globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nelze nastartovat
22.1.2011 v 13:10
Ahoj,
mám problém s natartováním motorky honda cbr 125. Když začnu startovat tak motorka naskočí tak na 2 vteřiny a okamžitě zdechne. Po opakovaném startování se motorka uchčije, nateče benzín do výfuku a ozve se hrozná rána. Už sem sundaval nádrž, poklepal na karburátor jestli se nezasekl plovák, svíčka háže jiskru a pořád nic. Jednou sem skusil svíčku osušit a vrátil sem ji zpět a motorka začla na nějakou chvíli jezdit. Po měsíci sem k ní přišel a ten problém nastal na novo a já si už opravdu nevím rady. Předem díky za každý příspěvek popřípadě můj email ackarx@seznam.cz

Uzavřeno 29.04.2013 v 19:18 uživatelem Lukynýno
Předchozí
1 2
Následující

Nelze nastartovat

22.1.2011 v 13:15 | Nahoru | #1
Zkoušel jsi vyčistit karburátor?

Ono stačí trochu svinstva v benzínu, přiucpe se Ti tryska a dělá to podobnou paseku

Nelze nastartovat

22.1.2011 v 13:21 | Nahoru | #2

Nelze nastartovat

22.1.2011 v 13:22 | Nahoru | #3
vyčistit to už mě taky napadlo ale proč to chvíli jezdí a chvíli ne?

Nelze nastartovat

22.1.2011 v 13:27 | Nahoru | #4
Měsíční odstávka je celkem dlouhá.. vypusť trochu benzinu z plovákovky, vysuš svíčku a musí to vrčet.. pokud jsi nechal baterku v mašině někde v zimě, tak ji i nabij.

1 reakcí na tento příspěvek Nelze nastartovat

22.1.2011 v 13:31 | Nahoru | #5
to už jsem udělal ale jak to necham stát tak je to nanovo, a celkem to ztratilo i dobrý jízdní vlastnosti protože během jízdy to chvilkama vynechává. Mohla by to bej svíce?

(reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 13:41 | Nahoru | #6

Lukynýno píše: to už jsem udělal ale jak to necham stát tak je to nanovo, a celkem to ztratilo i dobrý jízdní vlastnosti protože během jízdy to chvilkama vynechává. Mohla by to bej svíce?



Jo, to je dost možné. Zkus ji vyndat, vyhřát trochu třeba na horkovzdušce a zkus ji. Když tak vyměň.

1 reakcí na tento příspěvek Nelze nastartovat

22.1.2011 v 14:05 | Nahoru | #7
Svíčky jsou svině...Venku se zdá, že hází jiskru jak prase a jak jí tam dáš, tak vynechává. Začal bych tím novým benzínem a následně dal novou svíci. Na těch by se nemělo šetřit

(reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 14:12 | Nahoru | #8

_Mandel_ píše: Svíčky jsou svině...Venku se zdá, že hází jiskru jak prase a jak jí tam dáš, tak vynechává. Začal bych tím novým benzínem a následně dal novou svíci. Na těch by se nemělo šetřit


udělal bych to stejně vypustit benzin z karbecu a když to nepomuže tak jinou svíčku, podobný problém jsem měl na svém viragu 125 že mi vynechával jeden válec a nakonec jsem zjitil, že jsem měl špatný kontakt elektriky do civky.

Naposledy editováno 22.01.2011 14:14:36

Nelze nastartovat

22.1.2011 v 15:02 | Nahoru | #9
ale ja to ted nemůžu vůbec nahodit, chytíto jen cca 2 vteřiny, jakto že to jede dyž utřu svíčku a potom zas nejede?

Nelze nastartovat

22.1.2011 v 15:27 | Nahoru | #10
jinou svíčku si skoušel ? startuješ na uplně otevřenej sytič ?

1 reakcí na tento příspěvek Nelze nastartovat

22.1.2011 v 15:28 | Nahoru | #11
a když startuješ na sytič, nesmíš přidávat plyn!!!!! ochuzuje se tím směs a motor špatně chytá!

Nelze nastartovat

22.1.2011 v 15:59 | Nahoru | #12
svíčku sem ještě nezkusil ted ji musim v týdnu zkusit ale zkoušel sem to na sitič, bez sitiče, pod plynem i bez plynu a dokonce i roztlačit

Nelze nastartovat

22.1.2011 v 16:01 | Nahoru | #13
ale díky všem za radu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 16:01 | Nahoru | #14

Jenca-Virago píše: a když startuješ na sytič, nesmíš přidávat plyn!!!!! ochuzuje se tím směs a motor špatně chytá!


Vidiš, a já myslel že přidáním plynu se směs obohatí...
no, mám se ještě hodně co učit

PS:Podivej se na vzduchovej filtr - jestli přes něj nemáš hozenej hadr či něco - případně vyčisti a jezdi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 19:18 | Nahoru | #15

BagoBorec píše: Vidiš, a já myslel že přidáním plynu se směs obohatí...
no, mám se ještě hodně co učit

PS:Podivej se na vzduchovej filtr - jestli přes něj nemáš hozenej hadr či něco - případně vyčisti a jezdi


ale prdlacky. od jakteziva se po pridani plynu ochudi smes, tim vznikne podtlak ve vyfuku a motorka nasaje vzduch do sani, to ji posune o kousicek dopredu a na tom principu to jede. samozrejme ze tohle funguje u naporovyho sani, u sani ktere miri dozadu to funguje naopak.

PS. dej to do servisu, vyjde to levneji nez nakupovat to vsechno co tady mistni encyklopedisti radi :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 20:30 | Nahoru | #16

BagoBorec píše: Vidiš, a já myslel že přidáním plynu se směs obohatí...
no, mám se ještě hodně co učit

PS:Podivej se na vzduchovej filtr - jestli přes něj nemáš hozenej hadr či něco - případně vyčisti a jezdi


Startuješ-li na sytič a přidáš plyn tak v podstatě vyřazuješ sytič z činnosti. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš tomu nevěřit, ale to je tak jediné co s tím můžeš dělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 20:56 | Nahoru | #17

Milos1 píše: Startuješ-li na sytič a přidáš plyn tak v podstatě vyřazuješ sytič z činnosti. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš tomu nevěřit, ale to je tak jediné co s tím můžeš dělat


No, tak pokud se nebudeme bavit se slovy vpodstatě, tak mi prosím zkus vysvětlit jak.
V praktické rovině totiž hodně záleží na konstrukci sytiče - většinou jde ovšem pouze o nějaké mechnické omezení velikosti vstupního otvoru karburátoru, z čehož potom plyne bohatší směs(méně vzduchu, stejně paliva) a jednodušší start.Přidáním plynu dojde k povysunutí jehly uvnitř karburátoru - a snad se shodneme na tom, že k žádnému "vyřazení" nedojde

Naposledy editováno 22.01.2011 20:57:11

1 reakcí na tento příspěvek Nelze nastartovat

22.1.2011 v 21:32 | Nahoru | #18
Já bych určitě koupil novou svíčku(není to taková investice), někdy ti venku na kostře jiskří jako svině, ale ve vnitř dělá neplechu a nechce se ji. A hned bych k tomu i vyčistil karbec a hlavně trisky. Měsíční odstavka je docela dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 21:35 | Nahoru | #19

Rostišrot píše: Já bych určitě koupil novou svíčku(není to taková investice), někdy ti venku na kostře jiskří jako svině, ale ve vnitř dělá neplechu a nechce se ji. A hned bych k tomu i vyčistil karbec a hlavně trisky. Měsíční odstavka je docela dost.


mesicni odstavka je docela dost... ty jsi taky dost

(reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 21:42 | Nahoru | #20
Milos1> Např: http://motochina.cz...sloclanku=2010090007 . Je jedno že je to na webovkách motochina, prostě to tak je. U "vyspělejšího" karburátoru je sytič samostatný systém.

(reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 21:49 | Nahoru | #21

slanecek píše: mesicni odstavka je docela dost... ty jsi taky dost



Pro jeho Hujdu je to asi dost Ja po 3měsícich přišel, hodil tam baterku a na první vytočení už bublala...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 21:57 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 22:02 | Nahoru | #23
Milos1> Já vím jak funguje karburátor, jen jsi mi pořád nebyl schopen vysvětlit, jak se může při přidání plynu směs ochudit
Druhá stránka věci je pak ta, že CBR125 má skutečně mechanickou klapku omezující průtok vzduchu difuzerem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 22:12 | Nahoru | #24
BagoBorec> Sytič je samostatný systém, který obohacuje směs při zavřené klapce karburátoru pod níž je při zavřeném stavu maximální podtlak. Pokud se klapka otevře podtlak klesne a pak je nasáváno větší množství vzduchu a tím menší množství bohaté směsi ze systému sytiče.

Naposledy editováno 22.01.2011 22:13:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nelze nastartovat

22.1.2011 v 22:37 | Nahoru | #25

Milos1 píše: BagoBorec> Sytič je samostatný systém, který obohacuje směs při zavřené klapce karburátoru pod níž je při zavřeném stavu maximální podtlak. Pokud se klapka otevře podtlak klesne a pak je nasáváno větší množství vzduchu a tím menší množství bohaté směsi ze systému sytiče.


Systém, systém...já už ti podruhý opakuju, že na CBRku je klapka omezující přísun vzduchu, žádnej systém!
Je hezký že mi tady něco nakopíruješ ze stránek, já ti sděluji poznatky z praxe.Každá motorka potřebuje k nastartování podle seřízení a podle typu přípravy směsi trošku něco jinýho.
Přidáním plynu(pokud mi paměť dobře slouží) hejbneš šoupětem, což může mít za následek chvilkové a nepodstatné ochuzení směsi (srážení směsi na stěnách sacího hrdla karburátoru).

(reakce na) Nelze nastartovat

23.1.2011 v 09:01 | Nahoru | #26
BagoBorec> Ten člověk, který napsal, že při zapnutém SYTIČI a přidání plynu se ochudí směs - na jehož příspěvek si reagoval - má Virago. Virago má karburátor se SYTIČEM a ne se startovací přívěrou (klapka nad klapkou) o které píšeš ty. Tvůj příspěvek měl tedy směřovat tak, že když má karburátor místo SYTIČE startovací přívěru (klapku) tak se přidáním plynu STARTOVACÍ směs neochudí a má-li SYTIČ tak ano. Proto tady od začátku píšu o SYTIČI ale je to marný, je to marný...je to marný. Prostě je to zasírání vlákna blbostma.
Jinak k problému: pokud benzín opravdu nateče až do výfuku, tak nezavírá jehlový ventil v plovákové komoře karburátoru. Buď zůstává chvílemi viset plovák, nebo si jehlák sedne pokaždé jinak. Řešil bych to vyčištěním, zkouškou funkce plováku a těsnosti jehláku. For BagoBorec: To píšu na základě zkušeností z praxe v pevné víře, že tam plovákovka a jehlák jsou

Naposledy editováno 23.01.2011 17:00:13

Nelze nastartovat

25.1.2011 v 08:56 | Nahoru | #27
ja spíš nechápu proč to chvíli jede a chvíli ne, ted sem koupil novou svíčku tak uvidíme co to udělá

Nelze nastartovat

25.1.2011 v 12:42 | Nahoru | #28
a jak ta svíce vypadá? není černá - bohatá směs? tipnul bych to tak. když ji jednou za čas vyndáš a očistíš tak to codí než se ti zase.. svíce.

Nelze nastartovat

25.1.2011 v 15:00 | Nahoru | #29
No přesne tohle sem minule udělal, očistil sem svíci a jezdil sem, a ted dyž sem to zkusil tak zase nanovo, ale chytí to dycky tak na 2 vteřiny a zase zdechne

Nelze nastartovat

25.1.2011 v 17:53 | Nahoru | #30
V tom případě by nebylo k zahození odvézt motorku do servisu, tam zjistí, čím to doopravdy je, tady jsou pouze odhady a může se zdát, že se problém vyřešil, ale ve skutečnosti se stejně jako u tebe objeví nanovo. Pokud nemáš známého mechanika, bude sevis asi nejvhodnějším řešením.
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 11 Včera v 15:12 Krautkopf
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76
Utahovací momenty Honda CBR 125R Hondapcx125 4 18.3.2024 v 15:12 assassin
Vrzání Honda CBR 125R Hondapcx125 10 5.3.2024 v 09:23 Gahan37


TOPlist