AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50
Milan - jestli to je geomagnetické místo nevim já nic necítil i když já jsem na tyhle věci mezi nebem a zemí imuní. Ale poprvé jsem viděl takhle pobořenej kostel a upřímě mi bylo líto těch dělňasů co ho stavěli. My páni tvorstva dokážem zničit všechno i sami sebe. Ale to jsem drobet odbočil, motorka jede jako z praku už mám 140 000 km.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Ráno jsem byl ve městě, jel jsem raději autem. Jet 50 km na motorce v dešti a 7 stupních se mi fakt nechtělo. Po delší době jsem vyjel Astrou - nic neklepe, nevrže, dokonce brzdí a nepřibržd'uje, takže asi malý zázrak.
Kehaji, 140 tisíc je paráda, jen tak dál. Moje Jawa 660 se toho nedočká, v Týnci mi řekli, že životnost motoru do GO je asi 100 tisíc.
Naposledy editováno 22.09.2021 11:26:38
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Základem je seštelovaný kotouč přesně v ose třmenu, páč když je mimo, může se stát, že jedna z opotřebovaných paken vletí mezi...a tlamovka hotová.
Další věc je dírka v pumpě, kerá musí byt průchozí při odbrzdění.
Nekdy ju zneprůchodní rosolovitá usazenina z kvalitní brzdovky a nebo blbě seřízený spínač brzdového světla.
Brzda musí jednak spolehlivě brzdit a taky tak održďovat, žádné přílišné šudlení kotouče. Trochu jo, to je normální, páč odbržďení se koná jen a pouze tím, že přestane tlačit kapalina. Žádná předem stanovená vůle mezi paknama a kotoučem tam néni (jako u bubnu).
Netuším, čím se P.T. majitel živí, jen lehce připomínám, že je dobré mít tohle na paměti.
Jen tak pro zajímavost - pokud bychom měli dva identické stroje, ale s různými pneumatikami - užovkama a nebo se širokýma gumama - ve stejné zatáčce a projížděli ji stejnou rychlostí - u motorky s užšíma pneumatikama bude potřebný náklon stroje menší...
Takže když obujeme přední a zadní pneumatiku rozdílné šířky...
Já mám třebas na Zetoru tak vyšlahaný čep kyvky, že už bych měl provést opravu...ale furt nejsů lidi...
Ale na to, jaký to má vakl, jsou jízdní vlastnosti dobré.
Vpředu je ten směrový dezén á la Baťa vyrobený eště v Rudé říji a vzadu tuším proklínaná H03...a fčíl mudruj .
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Dvě zařízení, kvůli nimž přestalo (nejenom naše) auto jet.
Miluju vynálezy, keré sů k užitku, třeba v Boeingu Dreamline, nebo jak se ten žgarb menuje.
Digitalizací k světlým zítřkům!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Zdenalbenal píše: Senzor deště...řídicí jednotka tažného zařízení...
Dvě zařízení, kvůli nimž přestalo (nejenom naše) auto jet.
Miluju vynálezy, keré sů k užitku, třeba v Boeingu Dreamline, nebo jak se ten žgarb menuje.
Digitalizací k světlým zítřkům!
To ale není vina těch zařízení, že jsou součástí výbavy.To je vina toho, kdo to naprogramoval tak, aby to nejelo v případě poruchy toho zařízení.
Většina aut nepřestane jet kvůli kdejakýmu porouchanýmu modulu.
To bys mohl napsat, že je lepší nemít auto. takový se nikdy neporouchá, neopotřebuje a nic nestojí.
(Já třeba tu elektroniku v podobě výhřevů sedáků, klimatizcí atd chci.)
Naposledy editováno 22.09.2021 16:06:43
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
mito7 píše: PetrL3> Neřekl bych, že zrovna vyhřívané sedačky a klimatizace je vrchol elektroniky. Obojí jsem měl i ve Felicii v r. 1998 a mimo to i ABS - to už mělo k elektronice blíž.
O vrcholu nic nepíšu. Jen říkám, že není špatné mít různé doplňky. Vždycky je něco novinka, kterou 90 % lidí nevyžaduje a za 20 let nechtějí auto, které to nemá.
Elektrický okna taky byly dráhý kurvítko, dnes bys auto bez toho nekoupil. To je tak se vším.
Naposledy editováno 22.09.2021 19:20:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
cmiral píše: PetrL3> taky souhlasím, zrovna ohřívání zadku, klimatronik, senzor deště a světa s tím nemám problém. To startstop, rádoby inteligentní dobíjení, hlídání jízního pruhu atd. jsou teprve pikačoviny k posrání
Na startstop nemám názor, ale třeba ty asistenti jízdy v pruzích, to se snad dá vypnout u všech aut... Teda alespoň u našeho jednoho, které to má sme to po koupi vypnuli a hotovo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kehaj píše: Miraz250> Vona tahle sedačka asi nebude pro dva. Ale jinač máš pravdu je to takový prázdný.
To je dvoumístné sedadlo, i se na tom bude dobře sedět ale těsně za prdelí máš propast, takže neni rezerva na chyby. To ta Jawa RVM Scrambler je to samé, ale má tam aspoň malej blatníček.Naposledy editováno 22.09.2021 19:40:38
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Co by stálo za projetí, vidění a tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
V roce 1940 začala společnost Packard nabízet do svých automobilů klimatizaci.
Naposledy editováno 22.09.2021 21:49:59
Milan1963 píše: Podle toho co čtu, tak bych to taky viděl na sobotní příjezd. Asi jsem jediný, kdo by jel z jihu, tak si myslím, že bych jel rovnou až na Vysokou, mám to při cestě, tam bychom se spojili. Upřesníme, zatím je dost času. Ted' se chystám na pátek a 4denní setkání MotoRoute. Jawa šlape na jedničku, doufám, že tak budu šlapat i já, začalo mně mírně pobolívat v krku.
Ráno jsem byl ve městě, jel jsem raději autem. Jet 50 km na motorce v dešti a 7 stupních se mi fakt nechtělo. Po delší době jsem vyjel Astrou - nic neklepe, nevrže, dokonce brzdí a nepřibržd'uje, takže asi malý zázrak.
Kehaji, 140 tisíc je paráda, jen tak dál. Moje Jawa 660 se toho nedočká, v Týnci mi řekli, že životnost motoru do GO je asi 100 tisíc.
Já už mám na Hondě 184 000 a motor je původní. No ale Honda je Honda a ty jednoválce byly vždycky na životnost obecně slabší, oproti víceválcům. Ale ty 4 obvody zeměkoule jsem na tom nenajezdil všechny, jen jeden... Předtím cca 100 000km na 477 (na kýbl pístů a karpály nenávratně zničené) 10 000km Roadster, a nějaké nižší desítky odhadem na Smolíku, ale tam to nevím jistě, protože kilometry počítá až poslední dva roky, protože to že to řeší na STk mne donutilo opravit krom tachometrů cizích, i ten vlastní... Odjezdil jsem na něm jednu životnost motoru... Už jsem si přivezl výbrusy, ještě udělat kliku a opravit hlavy atd....
Naposledy editováno 22.09.2021 21:52:10
Jirka4137 píše: mito7> Zajedˇ do Olmiku a ve veteran areně je přenosná telka do auta z r. 1936 . Kdy že vůbec začala u nás vysílat TV . Klimu měl Cadilac někdy z padesátých let co jsem s ním jel jako mitfára historiky.
V roce 1940 začala společnost Packard nabízet do svých automobilů klimatizaci.
No a koncem padesátek a v průběhu šedesátek se klima stala naprosto běžným prvkem jako dnes... Nejlevnější verze ji nemívaly úplně samozřejmě, ale ty běžné ano... Takže stav asi jako dnes v evropě..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Na startstop nemám názor, ale třeba ty asistenti jízdy v pruzích, to se snad dá vypnout u všech aut... Teda alespoň u našeho jednoho, které to má sme to po koupi vypnuli a hotovo.
U startstopu jde o to, jakým způsobem je to řešeno... Někde to vadí, někde ne... Inteligentní dobíjení je zlo a týrá baterii...
SkotyCZ píše: Zítra má být v brně až 21 stupňů, tak neví někdo o nějakých pěkných silničkách v okolí?
Co by stálo za projetí, vidění a tak
Cokoliv kolem Krtin, Adamova, Sloupu, Jedovnic, Blanska.
Treba toto
V patek od cca 11 do 13 cas nemas? Chystam se vytahnout Suzuku. Tak bych te mohl nekde potahat. Pro zmenu na jih od Brna. Kdyztak napis PM, kdyby si mel volno a zajem.
Naposledy editováno 22.09.2021 22:39:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
cmiral píše: PetrL3> taky souhlasím, zrovna ohřívání zadku, klimatronik, senzor deště a světa s tím nemám problém. To startstop, rádoby inteligentní dobíjení, hlídání jízního pruhu atd. jsou teprve pikačoviny k posrání
Ono pořád platí: auto ( motorku ) ano. Ale co nemá, to se nepokazí. Zní to zpátečnicky, ale podařilo se mi přepolovat péráka. Výsledek ? Prasklá pojistka. Škoda za možná 2 koruny české. Přepoloval jsem Adenium. Výsledek ? Shořelý regulátor, baterka v háji. Za bratru 5000 korun českých.
Tak jsem si říkal, proč Jawa 660 nemá elektriku jako Jawa 250. Starter ? Není nutný. Palivoměr ? Taky tak. A tak dále. Nevadí mi slušná výbava, ale zrovna elektroniku bych vyměnil za normální elektriku.
Naposledy editováno 22.09.2021 23:09:31
Mám karáda s endurem bez starteru a když jezdíme pojížďky, tak je vidět, že když to startuje do hodiny po čtvrté, už toho má za vandr.... Čudlík a starter je skvělá věc. Ono nahodit velký jednoválcový čtyřtakt, je něco jiného než maloobjemovou bahenní pumpu jako je kejchačka...
Naposledy editováno 22.09.2021 23:43:01
Miraz250 píše: kehaj> Celkem to de ale ten zadek se mě vůbec nelíbí. Jako by to někdo ustřelil a hlavně, když tam bude spolujezdec, tak na hrbolech nebo při nečekaný akceleraci skočí do zadního kola.
Divim se, že takovouhle 3,14čovinu někdo schválí do provozu, hlavně v dnešní době, kdy se řeší kdejaká blbost. Je to nebezpečný jak svině, navíc hnusný a když projedeš kolem výjezdu z pole, budeš mít vošlehlou prdel, jako kdyby si sežral zkažený jelitopech. píše: U startstopu jde o to, jakým způsobem je to řešeno... Někde to vadí, někde ne... Inteligentní dobíjení je zlo a týrá baterii...
Tak horký to nebude. Mám v autě s rekuperačním dobíjením originální baterii od nova 6 let a nikdy nebyl problém...Milan1963 píše: Ono pořád platí: auto ( motorku ) ano. Ale co nemá, to se nepokazí. Zní to zpátečnicky, ale podařilo se mi přepolovat péráka. Výsledek ? Prasklá pojistka. Škoda za možná 2 koruny české. Přepoloval jsem Adenium. Výsledek ? Shořelý regulátor, baterka v háji. Za bratru 5000 korun českých.
Tak jsem si říkal, proč Jawa 660 nemá elektriku jako Jawa 250. Starter ? Není nutný. Palivoměr ? Taky tak. A tak dále. Nevadí mi slušná výbava, ale zrovna elektroniku bych vyměnil za normální elektriku.
Pochpíš, až ti ta 660ccm chcípne v bahně s blátem na botách.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka | Mario853 | 7 | 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA |