globalmoto_kveten





Téma: KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
 
18.1.2011 v 18:18
Jelikož jsem si nedávno pořídil KTM 450 EXC, dovolím si založit toto vlákno o různých radách, tipech a prostě cokoli koho napadne kolem KTM 450 EXC asi hlavně starší modely kolem roku 04. Něco podobného jsmě měli s kamarádama co vlstní KLX 650 a docela se to osvědčilo.Toto by mělo by sloužit majitelům KTM a těm, co se chtějí něco konkrétního o této motce dozvědět,...samozřejmě ani nějaký ten off-topic není problém.Vím, že se tu toho o Kátě probíralo dost,....ale hledat v tom množstí různých vláken teď něco konkrétního, je docela peklo. Tak jsem si říkal, že tady by to bylo všechno pěkně na jednom místě. Je jasný, že je tu na fóru ke stažení manuál, ale někdy je potřeba probrat konkrétní rady a zkušenosti.

Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.

Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?

Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?

A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.



Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

28.1.2012 v 15:15 | Nahoru | #1
PopiSV> já myslím,že tam už žádné těsnění nepatří-ty vývody se jen zapíchnou do svodů-to je celé.
učouzené to trochu máš,ale ten olej ti prolíná asi přes těsnění pod hlavou.

radím více je jezdit a míň koukat kde je co očouzené

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

28.1.2012 v 19:15 | Nahoru | #2

Dolph-cz píše: PopiSV> já myslím,že tam už žádné těsnění nepatří-ty vývody se jen zapíchnou do svodů-to je celé.
učouzené to trochu máš,ale ten olej ti prolíná asi přes těsnění pod hlavou.

radím více je jezdit a míň koukat kde je co očouzené



hlavu zkusím trochu přitáhnout, jestli se neuvolnil šroub.
právě že ty vývody nejsou vsazené do svodů zrovna na přesno, je tam malá vůle (nejsou to origo svody) no a krom toho že to malinko profukuje což by mi až tak nevadilo, tak to dost střílí do výfuku a zatím ze všech stran slyším jen že v první řadě musím mít dokonale utěsněné svody.
čekal jsem že budou nátrubky mírně kuželové a po nasazení svodu se dokonale utěsní ale vypadá to že ne. tak to chci utěsnit nějakým tmelem, ale problém je že musí vydržet alespoň 800°C, jinak nemá cenu ho tam dávat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist