globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prvni motorka
 
24.1.2011 v 20:22
Zdravim vsechny motorkare,
je mi 21let a na leto bych si chtel poridit svoji prvni motorku. Libi se mi sporty ale myslim si ze na zacatek je to ostry... Vaham mezi GSR 600 a Hornetem. Chtel bych se vejit do 85 tis. Co myslite ze je lepsi? Na motorce zatim nemam krome autoskoly nic najetyho, takze jsem uvazoval i o uskrceni na 25kw aspon ze zacatku. jaky na to mate nazor?
Predem dekuji za odpovedi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka

27.1.2011 v 18:41 | Nahoru | #1

imeverylast píše: Nazdar ted ti něco poradim z mojí zkušenosti. Koupil jsem si kawu ZZR 600 a každej mi říkal že se na tom zabyju. Absolutní blbos záleží jak to máš srovnaný v hlavě,na 25kw nedoporučuji protože s tím budou ješte větší problémi,měl jsem taky tu kawu. na 25kw a ujel jsem 300km a už jsem musel volat odtach protože v HARNES moto v Praze mi to udělali na P**U. Tak jsem to dal ke známému a mám uplně zničený motor takže další oprava tak proto nedoporučuji jsou s tím jenom problémi. Líbí se mi také sporty řeknu ti pouze toto je to na tobě co si vybereš protože je jedo co si z Rejže vyberš a havě ne ital....Každej mi říká že nic moc a rychle se kazý motor a drahé náhradní díly.Takže Rejže je nej. v poměru cena,výkon,výdrž............ Tak a zbytek je na tobě....Hodně štěstí.....

Jo a promin za češtinu jsem dislektik....



ze jsi dislektik by mi nevadilo, ale asi jsi opravdu velky odbornik

i pokud za to muze servis, urcite to neni vina toho ze to melo 25kW, ale toho servisu.. takze z toho obvinuj servis, nebo teda spis primo toho mechanika co to tam blbe namontoval.. mohl ti takhle zkurvit jakoukoliv banalni opravu.. to ze se to stalo zrovna pri uprave na 25 kW je jen nahoda, a ne dukaz ze uprava na 25kW je problematicka..

ale uzavreni na 25kW by motoru skodit absolutne nemelo.. myslim ze jsi spis koupil vylitanou mrchu s motorem v prdeli a ted to svadis na upravu na 25kW... takovyhle motorky se vetsinou skrti jednoduse (dorazy na plynu, restriktory v sani, maximalne jine trysky apod), tam neni moc prostor co posrat aby to znicilo cely motor... smir se s tim ze jsi spatne vybral, a nebo mel proste smulu a holt se ti to posralo.. (a nebo jak jsem psal, ze ti to posralo "odborne" zachazeni nejakeho mechanika)

btw, vseci tu porad pisete - jde o to jezdit hlavou.. jenze kocirovani motorky neni jen o tom ze ridic s rozumem ze v bezne situaci nema potrebu furt kroutit plynem do plna...
durazne doporucuju precist TOTO vlákno

k italskym motorkam se nevyjadruju, uz je tady jeden osmnactilety s prominutim idiot ktery buhviproc tvrdi ze vsechny italsky motorky jsou strasny plecky ktery se nevyplati ani koupi.. tak uz tu je druhy, pro zmenu devatenactilety

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka

27.1.2011 v 19:47 | Nahoru | #2
Cosmogagy> Nazdar tak že mluvýme o 25 kw ,ješte než jsem si jí nechával predělat tak jsem se ujistil jestly je motorka v dobrém stavu a nato co má nalítáno byla v super stavu .....
Každej mi říká že to byla lajtsky odvedená práce protože mi to postupem času začalo chcípat v nižších otáčkách ale to tam byl zase závodní filtr....A nebylo to nic příjemnýho naject 300 km a pak volat odtahovku za 2000kč celkem 3x .....Jde to jednoduše přeškrtit ale skoro každej dobrej mechanik ti řekne že je lepší si to nechat napsat nejsou s tím takové problémi ........ A koukám že ty jseš taky jeden z mála kdo se vyzná..... :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist