globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Objektivní recenze prémiového paliva
 
7.2.2011 v 17:36
Jelikož máme tu zimu...a dlouho už jsem tady nečetl žádnou podobnou hádku...
No - situace se má tak:
Před 2 lety jsem, jen tak z hecu, natankoval u OMV prémiovej benzín OMV Carrera 95.To bylo ještě na 125.Vpodstatě hned po natankování si nešlo nevšimnout výrazně menších vibrací stojící motorky (i když jednoválce vibrujou vždycky).Nějaký zvýšení výkonu jsem příliš nezaznamenal - pokud bylo, tak naprosto minimální.
Ať tak či tak, až do doby, než jsem ji prodal, jsem do ní lil jen Carreru.
Pak přišla větší 650 Dominator, větší spotřeba, větší nádrž - prostě trošku finančně náročnější motorka pro chudého studenta.Sezónu 2009/2010 jsem tedy jezdil na obyč Natural 95, vpodstatě od všech čerpaček.Na jaře 2010 se povedlo nastartování až na několikáté roztlačení z kopce.Spocenej až na zádech, a přesto šel motor velmi nevyrovnaně.Rozebrání karbece vše vysvětlilo.Šedozelenej páchnoucí povlak úplně všude, kekel z pekel.Vyčistit a hurá pro nový béňo.
Má cesta tedy mířila k OMV pro Carreru 95.Opakovalo se vše stejně jak u předchozí motorky.Menší vibrace, lepší starty.A navíc - po projetí cca 5ti nádrží spadla průměrná spotřeba dolů o 0,5 litru (grafy spotřeby si celkem detailně vedu).
Dneska jsem přišel k motorce, která stála od začátku října 2010.V nevytápěný garáži (+5 až -5°C), baterka v motorce, jen vypuštěnej karbec.Otočím klíčkem, zmáčknu tlačítko, motor se třikrát líně převalil a čapnul

Takže jsem si dneska zařídil zákaznickou kartu OMV a nij jinýho už brát nebudu Ten rozdíl 20 Kč na nádrži není vyloženě smrtelnej...

Jen se trošku nudím, tak mě nekamenujte za ten slovní průjem a pište třeba co tankujete vy /už to tu dlouho nebylo /

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva

7.2.2011 v 18:46 | Nahoru | #1
Petřičák> A není to naopak? Čím méně oktanů tím více motor klepe? Směs hůř prohořívá a dochází k detonačnímu spalování. Aspoň jsem si to vždycky myslel.

(reakce na) Objektivní recenze prémiového paliva

7.2.2011 v 18:55 | Nahoru | #2

mira008 píše: Petřičák> A není to naopak? Čím méně oktanů tím více motor klepe? Směs hůř prohořívá a dochází k detonačnímu spalování. Aspoň jsem si to vždycky myslel.



to sice jo (až na to že hůř prohořívá, to je naopak), ale motoru nejvíc svědčí když se pohybuje na hranici klepání. tzn víc oktanovej benzín je spíš kontraproduktivní, kór pokud moto nemá knock senzor a neumí si seřídit přestih (víc oktanů míň stlačenej pomalejš prohořívá... vim že mě za to znalí zprcaj, ale líp to podat neumim )

Naposledy editováno 07.02.2011 18:56:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist