paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 19:08 | Nahoru | #1

pylot píše: To cebro bude podvozkem asi taky malinko jinde nez hornet ale na RSV vsichni pejou ody tak predpokladam ze ten podvozek vazne bude dobrej. A precijen to RSV bude asi i vykonnejsi nez to CBR F. Ja bych je postavil vedle sebe a videlo by se. O malym SV se asi nema moc cenu bavit. Podvozkem to bude nejspis srovnatelny s hornetem (SV ma mekej predek ale prej celkem slusnej zadek a na horneta jsem to slysel naopak) a motoricky plati to porekadlo ze kde SV konci tam hornet zacina. Do 9000 mam vyssi vykon ale pak se mi krivka zlomi dolu kdezto hornet porad stoupa. SV je dobra zbran na okruhu treba ve Vysokym Myte. Dvouvalec slusne taha ze zatacky a jsou tam jen dve rovinky kde me ctyrvalce muzou dotahovat a podvozek mi na to staci protoze tam stejne nejsou prujezdy v nijak vysoky rychlosti. Na cemkoli rovinatejsim bude hornet rychlejsi. Ale me se proste libi ze to ma silu i kdyz to nehonim a taky zvuk rozmotanyho dvouvalce v zaberu mi proste ucaroval. Jsem zvedavej jestli me to takhle bude bavit i na litrovejch dvouvalcich.



no uvidis sam..
cebro ma o par koni vic, ale neni to zadnej skok. Jasne podvozek na RSV lidi chvalej a na hornetu ne, ale da se jezdit rychle i na veci s blbym podvozkem, musis se tomu ale ty prizpusobit.. honda kdyz zacinala jezdit dobre tak mela vykon ale podvozek chujowy..
podle me v mejte na hornetu budou dva stejny kluci stejne rychly.. nevim kam by to dotahnul sikovnej zavodnik, kterej by opravdu umel jit na hranu stroje...

nevim jak by to dopadlo pri mereni casu mezi rsv a cebrem 6F ale pocitove je to hodne podobny.. ten zatah toho vecka te do zeme nezadupe a cebro kdyz drzis v hruze tak rozhodne neni zadna brzda... ja mam pocit, ze to tahne hodne podobne.. ale na skutecny srovnani nedoslo ani na mereni casů... navic to cebro je ted stejne mrtvy a nevim jestli do jara ozivne..

podle me by treba RSV bylo lehce nadrazeny na rovinkach kvuli maňasu hovnouse a zatimco na rsv budes v zatackach relativne v suchu tak abys na hovnousovi drzel krok.. budes mit prosranou nejen carku na bombardacich ale i cely zada.. to je klidne mozny.. proste rsv te mozna v zatackach podrzi a hovnousovi budes muset hodne pomoct..

podle me V2 1000 neni dustojná náhrazka za 600 100k+

hodne lidi co chtelo z SV650 jit na dallsi V2 ale litr horce zaplakalo..

Naposledy editováno 27.01.2011 19:11:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

27.1.2011 v 20:33 | Nahoru | #2
R1PYCO> Ja se taky svezl na litrovym dvouvalci. Konkretne na litrovym SV a nehorazne me to zklamalo. Jako na budicich bylo oproti mymu SV porad tak o 40 kmh vic, jelo to pekne ale uz se proste nejak nedostavovaly ty emoce co mam ze svyho malyho SVcka. Takze doufam ze TLSko bude trosku dravejsi a nebo RSVcko by mohlo bejt dobrej nastupce po SVcku. Kazdopadne jestli me nechytej za srdce tak bude asi na rade nejaky gixero. Uvidime. Strasne by se mi libila ducatka ale mam strach ze bych ji neuzivil a taky stojej precijenom o kousek vic nez ostatni dvouvalce. Ale jeste mam cas. Na blbnuti tady po tech nasich rozbitejch cestach mi tech 70 koni celkem staci, v Mejte kolikrat roznesu i litry se 160 konema a rovinkar stejne moc nejsem takze tam mi tech 150 bohate staci. A hlavne ja jedu pod 6 litru at taham jak taham a to mi nejspis zadna jina motorka uz neda a pro me jako studenta je to celkem dulezity.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist