jinam. Jo a tu kudlu, kterou jsi dostal darem si za hranice sebou neber. Mohl bys mít někde s tím potíže.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.5.2014 v 07:18 | Nahoru | #38954
Je mi líto ale musím oznámit že se plánovaného výletu do Alp v červnu nezúčastním.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 08:46 | Nahoru | #38955

kehaj píše: Je mi líto ale musím oznámit že se plánovaného výletu do Alp v červnu nezúčastním.



Ja myslel že už je to dávno zrušený. U tebe nemoc a Bimbo jede na slovač.

(reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 09:25 | Nahoru | #38956
Ast-Štefan> No nemoc je to víceméně finanční ty ostatní jdou s věkem ale Třindu ještě utlačím.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.5.2014 v 09:33 | Nahoru | #38957
O.K. beru na vědomí a poprosím náčelníka bo sekretářku o smazání nahoře.

Taky je u Vás tak krásně slunečno jak hu nás.
www.celysvet.cz/smajlici-ke-stazeni-smajlik][img]http://www.celysvet.cz/skin/smile/s2064.gif[/img

http://www.novinky.c...-prudce-zvedaji.html

(reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 09:47 | Nahoru | #38958
Vlasťák1973> "chčije a chčije"

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.5.2014 v 10:00 | Nahoru | #38959
smazáno

(reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 11:18 | Nahoru | #38960

Kafi píše: smazáno


Kafi ,už si si konečně koupil to VAPE?????????

Jawablázni

28.5.2014 v 11:33 | Nahoru | #38961
bimbo> já jo, ale ty asi ne, když si nedojel....se ti rozhodil předstih co? VOLE KUP SI VAPE konečně :D

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.5.2014 v 11:38 | Nahoru | #38962
Bimbamův Smolík - já bych poměřil písty a válce a pokud bude vůle pístů ve válci normální, to jest odpovídající manuálu a materiálu pístů, tak zádrhelec by mohl byt v nezestárlém materiálu.
Jako že by se vyrobily z fungl nových odlitků bez tepelného ustálení (stárnutí).
V čerstvém odlitku po odlití a následném schládnutí, keré je vlivem rozdílných tlouštěk stěny různé, se v odlitku vytvoří pnutí, keré može po následném rozhajcování vést až k jeho tvarovým změnám.
Tepelné ustálení odlitku se pak děje až za chodu motoru... .
Starý Krmec míval surové písty na ty své malorážky pár roků v rýně .
Mě dělal výbrusy Holátko v Krumlově a vždycky je udělal tak, jak sem mu řekl.
Když sem to od něho brával, vzal mikrometrem míru na pístu a šupitem zajel do válca. Protože na jakékoliv pozdní kecy se nebere zřetel...kór u sportovní motorky.
Dával sem o neco (stovku) míň, než je doporučení fabriky a motor zajel.
Podobně dělá aj auta. Na každý válec napasuje píst...

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.5.2014 v 11:50 | Nahoru | #38963
Ještě jeden dotaz...zvládne J350 alpy ve dvou s bagáží? cca 350-400km/den ? Nechá se v alpách spát na divočáka, stylem se setměním se zašít a ráno třeba v 7 vypadnout? Nechec se mi moc obě cesty táhnout přes maďary...a moc s emi nechec utrácet za kemp, jen proto, že budu spát 7-8hodin na trávě..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 12:02 | Nahoru | #38964

Kafi píše: Ještě jeden dotaz...zvládne J350 alpy ve dvou s bagáží? cca 350-400km/den ? Nechá se v alpách spát na divočáka, stylem se setměním se zašít a ráno třeba v 7 vypadnout? Nechec se mi moc obě cesty táhnout přes maďary...a moc s emi nechec utrácet za kemp, jen proto, že budu spát 7-8hodin na trávě..


Kafi>zavolej Penálovi naSkypy nebo Ti dám telefon-když budeš chtít. Byl v Alpách co já vím tri krát-tak ti může poreferovat.
Jinak když budeš mít VAPE tak to jawa vzládne.

(reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 12:06 | Nahoru | #38965
Kafi>K první části dotazu-ano, dá se. Mrkni na starší cestopisy Martina T. K druhé části-v které části Alp? Obecně se dá, v praxi je to poněkud horší, protože najít v Alpách nějaký rovný kus země, který by nebyl cestou nebo něčím dvorkem je trochu problém. Čím větší kopce, tím větší problém.

Jawablázni

28.5.2014 v 14:01 | Nahoru | #38966

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.5.2014 v 14:58 | Nahoru | #38967
Sema A pokud by se jelo směrem na Graz a pak jen lehce líznout Alpy? Ja v Alpach nikdy na moto ani autem nebyl, jen na lyžích tak pravě nemam představu

(reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 17:33 | Nahoru | #38968
Kafi> Jel jsem Alpy přes Klagenfurt a cesta super.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

28.5.2014 v 17:45 | Nahoru | #38969
Zdenalbenal> jak dlouho by to mělo zrát? myslíš že to,co se prodávalo v mototechně za komančů bylo lepší? nikdy se mi nestalo,že bych něco zadřel hned po generálce. samozřejmě že fichtla v lese,kde jsme ho drtili celej den jo,ale jinak nikdy nic a dokonce jsem jen jednou viděl jawu se kousnout a to na tom jezdili všichni.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.5.2014 v 18:15 | Nahoru | #38970
Kehaj-vím o tom a učast v případě slušného počasí vidím na 99% volno v práci mám.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist