Jsem z toho jelen................čtrnácterák............možná i víc.
1 reakcí na tento příspěvek Pravidla pro CRT týmy.
Jináč ti neporadím, páč to sám nevím a myslím, že to zatím neví ani ta komis. Dle toho budoucího času, určí,kdo bude tým CRT, a kdo ne
2 reakcí na tento příspěvek Pravidla pro CRT týmy.
Naposledy editováno 30.01.2011 22:53:13
desmo69 píše: josef58, myslím že ty nevíš víc věcí Jinak Marexi, není problém pro obyčejnýho smrtelník zajít na stránky FIM a zjistit pravidla. Ostatně, i tak to jsou všeobecně známý záležitosti....
Tím mi chceš naznačit, že o tom taky nic nevíš, nebo jsi jenom lakomej a chceš si to nechat pro sebe?
josef58 píše: Marexi,Marexi, jsi víc nedočkavý jak jan26. Tvůj den je středa . Počkej, jak nám vynadá novodobý admin Pity, že mu tady zasíráme seriózní forum
Jináč ti neporadím, páč to sám nevím a myslím, že to zatím neví ani ta komis. Dle toho budoucího času, určí,kdo bude tým CRT, a kdo ne
Já odpovím šalamounsky. Já nezaložil novou anketu. Buhahé.
1 reakcí na tento příspěvek Pravidla pro CRT týmy.
1 reakcí na tento příspěvek Pravidla pro CRT týmy.
F1 to samé Sice Pity včera psal, že promotér to dělá nejlépe, ale nevím. Bylo i 16 válců (2x8), turbína, vysavač, kdo chtěl turbo, jakýkoli křídlo, záběr na 4, i 6 kol bylo Ještě v 70 letech každý poznal dle siluety, co je to za auto jako se poznávely lodě a letadla Dnes dle předpisu promotéra je to podobné jak vejce vejci a nikdo nepozná značku, pokud budou všechny bílé TEČKA
josef58 píše: Myslím,že nad takovou hovadinou jako jsou SPZ CRT týmy nemá cenu si lámat hlavu, páč to bude k ničemu . 60 let to fungovalo, byl dán objem, a bylo na tobě, zda to bude 2nebo 4takt, 1či 6válec v řadě, nebo do "V", i Wankel mohl být, a to nejlepší se uchytlo Až dnes přišli "géniové" a co rok mění pravidla
F1 to samé Sice Pity včera psal, že promotér to dělá nejlépe, ale nevím. Bylo i 16 válců (2x8), turbína, vysavač, kdo chtěl turbo, jakýkoli křídlo, záběr na 4, i 6 kol bylo Ještě v 70 letech každý poznal dle siluety, co je to za auto jako se poznávely lodě a letadla Dnes dle předpisu promotéra je to podobné jak vejce vejci a nikdo nepozná značku, pokud budou všechny bílé TEČKA
Taky to cítím, jako ústup od možnosti k inovacím. Nejdražší je ale každopádně vývoj, takže právě změnami techniky se to prodražuje nejvíc- časté změny jsou možná právě tím, co dělá MGP tak přemrštěně drahým sportem.