AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Tak se v anketě nevyjadřuju.
Zdenalbenal píše: Kehaju, tys byl na hranicích Saska, Bavorska a Čech.
Já byl mezi NDR,NSR a ČSSR.
Hraniční kámen je přímo na "čáře" . Aby se vědělo...
To místo nemusí byt stejné, historické hranice se nemusí shodovat s hranicemi státními...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Zmizel jsem v pátek a přijel včera. Víkend prolítal po krkonošských kopcích
a včera na pozvání Mladoboleslavského klubu vyrazil na Svatováclavskou jízdu.
https://verdom.rajce...vatovaclavska_jizda/
Taky celkem fajn akce.
Takhle hezkých víkendů se už moc letos čekat nedá.
Zdenalbenal píše: Kuba350 se jen v praxi přesvědčil, že geometrie motorky se dá takto jednoduše ovlivnit.
V tomto případku je to délka stopy a tím i stabilita stroje (při delší stopě je stabilita v přímém směru lepší, ale hůř se zatáčí, motorka s kratší stopou de líp do zatáček, ale je náchylná na shimmy).
tohle rika teorie. ja mel kratkou stopu kvuli vetsi vysce motorky vzadu (stelovaci prepakovani na tlumic) - motorka perfektne zatacela a nebyl problem se stabilitu ve vyssi rychlosti. Problem byla zatacka ve vetsim naklonu, typicky treba rychleji projety kruhac - pri vetsim naklonu motorka padala necekane dal do naklonu, dost neprijemnej pocit, jako kdyz clovek 'ztrati' predni kolo... snizil jsem zadek o cca 30mm a je to ok - jen motorka ztratila to zataceni lehke jako na kole
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Dávám pryč VFR750, rok 97 (poslední 750ccm), na tachometru 100.500 km, nehezké kapoty, měl sem v plánu to lakovat, ale nikdy sem se nedokopal.
Kosmeticky ošklivá, ale řídí se to samo, jede to slušně, rozvody ozubenými koly, žádný řetízek a se spolehlivostí není problém (až na starty po dlouhé odstávce - nikdy se mi nechce odkalovat karburátory - tím pádem po zimně nechytne hned). Gumy jako nové.
Cena pro "známé" 25.000 kč. Nemá smysl pro někoho, kdo si zakládá na hezkém stavu, ale spíš pro někoho, kdo chce jen jezdit a nebát se o to (nemít v tom peníze).
Zadní tlumič asi nebude nic moc, předky sem nedavno dělal. Baterka horší, ale funguje bez problému, když se motorka neodstaví na delší dobu. To se pak musí před startem dobít.
Z doplňků sem tam kdysi dával jen padací hřiby a ukazatel zařazeného kvaltu (vlastně ještě podkova na nádrži na tankvak, zásuvka 12V), jinak tam není nic, žádný laďák, žádné cnc páčky ani vyhřívané hefty. Kdyby to náhodou někdo odtud chtěl a měl i lakýrnické ambice, můžu k tomu odprodat za nějakou pěknou cenu perleť octavia black magic, kterou na to mám připravenou.
Pokud by to někoho zaujalo, ptejte se, přijeďte se nezávazně projet (Milane, nechceš si to zkusit, ať víš, jak má jet motorka, než to prodám? ).
Naposledy editováno 29.09.2021 11:02:34
Jirka4137 píše: Milan1963>Jezdit sT 815 pod bagr mám nabídku stále. 14 dní zpět jsem se i projel. Denně tak 12 km za cca 30 čistá ruka. Nevím jak jinde ale na Zlínsku je to slušně plac práce. Když jsem ale viděl to pracovní tempo (skoro celý den jen sedíš a čekáš tak jsem to nevzal). Neuměl bych to. Drandit s tahačem nechci. Zaparkovat někde na spaní je docela problém. Dokud ale bude pečivo za hubičku, a výplata děkuji pěkně. + občas nějaký rohlík nemá práce kterou dělám budoucnost. Konečně to byl můj záměr když jsem nastupoval 1. věnovat se stavbě. Po dokončení jít vydělávat.
Já od ledna jezdím s návěsem, po osmi letech v továrně příjemná změna, za poslední 2 roky mého působení to tam šlo do hoven. Teď mám pohodu, na firmě malej kolektiv, každej den jsem cca do 16h doma. Nejvíc vozim tvárnice, takže mam i nějakej pohyb při kurtování nákladu a za volantem sedim v kuse max 2h. Ale to nejdůležitější je celá výplata na pásce, takže když si zlomim haksnu a budu půl roku doma, nespláču nad výdělkem. Jezdit ven a mít nějakej minimální základ a zbytek v dietách je k hovnu. Oproti ostatním autům se kterýma jsem jezdil (kontejnerka laňák liaz, abrol mercedes, řetězák man, popeláky man tga 4x6 a mercedes arocs) než jsem šel míchat silikonovej kaučuk má ten tahač pár výhod, když mě jednou za čas někde ve stavebninách zasekaj a čekam tam, tak je tam bufík, postel a ledniceJinak v tý anketě by mohlo ještě bejt: Nechám si co mám a nic kupovat ani prodávat nebudu.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Trošku snížils zadek, čímžs o trcénku prodloužil stopu - a cítíš, že to zatáčí jinak...
Takže jak vidno zříti, všelijakýma na první pohled divnýma věcma se dá ledacos ovlivnit.
Teď eště vědět, co chcu zlepšit a udělat to správně .
Páč je dost jezdců, keří sice umijů jezdit, ale co motorka vlastně dělá, to nejsů schopni popsat proč tomu tak je...a jak to změnit to už vůbec neé.
Nechám si co mám a nic kupovat ani prodávat nebudu.
Taky kupuju motorky na furt. Někdy to furt trvá dva roky, někdy i dýl. Ale teď jsem nějakej spokojenej. Jednu mám už dokonce 7 let, druhou 3 a poslední rok a půl. A změnu zatím (asi) neplánuju. Akorát většinou, když tohle zarytě tvrdím, dostanu brzo nějakej super nápad, co potřebuju a nebo co už nepotřebuju
VFR naštěstí nepotřebuju
Naposledy editováno 29.09.2021 11:45:01
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jawa 660 je podle mně slušná motorka. Možná má svoje mušky, ale která je nemá ? Ujasnil jsem si, že bych vůbec nechtěl čtyřválec. S dvouválcem je to jiné. "Sedla" mi Honda TA 700 a hned po ní Royal Enfield Interceptor. To bych mohl mít doma . Kromě Jawy anebo ČZ a těch dvou uvedených jsem vlastně žádnou jinou motorku pořádně neřídil, byt' na MR srazech se dá půjčit i BMW, Yamaha. Tedy ne každoročně.
Uvažoval jsem o Moto Guzzi TT, ale přešlo mně to. Chtěl jsem ji hlavně kvůli ježdění ve dvou a na špatné cesty, ale - neujezdil bych ji. Navíc - kolikrát za rok bych ji využil ? Třikrát ? Raději sleduju veterány, uvažuju o Arielu, ideálně 557 SV, ale nespěchám, uvidím. Nějaké peníze jsem stejně utratil, i když myslím kvalitně. Přilba a bunda byly za bratru 40 tisíc...za kvalitu si rád zaplatím. A využiju ji. Ale ujezdit asi 7 motorek ? Šest stačí.
Verdom : ted' se anketa líbí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
SkotyCZ píše: PetrL3> spěcháš s tím? Já bych mohl v prosinci a zrovna vfr750 jsem měl vždy v hledáčku. Na km nehledím, hlavně ať je to mechanicky a podvozkově OK. Design je mi šumák, aspoň to neukradnou. I moje Jawa vypadá jako ze šroťáku, přitom funguje ok.
Nespěcham, ale když se někdo ozve, že si přijede dřív, tak ji nebudu blokovat. Technická byla do dubna, tak by měla být covidem prodloužená do února... TK mám kdyžtak u baráku, nic mě netlačí.
Hlavně ji chci prodat někomu rozumnému, kdo chápe, že je to stará věc za zbytkovou hodnotu a nečeká záruky. Myslím, že nevyžaduje žádné nutné investice, sám bych se na to nebál sednout a jet kamkoliv k moři. Jen je to prostě starej šrot, i když spokehlivej. Kdo jezdí na jawě, ten si rozhodně v ničem nepohorší. Možná ve spotřebě, tam hodně záleží, jak se za to tahá.
Naposledy editováno 29.09.2021 18:48:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
SkotyCZ píše: PetrL3> Jasný, chápu. Kdyby byla i v prosinci k mání, tak se ozvu. Právě teď vybírám nějaký ten šrot a je mi to upřímně jedno s čím skončím. Hlavně ať to má kapotu a nad 40kW
Snad nejsi nevyježděnej nerozumnej kluk a víš, do čeho jdeš. Je to relativně silná motorka a člověk si nemusí uvědomit, jak jede rychle. Ale nechci tě nějak deklasovat. Jen jak píšeš o těch 40 kW, tak sem se malinko lekl. Tohle dělá stovku kolem 4s a na ten nízkej objem to má poměrně slušnej zátah odspodu a když se to točí k 10.000 ot/min, tak je to zase ještě někde úplně jinde, než nějaký sv650 a podobně objemný stroje.
Nečekám, že mi lidi budou trhat ruce, zatím to nebudu nikde inzerovat. Když si to nevezme někdo ze známých nebo z rodiny, tak na tebe počká.
Milan1963 píše: PetrL3> Nejel, kousek jsem jel na řadovém čtyřválci 1100 ccm. Překvapila mně obrovská síla motoru, ale i pružnost. Dá se jet od 30 do 130 na pětku bez řazení. A to mi vadilo. Chci totiž řadit a to umožní nejlépe jednoválec. Tím netvrdím, že 4V je špatný, jen mi prostě nevyhovuje.
Tohle je jiné. V nižších otáčkách je to spíš jako 2V, ve vysokých jako 4V. Řadit se musí, nejde jet na 4ku 2000 ot. No, kdo nezkusil neví. Je to hodně jiné než řadový 4v. Ještě ten motor v nízkých otáčkách vyluzuje typické pazvuky od ozubených kol rozvodu ventilů, takový už žádná motorka nemá. Ale bylo to výrobně nákladné tak časem i u vfr přešli na rozvodový řetěz.
Naposledy editováno 29.09.2021 20:34:35
Bimbam píše: Já taky nic kupovat neplánuju, bohatě mi stačí to co mám v dílně. A prodávat neumím a nemíním . Hmmm, leda by se naskytla za opravdu velmi rozumnou cenu nějaká motorka jawí, pětasedma, dvaapůla nebo třiapůla anebo fichtl z roku 1966. Vždycky jsem si přál mít motorku z toho roku ale nikdy jsem žádnou nepotkal. Je teda taky fakt že jsem ji cíleně nehledal. A vždycky jsem našel něco jinýho "co jsme nutně potřebovali" . Ale já bych to vlastně už ani neměl kam dát
Zkus se dívat cíleně, jinak spíš na nic nenarazíš. Já chtěl můj ročník - cokoliv. Nejdřív jsem koupil Felicii z roku 1963, potom jsem sledoval inzerci a to cíleně - až jsem koupil Jawu 05 pionýr, taky můj ročník. No a do třetice vlastně náhodou - panelku. Píšu - náhodou - a ono to tak je. Spoléhat na náhodu - to spíše ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Snad nejsi nevyježděnej nerozumnej kluk a víš, do čeho jdeš. Je to relativně silná motorka a člověk si nemusí uvědomit, jak jede rychle. Ale nechci tě nějak deklasovat. Jen jak píšeš o těch 40 kW, tak sem se malinko lekl. Tohle dělá stovku kolem 4s a na ten nízkej objem to má poměrně slušnej zátah odspodu a když se to točí k 10.000 ot/min, tak je to zase ještě někde úplně jinde, než nějaký sv650 a podobně objemný stroje.
Nečekám, že mi lidi budou trhat ruce, zatím to nebudu nikde inzerovat. Když si to nevezme někdo ze známých nebo z rodiny, tak na tebe počká.
Když se dneska inzeruje gsr600 a hornety jako motorky pro začátečníky, tak proč ne? Na moto mám odježděno kolem 11k km, takže základní zkušenosti mám. Stále se ale mám co učit. I na té usraté 350 se dá dostat do problému. Samozřejmě bych chtěl něco, co už i jede a je schopné i cestovat více než 100km/h. Hodně se mi líbí gpz500 ale jak se všude píše, že pokud to není litr, tak je to slabé -tak nevím. Nechci kupovat motorku na dva roky. Pokusím se ty motorky projet, ale dneska to je problém. Extrémně vysoké kauce a prodejce ti ji projet nenechá, pokud ji fakt nechceš koupit.
Sám s názorem, že 600 je na začátek optimální nesouhlasím, ale když to zvládnou začátečníci s mokrým řidičákem, tak snad bych tu 750 byl schopný ukočírovat. Kdyžtak koupím starou 500 a snad bude stačit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |