globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olej v tlumicích R1
24.1.2011 v 19:38
Zdravím, potřeboval bych radu, jak co nejjednodušeji vyměnit olej v předních tlumicích na R1 rok 2005. Kolik oleje tam patří a jaká viskozita? A zda de provést výměna bez demontáže z mota. Díky za rady.

Olej v tlumicích R1

24.1.2011 v 19:44 | Nahoru | #1
Promin ale vse mas v servisnim manualu...

1 reakcí na tento příspěvek Olej v tlumicích R1

24.1.2011 v 19:50 | Nahoru | #2
zalezi jakou znacku oleje zvolis,u kazde znacky ty cisla i kdyz jsoíu stejne,tak kazdy se chova jinak... Melo by to ale byt v manualu. ja jsem pouzil do savli motorex.

Olej v tlumicích R1

24.1.2011 v 19:59 | Nahoru | #3
V servisním manuálu jsem se nedozvěděl jak provést výměnu bez demontáže, zda vůbec de. Proto se ptám.

1 reakcí na tento příspěvek Olej v tlumicích R1

24.1.2011 v 20:05 | Nahoru | #4
necelý půllitr viskozity 10W (alternativně 7,5W)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v tlumicích R1

24.1.2011 v 20:09 | Nahoru | #5
jonny> kurva sefe ta tvoje GSXRka je faakt hezky...se mi libi ta replika!

Olej v tlumicích R1

24.1.2011 v 20:10 | Nahoru | #6
ja vzdy kdyz menim olej tak jen proto ze me prdne gufero,takze savle musim stejne shodit. Neni to zas takova prace sundat. Nehlede na to ze kdyz je mas dole,lepe se ti s tim manipuluje. A ted tak premyslim,ze ja stejne musis shodit dolu. Kdyz to nahore odsroubujes,tak ti masina padne dolu a ty pruziny nestlacis,pokud teda si predek nazvednes ze spodu krku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v tlumicích R1

24.1.2011 v 20:13 | Nahoru | #7

z-x-r píše: jonny> kurva sefe ta tvoje GSXRka je faakt hezky...se mi libi ta replika!

oooo dekuji ano,rika mi pane a ja ji pani stalo me to sice usili,ale dilo se povedlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v tlumicích R1

24.1.2011 v 20:15 | Nahoru | #8
jonny> hele vecina mrdek zdejsich pilotu mi nic nerika ale tvoje se mi libi...
Stejnou mel kamos RGV250 nez ji rozmrdal...skoda ji.

Naposledy editováno 24.01.2011 20:15:52

Olej v tlumicích R1

24.1.2011 v 20:15 | Nahoru | #9
Já mám právě pověšenou mašinu v luftu za řidítka a dělám údržbu,ale nechtějí se mně ty vidle oddělávat,neb bych to musel celé pověsit jinak,protože to teď drží za ty řidítka.

(reakce na) Olej v tlumicích R1

24.1.2011 v 20:22 | Nahoru | #10

z-x-r píše: jonny> hele vecina mrdek zdejsich pilotu mi nic nerika ale tvoje se mi libi...
Stejnou mel kamos RGV250 nez ji rozmrdal...skoda ji.

kazdy je posrany z THE DOCTOR a z cisla46 ale zapominaji na takove jzdce jako byl kevin schvantzc z cislem 34 a team lucky strike! je to verna replika do delailu

Olej v tlumicích R1

25.1.2011 v 00:19 | Nahoru | #11
já dávám motorovej 20w30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v tlumicích R1

25.1.2011 v 02:46 | Nahoru | #12

sidar píše: necelý půllitr viskozity 10W (alternativně 7,5W)

Jseš si tou viskozitou jistej??? To co píšeš se totiž dává do cesťálů s měkou přední vidlí...za mě teda spíš 15W

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v tlumicích R1

25.1.2011 v 07:46 | Nahoru | #13

--VinCenzo-- píše: Jseš si tou viskozitou jistej??? To co píšeš se totiž dává do cesťálů s měkou přední vidlí...za mě teda spíš 15W


Teď nevím, zda je to myšleno ironicky či nikoliv. V tom druhém případě tady nemáš co psát! Podle mě bude v manuálu hodnota kinematické viskozity při 20 st. C. A ta bude odpovídat hodnotě 2,5 až 5W. To co si napsal ty je blbost! Jinak měnit olej bez demontáže mi přijde blbý. Stejně ten největší humus tam zůstane. Když už to děláš, tak pořádně s výměnou gufer- vejdeš se do 500 kč i s poštovným a můžeš tu vidli zevnitř odmastit a tak důkladně vyplavit ten otěrovej materiál spolu s olejem. Jinak jsou to fakt vyhozený prachy a strávenej čas na prd!

(reakce na) Olej v tlumicích R1

25.1.2011 v 07:47 | Nahoru | #14
--VinCenzo--> urcite zalezi i na konstrukci vidle ne jenom na viskozite oleje.

Olej v tlumicích R1

25.1.2011 v 07:47 | Nahoru | #15
Těch 500 kč bylo myšleno jen za gufera bez oleje, pro případné rejpání. Napsal jsem to nahoře docela blbě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v tlumicích R1

25.1.2011 v 11:05 | Nahoru | #16

Durex píše: Teď nevím, zda je to myšleno ironicky či nikoliv. V tom druhém případě tady nemáš co psát! Podle mě bude v manuálu hodnota kinematické viskozity při 20 st. C. A ta bude odpovídat hodnotě 2,5 až 5W. To co si napsal ty je blbost! Jinak měnit olej bez demontáže mi přijde blbý. Stejně ten největší humus tam zůstane. Když už to děláš, tak pořádně s výměnou gufer- vejdeš se do 500 kč i s poštovným a můžeš tu vidli zevnitř odmastit a tak důkladně vyplavit ten otěrovej materiál spolu s olejem. Jinak jsou to fakt vyhozený prachy a strávenej čas na prd!

ani tak ani tak, nevim co patří do R1, ale 7W má předepsanej Fazer, proto mě zaráží stejná viskozita u R1 ...jinak samozřejmě podle manuálu

(reakce na) Olej v tlumicích R1

25.1.2011 v 11:10 | Nahoru | #17

Durex píše: Teď nevím, zda je to myšleno ironicky či nikoliv. V tom druhém případě tady nemáš co psát! Podle mě bude v manuálu hodnota kinematické viskozity při 20 st. C. A ta bude odpovídat hodnotě 2,5 až 5W. To co si napsal ty je blbost! Jinak měnit olej bez demontáže mi přijde blbý. Stejně ten největší humus tam zůstane. Když už to děláš, tak pořádně s výměnou gufer- vejdeš se do 500 kč i s poštovným a můžeš tu vidli zevnitř odmastit a tak důkladně vyplavit ten otěrovej materiál spolu s olejem. Jinak jsou to fakt vyhozený prachy a strávenej čas na prd!



Presne tak

(reakce na) Olej v tlumicích R1

25.1.2011 v 11:12 | Nahoru | #18
--VinCenzo--> řekl bych že do motoru budou mít viskozitu taky předepsanou stejnou :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej v tlumicích R1

25.1.2011 v 11:15 | Nahoru | #19

--VinCenzo-- píše: ani tak ani tak, nevim co patří do R1, ale 7W má předepsanej Fazer, proto mě zaráží stejná viskozita u R1 ...jinak samozřejmě podle manuálu



do lepsich vidlic se naopak lejou ridsi oleje, maji lepsi tepelnou stabilitu .. vse musi byt na ridsi olej presneji vyrobene=drazsi, ale to odpovida.

ono totiz vubec neplati ze tvrdsi vidlice kvuli hustejsimu oleji = vic racing

jinak souhlas s tim co pise durex. vylejt olej bez sundani vidle pujde pomerne spatne a navic tam nejvetsi bordel zustane, clovek si "neodvzdusni" cartridge takze si ani poradne nesrovna hladiny oleje.. proste takova zbytecna prace...

Naposledy editováno 25.01.2011 11:17:23

(reakce na) Olej v tlumicích R1

25.1.2011 v 11:27 | Nahoru | #20
assassin> tak to potom jo, Fazer má vidle pěkně blátivé, navíc ještě klasickou vidlici
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1177, 1178] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35323 Dnes v 09:10 Ghostik
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist