globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně
24.1.2011 v 19:16
čau ne,

pojďme hanit svoje stroje! Měl jsem ty nejhorší motorky na světě a chtěl bych se podělit o všechny závady, co se mi staly.

1. Motka,
2. Původ - už mě fakt štvou dotažený moto a stočený o desetiticíce.
3. km (do závorky nástřel či skutečný) + daná porucha(cena opravy)
4. další porucha atd atd atd.

1.Simpson bráchy, vysrala se převodovka(nebyla to motorka).Oprava asi za 5 tis. Stál 15 tis

2.Mz - byla po bouračce, v 15 tisících začalo hučet ložisko v převodovce, tak jsem to rozpůlil a opravil do 2 tis.

3.NSR 125 -Dovoz a bůhví, kolikátej majitel. Trochu jela šejdrem a na motor nikdo nešáhl, ani já nic neměnil a 2 roky jezdil, ani olej!! Bouchalo v tom chrastilo ale pořád jelo, než přišel náraz do stromu.

3:Suzinka GS 500, jen simeringy v tlumičích.Ale ten vzducháš chrastil ale pořád valil. NAjeto 20 tisíc.



1. Suzuki DR 650
2. ČR
4. 45 000 km(doufám že stočená) + vydřený kolečka v převodovce, začaly vypadávat rychlosti. Oprava 18 tisíc.
5. to mě fakt tenkrát sralo, bylo to těsně před sezónou.

I po opravě to nebylo ono a ty vybrace z kliky, fuuj.
-------------------------------------

CBR 600 F
2. Itálie
3. Koupeno s 30 tis. km. Po roce jsem našel v servisce číslo na pana Italiano 1.majitele.Prodával s 60 tis. Jen o 30 stočeno.
Opravy : 62 tisíc km - repase přední tlumiče, výměna rozvoďáku, po chvíli zase drnčelo.Holt ty Hujdí napínáky.Cena 5 tisíc.

70 tisíc km. - výměna zadního tlumiče, totálně vydřený pouzdro uchycení. Cena 3500 kč.

80 tisíc -ložiska v krku -2 tisíce.

85 tisíc - tyčka od řadičky v převodovce -cena 2500 kč.

Auta psát nebudu, protože to je kapitola samých oprav )

Stroje jsou dokonalý?? A netlačte sem věci, se o to musíš taky starat






1 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 15:10 | Nahoru | #61
HONDA CBR 1000RR(2004)
- Druhý majitel ČR
- při koupi najeto cca 32000 ,vzhledově voňavka--....

-při 41 000 zadřený motor(oprava par desitek tisic za nový)+prace 5000
-praskle gufera (cca 1000kč)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 15:22 | Nahoru | #62
c.j.> Nechceš si založit vlastní vlákno? Motorky pěkný, ale motorku z autoškoly, to bych si nekoupil ani za nic, stejně jako auto!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 16:49 | Nahoru | #63

rc28 píše: .. ale motorku z autoškoly, to bych si nekoupil ani za nic, stejně jako auto!



No za ty prachy byla zadarmo

(reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 16:58 | Nahoru | #64
rc28> nic proti ale musim souhlasit auta i motorky z autoškoly trpěli strašně a kór když se tom učili i experti "ghost rideři" tak to ten stroj prostě odnese

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 17:21 | Nahoru | #65
BMW R 1200 GS Adventure
koupeno v BMW Německo
najeto už asi 30000km
Je to fakt krám

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 18:17 | Nahoru | #66
tak já taky přispěju:

1) Aprilia AF1 125 r.v. 1990
2) původ v ČR asi třetí majitel, předtim dovezená z německa, celkově si netroufam odhadnout
3) při koupi údajně 35 tis, ve skutečnosti odhaduju dvakrát tolik
4) takže poruchy:
- po koupi, se zjistilo že neni špatná baterka jak tvrdil majitel, ale KO regulátor dobíjení - náhražka od VAPE za 690 kč
- 14 po koupi se uvolnili piliny v chladiči a chladič začal téct - opraveno maníkem co se tím zabýval - cena 300 kč
- neustále praskající držáky výfuku, díky neorigo koncovce z GSXR 750 od původního majitele, která vážila asi 4x tolik než origo, nakonec se rozpadnul i svod - takže koupe dílů ze zbořené Aprilie RS za cca 1500,-
- ucpávání karbce díky vyrezlé nádrži - plastová nádrž z AF1 modleovej rok 91, za 1000,- + nalakování už nevim za kolik
- nestartovala, špatný spínací relé ke startéru - nový za cca 150 kč
- ložiska v předním kole, destičky atd beru jako spotřební zboží
- KO zadní centrální tlumič, repasovat se to nedalo, vyřešil jsem koupí funkčního použitého za cca 500,-
+ neustálý preventivní vyměňování zpuchřelejch hadiček a roztřepenejch lanek k oilmasteru, možná díky tomu jsem alespoň na motor nemusel sahnout

- celkově najeto cca 12 tis km, první rok pořád něco, druhá sezona už jsem se jen vozil, a rád na ní vzpomínam

[img]

další:

1) yamaha XJ 600 N r.v. 1999
2) původ DE, u nás druhej majitel, v německu předtím 2, podle orig německého TP
3) údajně najeto 40 tis při koupi, podle rozvodovýho řetězu, celkovýho stavu atd, to +- odpovídá
4) závady: po koupi dělaná bežná údržba, ventily, seřízení karbců, svíčky, olej, výměna gufer a oleje v předních vidlicích
- loni měněn zadní centrální tlumič, originál KO, najeto 54 tis, sehnal jsem starší za 1500 tušim
- při 56 tis měněny těsnění mezi svodama a koncovým tlumičem výfuku, originál za cca 400 kč/ks
- při 56 tis a výměně gufer+oleje v tlumičích, měněny bronzová pouzdra - originál, 4 ks, cca 2 tis
- cca 57 tis, měněný ložiska v přednim kole, SKF, cca 200 kč
- v současný době najeto 60 tis

[img]

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 18:58 | Nahoru | #67
1. Gas Gas EC 300 R
2. novy
3. pri prodeji 150 mth
4. nic co jsem nerozbil sam

(reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 18:59 | Nahoru | #68

c.j. píše: Jawa 350/634
koupena z autoškoly, km neznámé, stará 20 let.

Furt se srala, odcházely ložiska na klice, kartry vychozené, ložiska už nedržely, výbrus i 2x za sezónu, po dvou letech válce na max. výbrusu a musel jsem koupit nové, starší. Jen do GO motoru asi spadlo 10tis Kč za 2 sezony. Ještě 6V dynamo, nedobíjelo, neustále vibracemi odcházel regler, nový stál 500Kč, asi 5x vyměněn, odcházely uhlíky, nevydržely 2 měsíce, odcházely kladívka – lámaly se dorazy i při správně seřízeném odtrhu. V 90km/h praskla vodicí tyčinka vydliček v převodovce, ty se dostaly mezi kolečka, okamžitý blok zadního kola, vymáčkl jsem spojku, ale po chvíli prasklo lanko :D Motor na odpis, zničené nejen kolečka, ale praskly i kartry.

Za 3tis jsem koupil druhou rozebranou jawu bez papíru s fungl novým motorem (ještě bez čísel). Nový motor šlapal 2 roky bez jediné závady.

Koupena za 8tis, prodána za 11500 po pěti sezónách. Celkové náklady na opravy kolem 20tis.



ou z autoškoly neeebraat to je špatnééé jezdil jsem tam na 638ce a větší šrot jsem neviděl rozjezd zkoro nemožne skákala že to nebylo možný a komisař mi ještě vyčet že se neumim rozjíždět kokot myslel jsem při každym rozjezdu že se rozlítne motor co to dělalo za zvuky

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 19:00 | Nahoru | #69
1. Beta 450 RR
2. CR, po prvnim majitely, jezdena sezonu
3. 37 mth
4. pistek na spojkovy pumpe - 800,-

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 19:08 | Nahoru | #70

c.j. píše: Jawa 350/634

rv.81 najeto 0km, nový motor

majitele se mi nepodařilo za 8let dokopat k přepsání, jezdil jsem ji jen pole/les/trať/sníh
za 8 let ani jediná závada, nesáhl jsem na ní, najeto 10tis km
Koupena i s náhradníma gumama s posutou novou dílů, řetězovka, kryty, spojka. ty jsem hodil na svou 640ku a dojeté z 640ky do ní.
Kupní cena 3500 Kč po 8mi letech její devastace prodána za 3tis Kč.
S motorkou jsem dostal díly v hodnotě 4tis Kč, takže jsem na ní 3500 vydělal



to je teda pecka já osobně ty devastace motorek nemam moc rád když se nějak úmyslně ničí já bych osobně chtěl ještě něco na ježdění do jesa mam už jen 634 s kterou chci jezdit jen po silnici a nechci jí tlouct po lese prostě bych chtěl takovej lesní stroj jako třeba čízu 175 něco lehkýho tohle jsou v podstatě nezničitelný stroje...když to spojkuje tak se snad ani nemůže nic stát...

(reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 19:13 | Nahoru | #71

c.j. píše: No za ty prachy byla zadarmo



ale pokud jsi šikovnej tak z autoškoly rovnou do garáže a začít motorem

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 19:43 | Nahoru | #72
1.Yamaha xtz 750 supertenere
2.dovoz Italie v roce 2009
3.75000km
4.servisni naklady,regulator
5.naprosta spokojenost po ujetych 21000km....

Naposledy editováno 25.01.2011 19:45:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 20:39 | Nahoru | #73
350.632> ta z 634 z autoškoly složila 5 sezón, nemám si na co stěžovat, najel jsem s ní přes 30tis km.

ta 634 "do lesa" měla od výroby motor 633 s ovládáním spojky z druhé strany bez poloautomatu (pod karbcem, jak fichtl), takže spojka nezačala nikdy tahat, i když jsem spojku na trati držel velice často. Za mě má jawa palec nahoru

Nejproblémovější a nejprůserovější motorka byla GPZ 600R, tam jsem nikdy neměl jistotu, jestli s ní dojedu zpět domů (když už chytla a mohl jsem vyjet ) ale měl jsem ji moc rád.

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 21:00 | Nahoru | #74
cau vsem.ja jsem vyrostl na yamahach,prvni muj stroj virago 750.byl jsem druhy majitel,puvodni km pri koupi v roce 97 bylo 7000 mil.verim ze km sedeli presne.behem 7 let jednou oprava alternatoru cca 1500 kc.ale po 100 000 km.tudis max spokojenost.druha moje laska a dodnes trva,a verim ze jeste dlouho bude,yamaha wildstar 1600.r.v. 2003.prvni majite jsem ja.pri 80 000 vymena centralniho zadniho tlumice za 18 000 kc.duvod byl nestastna nahoda,poskozena pistnice asi od kamene.druha vymena mozna preventivni,byl remen,sekundarni prevod.cena 11 000 kc,ale pri 100 000 km.dnes ma wildik asi 125 000 km,a slape jako hodinky.kdo neveri at neveri,ale je to tak.tudis menit nebudu.radeji poopravim a mam jistotu na cem jezdim a znam dokonali puvod moto a vse kolem nej.nez koupit levnejsi ojetinu kterou uz nekdo rozebral neodbornym zpusobem aby se podival jak to v tom motoru vypada!!!!preji vsem jen dobre moto a at vsichni jezdi jako ja celou motosezonu.

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 21:24 | Nahoru | #75
jawa 05 - majitel netušim, km netušim(nešel tacho), před nástupem do autoškoly komplet rozborka, repase motoru, novej lak

simson enduro
majitel asi 4. km nevim
ohnutá stupačka mojí blbostí, bordel v elektrice (asi 50 000x sem měnil žárovku - vyřešeno), baterka

jawa 350/639-2
5-6 majitel
km si už nepamatuju, ale nalítal sem na ní cca 10-15 tisíc
-nová baterka, komplet natažení elektriky (přede nou totální bastl), spojka, upadly předkopy, upadla část nosiče, skoro upadl blatník - vše opraveno, vyladěno

MZ 251
5 majitel, km si taky nepamatuju ale zas okolo 10 000km
-krom spotřebek akorát nová baterka

yamaha XV 535 virago
1 majitel itálie, druhej já
kopeno při 23 000 (doložených), prodáno po třech sezonách s 53 000
-závady - baterka (proč mám pocit, že kupuju baterky pro celou evropu???), díky utrženým šroubům na volnoběžce propálenej stator, následně odpálenej regulátor a ve finále ta baterka (oprava 6000 za elektro, 16kč za nový šrouby k volnoběžce), v 52 000 odpálená spojka

(reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 21:31 | Nahoru | #76
c.j.> to je slovo chlapa!

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 21:34 | Nahoru | #77
1) Yamaha TDR 125
2)2. majitel, původ F
3)při koupi 29 tis (měněn tacháč, reálně typuju tak 40 tis), nyní 34 tis
4)výměna ložisek převodovky, nové lamely, oprava plastů

Naposledy editováno 25.01.2011 21:42:04

(reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 21:36 | Nahoru | #78
c.j.> chlape, ty jsi fakt motorkář od kosti, tebe nic neodradí. Super počtení a XR bude na pořád!

(reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 21:39 | Nahoru | #79
mischa638> možná jen nevěříš Japončíkům a chtěl sis jí sestrojit celou sám, aspoň víš co v ní máš

(reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 21:43 | Nahoru | #80
Beros> TO MĚ ZAJÍMÁ, přišlo se na zdroj problému? lízla se na vačce? původní majitel neměnil olej, lítala full gas a trochu přes. Nebo prostě špatnej kus.

(reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

25.1.2011 v 22:28 | Nahoru | #81

c.j. píše: 350.632> ta z 634 z autoškoly složila 5 sezón, nemám si na co stěžovat, najel jsem s ní přes 30tis km.

ta 634 "do lesa" měla od výroby motor 633 s ovládáním spojky z druhé strany bez poloautomatu (pod karbcem, jak fichtl), takže spojka nezačala nikdy tahat, i když jsem spojku na trati držel velice často. Za mě má jawa palec nahoru

Nejproblémovější a nejprůserovější motorka byla GPZ 600R, tam jsem nikdy neměl jistotu, jestli s ní dojedu zpět domů (když už chytla a mohl jsem vyjet ) ale měl jsem ji moc rád.



já na jawu taky nedám dopustit, motor 633 jsem ještě neviděl kamarád má ve stodole bizona tam to asi je ale nevim jak je tam ta spojka řešená prej to bylo bez poloautomatu

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

26.1.2011 v 13:28 | Nahoru | #82
Co chceš slyšet? Simson - koupený za 14 000 Kč, nikdo neví kolikátej majitel (skládačka ze všeho možnýho). Vrtal jsem s v tom často, ale všechno prkotiny a nic co by mi nedovolilo dojet domů. Najel jsem asi 7000 km a za 15 000 Kč prodal.

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

26.1.2011 v 16:35 | Nahoru | #83
Simson SR50 :D takovej "stroj" který mi sloužil jen na letní projížďky, na tréninky do vedlejšího města a pár menších projížděk :) nijak sem si ho neoblíbil, nešel tacháč, padal vejfuk, ale prachy sem do toho necpal, teď sem si pořídil hondu NSR, tak to je jiný kafíčko :) Jinak ten simál měl najeto 16tis., první majitel byl táta, takže jsem všechno věděl, byl celej v originálu, lak zachovalej, nikde odřenej, ale mě prostě neseděl :)

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

26.1.2011 v 16:42 | Nahoru | #84
1.Husqvarna SM 610 rv. 1999
2.nevím odkud ale byl sem 2. majitel v ČR
3. 19tis km při koupi(měla novou spojku + baterku,řetězovka v půlce)kilometry seděli
4. hned po příjezdu domů sem zjistil že nedobíjí (spalený vinutí na statoru 1700Kč oprava, bejvalej majitel nepřidal ani korunu)
5. při prodeji 27tis km (s původním řetězovkou)
6. prodána uživateli Wirus kterej na ní má přes 40tis k s původním rozvoďákem (jeho závada: praskly mu horní brýle - bublina v italskym odlitku)
BYLA TO SUPER ITALSKÁ MOTORKA, KTERÝ KDYŽ SI DAL SERVIS,FUNGOVALA BEZ CHYBY!!!!

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

26.1.2011 v 21:13 | Nahoru | #85
psal jsem to už vedle, ale dám to i sem:

1. CBR 954
2. původ Itálie
3. kilometry, tak zruba odpovídaly stavu. Poruchy žádné, pouze opravy plastů (lehlá, ale plasty vcelku jenom poulamované držáky) lakování, celkem cca 5tis

takže motorka v dobrým stavu a tratím na ní víc, než kdekdo kdo ji omotal o strom :)

Naposledy editováno 26.01.2011 21:14:09

1 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

26.1.2011 v 22:55 | Nahoru | #86
tady je kuci videt ze kdyz se tomu da trosku pece tak je to vesmes vsechno spolehlivy. a naopak kdyzse na to s**e-.... je ale fakt ze nekteri jsou tady proste klikari

(reakce na) Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

27.1.2011 v 01:24 | Nahoru | #87

Milosek.m píše: tady je kuci videt ze kdyz se tomu da trosku pece tak je to vesmes vsechno spolehlivy. a naopak kdyzse na to s**e-.... je ale fakt ze nekteri jsou tady proste klikari


jou jou

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

27.1.2011 v 10:36 | Nahoru | #88
1. Simson S-51
2. druhý majitel - bylo to od bratrance
3. asi 9000 km + najeto dalších 8000 km
4. vyměněn píst + sem tam něco odpadlo (blikry, stupačka, blatník)

-----------

1. Yamaha XT 600
2. dotažená z Německa já třetí majitel, první v ČR - nehorázná cena za přepis
3. asi 37 000km (odhaduju minimálně 2x víc), v motoru něco klepalo, po rozdělání bylo všechno KO (klika, ojnice, píst, rozvoďák) oprava cca. 16 000kč
4. Odešla zapalovací cívka v alternátoru oprava: CDI vyměněno za Ignitech - 3500kč, zarezlý přepákování - oprava doma a další drobnosti...
poučení: nekupovat nikdy nic, co nebude mít v pořádku motor

----------

1. Honda XL 600V Transalp
2. dotažená z Německa, já druhý majitel v ČR
3. 47 000 km (vzhledem ke stavu a k tomu, že v DE s tím jezdila nějaká stará bába tomu i věřím )
4. zatím ťuk, ťuk nic

Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

27.1.2011 v 11:50 | Nahoru | #89
1. Yamaha FZS600 Fazer
2. První majitel v ČR, dovoz z Itálie
3. Koupeno s 20tkm, nyní 40tkm.
4. Vadné relé potkávaček, jinak O.K.

2 reakcí na tento příspěvek Motky jsou jen stroje s poruchama. Podělme se o ně

27.1.2011 v 13:01 | Nahoru | #90
1.simson ,krásný nepadený ze stojánku , nebouraný ,nestočený,nekradený
2.druhý majitel , jezděno ženou a důchodcem ,koupeno v Uzbekistánu
3.koupeno s 215 000km nyní 357 000km
4.nešel zařadit 5 a 6tý rychlostní stupen , nešel plynem na zadek ,a sloupla se mi nálepka MONSTER energy!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist