globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
24.1.2011 v 19:16
čau ne,

pojďme hanit svoje stroje! Měl jsem ty nejhorší motorky na světě a chtěl bych se podělit o všechny závady, co se mi staly.

1. Motka,
2. Původ - už mě fakt štvou dotažený moto a stočený o desetiticíce.
3. km (do závorky nástřel či skutečný) + daná porucha(cena opravy)
4. další porucha atd atd atd.

1.Simpson bráchy, vysrala se převodovka(nebyla to motorka).Oprava asi za 5 tis. Stál 15 tis

2.Mz - byla po bouračce, v 15 tisících začalo hučet ložisko v převodovce, tak jsem to rozpůlil a opravil do 2 tis.

3.NSR 125 -Dovoz a bůhví, kolikátej majitel. Trochu jela šejdrem a na motor nikdo nešáhl, ani já nic neměnil a 2 roky jezdil, ani olej!! Bouchalo v tom chrastilo ale pořád jelo, než přišel náraz do stromu.

3:Suzinka GS 500, jen simeringy v tlumičích.Ale ten vzducháš chrastil ale pořád valil. NAjeto 20 tisíc.



1. Suzuki DR 650
2. ČR
4. 45 000 km(doufám že stočená) + vydřený kolečka v převodovce, začaly vypadávat rychlosti. Oprava 18 tisíc.
5. to mě fakt tenkrát sralo, bylo to těsně před sezónou.

I po opravě to nebylo ono a ty vybrace z kliky, fuuj.
-------------------------------------

CBR 600 F
2. Itálie
3. Koupeno s 30 tis. km. Po roce jsem našel v servisce číslo na pana Italiano 1.majitele.Prodával s 60 tis. Jen o 30 stočeno.
Opravy : 62 tisíc km - repase přední tlumiče, výměna rozvoďáku, po chvíli zase drnčelo.Holt ty Hujdí napínáky.Cena 5 tisíc.

70 tisíc km. - výměna zadního tlumiče, totálně vydřený pouzdro uchycení. Cena 3500 kč.

80 tisíc -ložiska v krku -2 tisíce.

85 tisíc - tyčka od řadičky v převodovce -cena 2500 kč.

Auta psát nebudu, protože to je kapitola samých oprav )

Stroje jsou dokonalý?? A netlačte sem věci, se o to musíš taky starat






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 20:39 | Nahoru | #1
350.632> ta z 634 z autoškoly složila 5 sezón, nemám si na co stěžovat, najel jsem s ní přes 30tis km.

ta 634 "do lesa" měla od výroby motor 633 s ovládáním spojky z druhé strany bez poloautomatu (pod karbcem, jak fichtl), takže spojka nezačala nikdy tahat, i když jsem spojku na trati držel velice často. Za mě má jawa palec nahoru

Nejproblémovější a nejprůserovější motorka byla GPZ 600R, tam jsem nikdy neměl jistotu, jestli s ní dojedu zpět domů (když už chytla a mohl jsem vyjet ) ale měl jsem ji moc rád.

(reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 22:28 | Nahoru | #2

c.j. píše: 350.632> ta z 634 z autoškoly složila 5 sezón, nemám si na co stěžovat, najel jsem s ní přes 30tis km.

ta 634 "do lesa" měla od výroby motor 633 s ovládáním spojky z druhé strany bez poloautomatu (pod karbcem, jak fichtl), takže spojka nezačala nikdy tahat, i když jsem spojku na trati držel velice často. Za mě má jawa palec nahoru

Nejproblémovější a nejprůserovější motorka byla GPZ 600R, tam jsem nikdy neměl jistotu, jestli s ní dojedu zpět domů (když už chytla a mohl jsem vyjet ) ale měl jsem ji moc rád.



já na jawu taky nedám dopustit, motor 633 jsem ještě neviděl kamarád má ve stodole bizona tam to asi je ale nevim jak je tam ta spojka řešená prej to bylo bez poloautomatu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist