globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: otáčkoměr
30.1.2011 v 18:58
Ahoj pánové. Mám takový skromný dotaz. Pořídil jsem si Jawu 350/634 rv.1978.
Tento model asi otáčkoměr jěště neměl, ale já ho tam chci zapojit. Poradíte mi jak na to?
Z motoru žádný vývod na otáčkoměr není.
Předchozí
1 2
Následující

otáčkoměr

30.1.2011 v 19:06 | Nahoru | #1
a z převodovky?

pokud tam není vývod, tak by bylo asi nejjednodušší dát tam elektronickej kterej to počítá z indukční cívky

otáčkoměr

30.1.2011 v 19:22 | Nahoru | #2
Pokud u víka spojky nemáš výstup na otáčkoměr (viz. foto), tak elektronickej, jinak dotazy na jawu bych směřoval sem .

1 reakcí na tento příspěvek otáčkoměr

30.1.2011 v 19:35 | Nahoru | #3
Z převodovky jde náhon tachometru.

Teď nevím, jestli k otáčkoměru nebude třeba nejenom víko, ale i jiný levý čep klikové hřídele.

Nejlepším řešením nesjpíš bude elektronický MERA LUMEL ze škodovky, jak už bylo uvedeno

otáčkoměr

30.1.2011 v 19:36 | Nahoru | #4
proč klasickej fakčí podle indukční cívky např škoda 120 a toto je to samé;) zapoj to na jeden kontakt na indukčce a druhej ukostři neo tedka nevím jak to přesně je ,ale určo t někdo poradí je to klasika

1 reakcí na tento příspěvek otáčkoměr

30.1.2011 v 20:03 | Nahoru | #5
se škodárenskym otáčkoměrem jsem měl veliký problémy pokud je to 6V v první řadě se musí upravit z 12 na 6 potom se musí udělat združovač na oba válce z jedné cívky to vyvést prostě nejde otáčkoměr stoupá a najednou začne zase klesat a nebo lítá sem tam přez celou stupnici a taky ukazuje poloviční otáčky protože je ze čtyřdobýho motoru! na mechanický otáčkoměr se jen vymění víko spojky, dá se víko s náhonem otáčkoměru a matka primárníko kolečka na který je šnek u zapalování vape se nechají impulzi vyvést ze chcípacího vývodu a otáčkoměr je stabilní a nelítá sem tam jednoduší je buď víko a mechanický nebo škodováckej a vape nebo zručnost na elektroniku a pohrát si s tim a sdružit cívky do sebe a ocejchovat otáčkoměr, jinak ukazuje poloviční otáčky!

(reakce na) otáčkoměr

30.1.2011 v 20:10 | Nahoru | #6

JyrkaFM píše: Z převodovky jde náhon tachometru.

Teď nevím, jestli k otáčkoměru nebude třeba nejenom víko, ale i jiný levý čep klikové hřídele.

Nejlepším řešením nesjpíš bude elektronický MERA LUMEL ze škodovky, jak už bylo uvedeno



zrovna metra lumel jsem na tom nerozhejmal vůbec

dobrej je tenhle ten funguje spolehlivě

1 reakcí na tento příspěvek otáčkoměr

30.1.2011 v 20:18 | Nahoru | #8

1 reakcí na tento příspěvek otáčkoměr

30.1.2011 v 20:23 | Nahoru | #9
Zdravím,mám problémy s otáčkoměrem na ACE, četl jsem na ruzných forech,že je to vina na čidle rezervy a nebo chyba na Exup, ale to se mi nezdá ,otáčkoměr mi ukazuje na volnoběh 2000 otáček a při jízdě rychle leze až na 13 000 díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčkoměr

30.1.2011 v 20:24 | Nahoru | #10
laco77> a nemáš jen vysoký volnoběh?
mě to na sytič u Suzuki ukazovalo i 4tis. a za jízdy nebyl 12tis. problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčkoměr

30.1.2011 v 20:32 | Nahoru | #11
dva_hrnce> to právě že nemám, když jsem to koupil tak mi nefungoval tacháč a jezdil jsem podle otáčkoměru a když jsem tacháč spravil tak jsem jel v klidu cca150 a otáčkoměr pořád na 13OOO, vůbec nevim co stim,né že bych nemohl bez toho jezdit, ale zase když to tam je tak at to funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčkoměr

30.1.2011 v 20:36 | Nahoru | #12
laco77> jako prvotní bych našel snímač a vyčistil všechny kontakty který jsou na cestě mezi ním a budíkem samotným (včetně zapojení do přístrojovky), pokud ani to nepomůže, tipoval bych to na vadný snímač, jinak nevím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčkoměr

30.1.2011 v 20:52 | Nahoru | #13
dva_hrnce> díky za radu, je pořád ta zima skurvená tak mam čas se na to mrknout,už se nemužu dočkat až za to zatáhnu,bože, tobě přeju supr sezonu a hlavně dej bacha na ty díry v silnicích, to jsou pasti od hrobařů

(reakce na) otáčkoměr

30.1.2011 v 20:54 | Nahoru | #14
laco77> jj, Tobě taky kolama dolu a šťastnou kličkovanou

v plechu už ani nekličkuju, nemá to cenu, ale v tý jedný stopě by to mohlo občas pomoct

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčkoměr

30.1.2011 v 23:12 | Nahoru | #15
dva_hrnce> všechno jsem zkoušel a cpát do toho měnič na to už jsem nervy neměl tenhle otáčkoměr to vyřeší ale je citlivej např na blinkry na přepnutí z tlumených na dálkový a obráceně že ručka skočí a na blinkry skáče s metra jsou velký potíže silně nedoporučuju

(reakce na) otáčkoměr

30.1.2011 v 23:15 | Nahoru | #16
350.632> o.k., věřím..

1 reakcí na tento příspěvek otáčkoměr

30.1.2011 v 23:25 | Nahoru | #17
ale opravdu to ukazuje zajímavě ručička se za stálých otáček houpe a dělá všelijaký kraviny na kladívka ten otáčkoměr dobrej neni když se nezdruží cívky tim sdružovačem ručka vyleze do poloviny stupnice a zase při zvyšování otáček padá dolu nikdy mi to nefungovalo pořádně je to tam spíš pro "okrasu" se zapalovánim vape funguje perfektně a ručka pěkně drží

(reakce na) otáčkoměr

30.1.2011 v 23:32 | Nahoru | #18
350.632> tak ono VAPE řeší všechny potíže s el. na Jawě

otáčkoměr

30.1.2011 v 23:47 | Nahoru | #19
no to jo

otáčkoměr

30.1.2011 v 23:47 | Nahoru | #20

otáčkoměr

31.1.2011 v 10:17 | Nahoru | #21
Zde je k elektronickému otáčkoměru pro jawu něco napsáno .

1 reakcí na tento příspěvek otáčkoměr

31.1.2011 v 12:22 | Nahoru | #22
No jak to tak čtu tak bude nejlepší sehnat asi nové výko a dát tam normálně mechanický otáčkoměr. Jen aby to běhalo na vape 12V?

(reakce na) otáčkoměr

31.1.2011 v 12:37 | Nahoru | #23
Regiss> zapalování nemá na mechanický otáčkoměr vliv

1 reakcí na tento příspěvek otáčkoměr

31.1.2011 v 13:26 | Nahoru | #24
No kdybych tam dal elektronický otáčkoměr a mám tam vape 12V, tak bych to musel nějak překopat ne? Bude asi nejlepší sehnat víko už z novějšího motoru s vývodem na mechanický otáčkoměr a dát tam klasiku otáčkoměr.

(reakce na) otáčkoměr

31.1.2011 v 15:55 | Nahoru | #25

Regiss píše: No kdybych tam dal elektronický otáčkoměr a mám tam vape 12V, tak bych to musel nějak překopat ne? Bude asi nejlepší sehnat víko už z novějšího motoru s vývodem na mechanický otáčkoměr a dát tam klasiku otáčkoměr.



právě že vůbec impulzy jsem vyved z vývodu pro chcípnutí motoru z modrýho vývodu cívky a funguje výborně a nelítá sem tam napájení je z baterie pro vape doporučuju tento otáčkoměr

otáčkoměr

31.1.2011 v 15:55 | Nahoru | #26

otáčkoměr

31.1.2011 v 15:57 | Nahoru | #27
když máš vape a ktomu 12V tak je nejlepší řešení tenhle otáčkoměr ze škodovky

otáčkoměr

31.1.2011 v 16:20 | Nahoru | #28
A co tenhle otáčkoměr?

otáčkoměr

31.1.2011 v 16:21 | Nahoru | #29

otáčkoměr

31.1.2011 v 16:23 | Nahoru | #30
ten je mechanický
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 honzaza 3 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal


TOPlist