AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
To je stejnej případ, jako rychlost soupravy, která je stanovená na 80km/h a jako dodatek je to, že se nesmí překročit max rychlost žádného z vozidel soupravy (traktor 40km/h, starej vlek 25km/h, tzn souprava 25km/h) ale nikdo neošetřil že existují i přívěsy s povolenou rychlostí vyšší... A je v tom bordel, kliftoni to berou prostě 80 max a nazdar...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
u tech taznych aut vs privesu mi to vychazelo akorat u jednickove oktavky, ktera byla lehka a mohla tahat docela tezkej prives... coz moc nechapu, protoze brzdy to melo poddimenzovane, ze mely co delat i s prazdnym autem....
Naposledy editováno 11.03.2024 16:46:24
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: pech.> tak na to staci rict at to sepise do spravka... a tam to vyhrajes.
u tech taznych aut vs privesu mi to vychazelo akorat u jednickove oktavky, ktera byla lehka a mohla tahat docela tezkej prives... coz moc nechapu, protoze brzdy to melo poddimenzovane, ze mely co delat i s prazdnym autem....
Tak jedničková ovce ej celkově mimořádně zpackaný zgarb, který měl jen jedno štěstí, že jeden z nabízených motorů, byl sice hrubě nekulturní, ale vydržel.... Tam logiku nehledej...
Otec a mati jezdili do 5ti ilitru a nikdy s ni nemeli zadne problemy (jako vetsina uživatelů) ja si zažil par horkých chvilek s jízdními vlastnostmi a brzdami - ale stylem a v rychlostech jakyma se asi po silnici jezdit nema…
Naposledy editováno 11.03.2024 17:55:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Meleš hovna. Jednak Citigo kouli nemá dovolenou vůbec, stejně jako prakticky všechna miniauta krom některých provedení Pandy, právě kvůli jejich nízké váze, tahání přívěsu není jen o výkonu, dneska už se slabá auta skoro neprodávají, ale že malé a lehké autíčko ten vlek prostě rozstrká, to je důvod první a druhak proto, že to po těch autech nikdo nechce a tak si ušetří homologační náklady... Takže pokud jsi viděl na citigu, nebo jiném Pižďuchu kouli, je to pouze nosič kol na 50-75kg... Kdo potřebuje tahat, stejně bere větší auto.
A zkus si za auto s povolenou váhou vleku 750, zapřáhni prázdnej podval na dvě tuny... Kliftoně absolutně nezajímá, jestli je to plný prázdný nebo poloprázdný... Berou to podle celkový, takže tě budou pranýřovat...
To už na mně taky někdo v práci zkoušel, že prázdnej můžu... Nemůžu, éčko nemám, tak buď malej, nebo žádnej....
Citigo jsem dal jako příklad. To, že zrovna CItigo nemůže mít tažné jsem nevěděl, ale to je úplně jedno. Tak dejme tomu škoda 120, nebo embéčko, nebo jakékoli malé auto, které má malou maximální hmotnost. Pokud bude mít to auto celkovou v tp do 1500kg, můžeš za ním s béčkem táhnout přívěs s celkovou do 2 tun, pokud jeho okamžitá hmotnost nepřesáhne maximálku psanou v tp auta.
A to je právě ten rozdíl. Zatímco u řidičáku hraje roli maximální hmotnost v tp, u maximální povolené hmotnosti přívěsu u tažného auta se počítá okamžitá hmotnost.
Borntobewild píše: Citigo jsem dal jako příklad. To, že zrovna CItigo nemůže mít tažné jsem nevěděl, ale to je úplně jedno. Tak dejme tomu škoda 120, nebo embéčko, nebo jakékoli malé auto, které má malou maximální hmotnost. Pokud bude mít to auto celkovou v tp do 1500kg, můžeš za ním s béčkem táhnout přívěs s celkovou do 2 tun, pokud jeho okamžitá hmotnost nepřesáhne maximálku psanou v tp auta.
A to je právě ten rozdíl. Zatímco u řidičáku hraje roli maximální hmotnost v tp, u maximální povolené hmotnosti přívěsu u tažného auta se počítá okamžitá hmotnost.
Což je teorie a honění žáby v kýbli, protože kliftoni tě při tom svlíknou z kůže...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: ale nikdo neošetřil že existují i přívěsy s povolenou rychlostí vyšší... A je v tom bordel, kliftoni to berou prostě 80 max a nazdar...
Ale ošetřil. Přečti si ten zákon pořádně.dave-lister píše: Borntobewild> Vzhledem k tomu, že dodělat si skupinu B+E je pouze formalita, tak bych si ho raději dodělal a měl klid.
Já mám i C+E, takže to neřeším. Ale donedávna jsem byl i ve výjezdovce u hasičů dobráků a na školeních se ta hmotnost přívěsů řešila dost často. Panuje v tom celkem bordel.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Ale ošetřil. Přečti si ten zákon pořádně.
Má to právě dva výklady...
někdo si vytáhne jen jedu část, která se mu hodí a když to spojíš do obojího, tak prostě 80 vždy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Řidič motorového vozidla o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 3 500 kg a autobusu smí jet mimo obec rychlostí nejvýše 90 km.h-1; na dálnici a silnici pro motorová vozidla rychlostí nejvýše 130 km.h-1. Řidič jiného motorového vozidla smí jet rychlostí nejvýše 80 km.h-1. (4) V obci smí jet řidič rychlostí nejvýše 50 km.h-1, a jde-li o dálnici nebo silnici pro motorová vozidla, nejvýše 80 km.h-1. (5) Řidič nesmí překročit nejvyšší povolenou rychlost vozidla,2) a jde-li o jízdní soupravu, nejvyšší povolenou rychlost žádného z vozidel soupravy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: jsem asi linej to overovat....
Ta věta je naprostá píčovina a bohužel spousta webů, co se tváří seriózně píše stejné hovadiny. Takže zde přímo zákon: B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3500 kg, určená pro přepravu nejvýše 8 osob kromě řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti 1. nepřevyšující 750 kg, 2. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3500 kg Narozdíl od rozšíření, nebo výjimky pro skůtry do 125ccm, skupina B platí mezinárodně. Nejde o žádnou výjimku, je to tak v zákoně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ja to beru pomerne jednoduchou logikou, na rizeni velkych vleku jsem si udelal E abych nemusel zkoumat, jestli ma moje auto celkovou 1695 nebo 1710 ….
Edit: v rychlosti jsem se dival na DE a tam to maji strjne jsko u nas…
Naposledy editováno 11.03.2024 20:05:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
edit: stejne to musi kvulima tem EL casem zvednou
Naposledy editováno 11.03.2024 20:19:00
Skupina B, stejně jako ostatní skupiny je mezinárodně uznaná a je jednoznačně určeno na co platí. Naopak ČR se v 90tých letech těmto mezinárodním pravidlům přizpůsobovala, když na motorku byly jen 2 skupiny a přívěs se směl s béčkem táhnout libovolný.
P_B píše: assassin> nen v cizine nahaodou u "B" 4250kg? jako stadardni hmotnost soupravy?
edit: stejne to musi kvulima tem EL casem zvednou
Teď platí, že můžeš s béčkem řídit vozidlo nad 3,5tuny do 4,25 pokud tu hmotnost přes 3,5 tuny tvoří komponenty alternativního pohonu (baterie, palivové články, nádrže) To auto samozřejmě musí být už takto otypováno.
A k hlasování v Bruselu je návrh, který tlačí karavanisti, pro zvýšení limitu na 4250kg u osobních (obytných) aut. Ale to zatím neprošlo.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Nemám problém věc pochopit ale je to jako číst návod k jaderné elektrárně.
Naposledy editováno 11.03.2024 20:35:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Kafi píše: Trajekt Hirtshals - Kristiansand
Nejlip by to bylo autem do Hirtshals, nechat tam ve stredu rano auto a v utery se pro nej vratit...tedy na Jawe jen ciste po Norsku...zkusim nastrelit trasu....s timze my bychom byli pa-ne na tom srazu...ty dny okolo couracka po Norsku
Jirka4137 píše: Líbí se mi jak jsou ty naše zákony krásně jednoduché. Ještě že mám C+E a na firmě dodávku s kontejnerovým Ivecem.
Nemám problém věc pochopit ale je to jako číst návod k jaderné elektrárně.
Tak ten je teda brutalne jednodussi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: Btw., máš tušení, jak je tenhle trajekt vytížený, tedy jak moc v předstihu je třeba opatřit lodní lístek?
Je to paterni spojeni, ale motorka se vejde vsude. Meli jsme to koupeny cca 2mesice predem. Cim driv koupis dostanes se na lepsi cenu. Jezdi to vzdy nekolik spolecnosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše: P_B> OK. Dík.
Hlavne tam bud Vcas, je to mazec kdyz to tam cpou . Ale severani jsou v poho, maji vetsinou poradny kurty. To jizani to pritahnou jen provazkem
A az se tam dostanes, rychle si vyhlidni misto, je to na 5,5h. A ty co to znaj kaslou na to si fotit a cumet z paluby na vyjezd. Nebo si tam nekam hod helmu s budou. Da se i koupit pevny misto v sedacce. To uz je na tobe.
Naposledy editováno 11.03.2024 20:56:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
TomElefant750 píše: No, asi by nebylo špatný trochu odkazování na zdroj - takže kurva bod 7 par. 14 jakýho že zákona?
Já to sám hledat nebudu, krom autobusu mám noty na všechno, tak je mi to jedno.
Čau, Tom
Je to samozřejmě blbě vyložený zákon, stejně jako na tom jeho prvním odkazu.
2. hmotnost brzděného přívěsu kategorií O1 nebo O2 nesmí být větší než největší povolená hmotnost brzděného přípojného vozidla stanovená pro tažné vozidlo, která je uvedena v technickém průkazu a osvědčení o registraci tažného vozidla, za podmínky, že hmotnost takového přípojného vozidla není větší než největší povolená hmotnost tažného vozidla u vozidel kategorií M1 a N1 a jedenapůlnásobek největší povolené hmotnosti tažného vozidla u vozidel kategorií M1G a N1G,
Jedná se o okamžitou hmotnost přívěsu, která nesmí přetáhnout maximální hmotnost auta.
Bohužel na spoustě webů jsou fakt naprosté píčoviny.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |