1 reakcí na tento příspěvek Je KTM 520 exc vhodné na motard?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?
rc28 píše: Jinak na motardy se hodně dávaj i Yamahy TT,TTR,WR...
jojo, yamahu TT na motardech mam ja Sice uz trosku babcu, ale jede pekne vlezl jsem na to ze 100konovyho supersporta (CBR600F) a jsem naprosto spokojeny
Kopy90 - rc28 nema spatny napad, pokud mas chut predelavat enduro na motarda mrkni treba po Yamahach TT600R a predelej to na supermoto.. to moje TT-S ma 42 koni a 51Nm (zhruba) na nejakych 135kg suche vahy (myslim ze s motardama a ladakem ma jeste o neco min).. coz mi neprijde tak spatny.. oproti DR350 to docela jede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Antigos píše: Podle mne motárd musí splnovat základní podmínku a to ,že sním můžeš vklidu fláknout.
Jo, to jsem si přesně říkal taky. Na HQ jsem padal jen jednou a to asi v 35 km/h a rozhodně v jízdě pokračovat nešlo. Vidle do vrtule (jen povolený v brýlých, ale sotva jsem s tím dojel do garáže), ohlé páčky, blástry, proraženej dekl od altíku, ohlá řadička, atd. A to jsem na tom neměl zrcátka, blinkry nic, takže pády nadoporučuji ani na ostrém motárdu. Samozřejmě je to o náhodě a když se pěkně zklouzneš při pádu v zatáčce a je to na okruhu, tak se většinou nic nestaneš. Mně se to stalo proto, že jsem přebrzdil předek, takže jsem padal docela z výšky.
Na padání je super trialka , ale taky to "nepadá" zadarmo :/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Nádrž by mne sr.la
Když jsem si motarda pořizoval, tak jsem si myslel, že se s tím můžu válet jak s kolem, tak mě docela rozsah škod po pádu v nulové rychlosti překvapil. Ale to jen pro info : )
1 reakcí na tento příspěvek Je KTM 520 exc vhodné na motard?
PetrS> ale nemůžeš to brát tak paušálně jako že když ty tak všichni.... já to na Voru jednom poslal do příkopy v cca 60 kmh+ a měl sem jen vidle v brýlích, u kámoša sme to narovnali a jel sem dom.... pak sem spadnul na asfaltu, vor se klouzal asi 20 metrů a měl sem jen odřený bástry a padáky na kyvce
2 reakcí na tento příspěvek Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Jinak to že jezdíš na motárdech a hned to uženeš je pěkná píč....a, pač exc dostává daleko větší záběr při výjezdech někde v blatě na dvojku, než na cestě.já mám na své 525 nahrkáno přes 8000 a pohoda a to jezdim aj ve 30 stupních a občas někde chvíli stojíš a nic, takže tam byla chyba někde jinde.Každopádně počítej, že opravdu s takovou motorkou budeš pořád zalezlej v garáží a pokaždé jízdě dělat servis.
Jinak bych klidně doporučil i husqvarnu 450 smr-jel jsem na ní a gut-bohužel myslím 5tikvalt.anebo 510 smr, to samo, jen větší objem-takže pro tebe lepe.
Jo to zvláště kvůli přilnavosti ,kdy motor od zadního kola pochytá veškeré rázy.
I výrobce to jasně udává v servisních intervalech,kdy stejný motor má jiné mth na výměny ve verzi enduro a jiné u sm.
PS:nejvíce muziky za nejméně peněz by jsi asi udělal s nějakám starším naháčem-za 50 litrů,koupíš už pěknou mašinu,která má daleko větší potenciál hltat kilometry...10-15 tis.km ročně je už dost...
Naposledy editováno 31.01.2011 21:17:43
Tomino69> Nevím na jakým ročníku tý 450tky od HQ jsi jel, ale 510tka od 05 je určitě 6ti kvalit
rc28 píše: Cosmogagy> Přesně takovouhle jsem chtěl taky, starší TT na motardech, nebyly prachy. Je to celekm dobrý řešení, TT je spolehlivý, intervaly jsou rozumný, výkon má a vypadá dobře!
jj, ja su spokojeny... dobre jsem koupil - SM kola zapsany v TP, nove rozvody a spojka, skoro nova retezovka, zadni Ohlins cerstve po repasi.. a byla za velice, velice slusnou cenu
ac jsem byl zvykly na stokonovou CBR tak to TTcko mi prijde jako solidni raketa, odspodu to oproti CBRku jede jak svina, a ja stejne pres nejakych 140kmh moc casto nejezdil.. intervaly priznam se ani neznam, ale olejem po 5-6000km a ventilama jednou za rok (jezdim 4-8tkm za rok, takze prumerne tech 6 tisic) nic nezkazim..
s tim ze dobre vypada to souhlasim.. sice ta moje je trochu zasla, ale na tom se bude pracovat, zakladni tvary jsou dobry
1 reakcí na tento příspěvek Je KTM 520 exc vhodné na motard?
PetrS> A to jsem na tom neměl zrcátka, blinkry nic, takže pády nadoporučuji ani na ostrém motárdu.
Antigos> Já jsem to nemyslel tak, že je to nějak drahý, spíš jen, že když to položíš, tak jsi většinou pro ten den dojezdil a musíš jít spravovat.
Když jsem si motarda pořizoval, tak jsem si myslel, že se s tím můžu válet jak s kolem, tak mě docela rozsah škod po pádu v nulové rychlosti překvapil. Ale to jen pro info : )
četl jsem to celý a konkrétně s těmahle větama nesouhlasím pokud netrefíš něco blbě tak si stojím za tím že pokud tam máš bástry a nejobyčejnější padáky na osách tak se to může klouzat kde chce a nic se tomu nestane, rozhodně to nebude tak závažná závada, abych na celej den dojezdil a strávil ho celej v garáži pokud už byl motard na sračky tak jedině z 90% pokud šel čelně, ale to je trochu jiná písnička a nebo pokud šel pana orel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Já padal jen jednou v minimální rychlosti a stálo mě to cca. 4 000 Kč a 3 měsíce čekání na nový díl : )
(reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Kopy90 píše: Moje představa na pořizovací náklady je cca 80 000,-. Těch 15000km jsem dal radši víc než míň ale ono to koukám je uplně jedno deset nebo patnáct tis. Takže 520 exc asi ne no Přesvědčily jste mě Doslova jste mě ubily argumenty Mockrát všem děkuju za rady! Takže říkáte 660 smc je na tom lépe s údržbou a dá se na tom i zajímavě jezdit? Jak je na tom prosim Vás s váhou apodobně? popř. jaké jsou ty intervaly tady?
Jo a nejaký ten Husaberg? Fe nebo Fs? Tam je to stejný problém s tou udržbou že?
Trochu upřesním to info o 660 SMC jelikož jsem jí 2 roky měl. Podle mě nejostřejší z "tupých" motárdů (když nepočítám FS 650 který má stejně původem motor ostrej). Takže SMC 660 se nedá určitě srovnat s běžným LC4, protože: má vyšší objem 654ccm, motor odlehčen, nemá vyvažováky, navíc super karbec Keihin FCR 41 dělá ten motor motorem!, dále chybí startér tím pádem i baterka, serepetičky navíc taky žádný nemá jak tady někdo psal, když ji koupíš tak jak vyjela z fabriky tak má navíc jen světla a zrcátka, chybí blikače (jdou bez problémů dodělat je tam nachystaná příprava vč. přerušovače a kabeláže takže celou elektriku tvoří jen zapalování, tachometr a dva fousy na přední a zadní světlo čili i EXC má složitější elektro) tzn. v základu má 130kg i přes celkem robusní konstrukci a motor by měl mít 60koní (uvádí výrobce, nikdy jsem ho neměřil). Co se týče servisu u SMC není pravda interval 5000km ten platí pro standardní LC4 ale SMC má předepsáno 2500km a znamená to 1,5L oleje + 2 sítka a seřídit ventily toť vše práce na jedno dopoledne hodně loudavým tempem pak už jen stačí jednou za pár let prohlídnout hlavu a válec jestli je vše v toleranci popř. vyměnit rozvoďák a je to CAJK! Mluvím o motoru, prkotiny jako gumy, řetěz atd. ať si řeší každej sám dle svojí spotřeby...
V případě SMC 660 bych vybíral z ročníku 03 nebo 04 dříve se ofiko nedělaly (byly myslím jen verze Supercomp odvozené od standardní LC4) a naopak ročníky 05 a víš už mě přišly oplácanější a možná i lehce těžší (jiná podsedlovka, dva laufy místo jednoho atd...).
Pak ještě existuje verze pro lenochy SMC 625 což je to samé jak SMC 660 ale se startérem a asi nižším objemem, ale nevím kolik...
edit: zapomněl jsem dodat: SMC nejlepší motorka co jsem kdy měl, jede to jak KRÁVA
Naposledy editováno 01.02.2011 08:39:00
1 reakcí na tento příspěvek Je KTM 520 exc vhodné na motard?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Radar> já taky žil v domnění že ty intervaly sou poloviční, ale tu na foru šla zvěst od majtele SMC 660 že od 04 už je to těch 5 tis km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Lion píše: Radar> já taky žil v domnění že ty intervaly sou poloviční, ale tu na foru šla zvěst od majtele SMC 660 že od 04 už je to těch 5 tis km
No já měl 03 a manuál mám taky 03 a tam je to psané takto. Nevím proč zrovna od 04 je to komplet po 5 tis když 04 se liší od 03 jenom jinou pákou zadní brzdy a jiným držákem levé stupačky a polepy, ale je to možný to nepopírám
Jinak mě se při blbnutí na letišti taky málem povedlo luxusní salto přes řidítka při stopie se mi rozkmitaly rejdy tak že přední vydlice šla od dorazu k dorazu a přední kolo motalo krásnýho hada už jsem byl dost vysoko a pomalu se chystal že budu líbat asfalt, naštěstí to zachránilo povolení brzdy a spadlo to zpátky. Myslím že tenkrát moc nescházelo a políbil jsem přilbou i přední blatník
Naposledy editováno 01.02.2011 12:16:50
Radar píše: Jinak mě se při blbnutí na letišti taky málem povedlo luxusní salto přes řidítka při stopie se mi rozkmitaly rejdy tak že přední vydlice šla od dorazu k dorazu a přední kolo motalo krásnýho hada už jsem byl dost vysoko a pomalu se chystal že budu líbat asfalt, naštěstí to zachránilo povolení brzdy a spadlo to zpátky. Myslím že tenkrát moc nescházelo a políbil jsem přilbou i přední blatník
Jo a přesně pro tyhle krizovky na tom člověk jezdí, to na sportu prostě nezažiješ
1 reakcí na tento příspěvek Je KTM 520 exc vhodné na motard?
1)Buď KTM 660 smc - kdy je nutno po cca 2500km měnit olej a dvě sítka, 5000km kontrola ventilů. A jinak jen jezdit? Pokud jsem něco neopomněl tak se mi to zdá jako skoro nic! To by znamenalo že to není jako 520, 525, 530 exc každej rok dělat motor?
nebo
2)Yamaha TT 600 kdy se o nějakym servisu není skoro o čem bavit.
U mě osobně trochu vede spíše to KTM, jak kvůli vzhledu, tak kvůli výkonu! Ale ještě bych je samozřejmně musel vidět naživo protože ani u jedný jsem ještě neměl to štěstí!
Na druhou stranu když mi bylo 15 a o velkejch motorkách jsem jen snil jsem viděl tohle video:
Který mě uplně dostalo a nechtěl jsem nic jinýho než TT 600r. Dnes už je to někde jinde, a 60 koniků mě láká víc než 40 ale jak vidno na videu i těch 40 dokáže s tou motorkou pěkně cvičit
Záleží jestli jsem něco neopomněl ve svém shrnutí?
PS: Kolik vlastně váží to moje dr? nějak jsem neměl kde ho zvážit
1 reakcí na tento příspěvek Je KTM 520 exc vhodné na motard?
1 reakcí na tento příspěvek Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Jinak na smc 660 r.v03 jsem jel a nějak mě neoslovila, nevím, jestli byla špatně seřízená, nebo tak něco, ale má 525 jede prostě o cosi víc..jinak podvozkově a brzdově stejná..
Na té husce jsem jel na 05, ale možná jsem tehda špatně počítal, ale myslím, že to byl 5 kvalt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Tomino69 píše: moc si to asi nepochopil...Vůbec není pravda , že je potřeba dělat na exc každej rok motor, jde jen o to, jak se o to staráš a myslím, že když dobře, tak je to taky pěknej držák...
Jinak na smc 660 r.v03 jsem jel a nějak mě neoslovila, nevím, jestli byla špatně seřízená, nebo tak něco, ale má 525 jede prostě o cosi víc..jinak podvozkově a brzdově stejná..
Na té husce jsem jel na 05, ale možná jsem tehda špatně počítal, ale myslím, že to byl 5 kvalt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?
nigga píše: Co husaberg 570?
Tech moc za 80tis. asi neporidi1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Kopy90 píše: Takže abych to shrnul:
1)Buď KTM 660 smc - kdy je nutno po cca 2500km měnit olej a dvě sítka, 5000km kontrola ventilů. A jinak jen jezdit? Pokud jsem něco neopomněl tak se mi to zdá jako skoro nic! To by znamenalo že to není jako 520, 525, 530 exc každej rok dělat motor?
nebo
2)Yamaha TT 600 kdy se o nějakym servisu není skoro o čem bavit.
U mě osobně trochu vede spíše to KTM, jak kvůli vzhledu, tak kvůli výkonu! Ale ještě bych je samozřejmně musel vidět naživo protože ani u jedný jsem ještě neměl to štěstí!
Na druhou stranu když mi bylo 15 a o velkejch motorkách jsem jen snil jsem viděl tohle video:
Který mě uplně dostalo a nechtěl jsem nic jinýho než TT 600r. Dnes už je to někde jinde, a 60 koniků mě láká víc než 40 ale jak vidno na videu i těch 40 dokáže s tou motorkou pěkně cvičit
Záleží jestli jsem něco neopomněl ve svém shrnutí?
PS: Kolik vlastně váží to moje dr? nějak jsem neměl kde ho zvážit
Tusim, ze tu nikdo neuvadel Husqvarnu 570/610. Intervaly nejsou nic hroznyho ( olej tusim po 1000km? ). PC jsou slusny, daji se sehnat novy i stary kusy a je celkem z ceho vybirat. Jedine snad vaha- tech 150 kilo budou mit asi vsechny rocniky. Vykonove srovnatelny s KTM.
2 reakcí na tento příspěvek Je KTM 520 exc vhodné na motard?
Stepper píše: Mam obdobne dilema..za rok najedu cca 5tis km..dlouho snim o SM 510 nebo CRF 450 X na motardech. Svez sem se na DR 400 vykonove by mi pro jizdu v centru stacila, ale vzhledove to proste neni ono..takze chapu, proc resis lehke enduro na motardech :)) Co tedy prichazi v uvahu?? Vaha musi byt max cca 120kg, vykon okolo 40k (vic nevadi, ale nevyuziju ho), nenarocnost na udrzbu, cena do cca 100tis Kc...existuje neco??
Neexistuje... 120 kg maj ostry masiny (treba moje Beta nebo vyse zminena EXC 525) a jejich udrzbe uz se taky mluvilo. Chapu, ze chcete vypadat dobre pred skolou a pritom delat olej jednou za 5 tis., ale to holt nezkloubis. Uvazoval bych treba o novy Husquarne SM 610, ty se daj sehnat treba 2008 kolem tech 100tis. akorat vaha je kolem 140 kg.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
Kolik foukat kola na KTM EXC KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 10 | 2.6.2022 v 15:44 doktorM |
Nevypíná spojka KTM EXC 520 | Drakarr | 1 | 24.6.2021 v 22:20 Kohlstein |
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |