globalmoto_duben_nolan





Téma: KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
 
18.1.2011 v 18:18
Jelikož jsem si nedávno pořídil KTM 450 EXC, dovolím si založit toto vlákno o různých radách, tipech a prostě cokoli koho napadne kolem KTM 450 EXC asi hlavně starší modely kolem roku 04. Něco podobného jsmě měli s kamarádama co vlstní KLX 650 a docela se to osvědčilo.Toto by mělo by sloužit majitelům KTM a těm, co se chtějí něco konkrétního o této motce dozvědět,...samozřejmě ani nějaký ten off-topic není problém.Vím, že se tu toho o Kátě probíralo dost,....ale hledat v tom množstí různých vláken teď něco konkrétního, je docela peklo. Tak jsem si říkal, že tady by to bylo všechno pěkně na jednom místě. Je jasný, že je tu na fóru ke stažení manuál, ale někdy je potřeba probrat konkrétní rady a zkušenosti.

Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.

Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?

Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?

A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.



Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

14.5.2011 v 13:02 | Nahoru | #181
M6: Strženej hlavní výpušťák u KTM 450 EXC?...nebo u jaký motorky?Nedávno měl kamarád v servise tento (450 EXC) případ a motor musel ven-páč tam není místo na závitník,....a závit přeříznout na větší šroub-který se dá bez problému koupit.Ale celej ten proces nebyl problém,...za chvíli to měl hotový.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

14.5.2011 v 17:36 | Nahoru | #182
Matess727x> Tak tak, 450/04.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

24.5.2011 v 17:31 | Nahoru | #183
neřešil jste nikdo patici na žárovku u zadního světla mám ji vymačkanou a nedrží mi tam žárovka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

24.5.2011 v 19:36 | Nahoru | #184
Bahnak1991> mám podobnej problém, žárovka i s paticí nedrží v podblatníku, celé to vypadne a posune se to až k tomu červnému krytu a pak jak se žárovka zahřeje, tak se přilepí k tomu červnému plastu a později praskne. Musím přiznat, že už to neřeším, prostě mi zadek nesvítí. Ale kdybyste někdo našel nějaké elegantní řešení, rád to podle toho opravím

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

24.5.2011 v 20:01 | Nahoru | #185
jo,já mám stejný problém a tak jsem se na to vyprdnul,kabel se žárovkou odpojil a nesvítím :) v noci po cestě nejezdím

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

24.5.2011 v 20:22 | Nahoru | #186
diody to vyresej jednou pro vzdy

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

24.5.2011 v 21:16 | Nahoru | #187
trocha silikonu, zároven to utěsnilo proti bahnu a je to zatím ok

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

25.5.2011 v 16:00 | Nahoru | #188

Bahnak1991 píše: neřešil jste nikdo patici na žárovku u zadního světla mám ji vymačkanou a nedrží mi tam žárovka



taky mi už nedržela ,koupil jsem novou objímku s káblíkem za 300,- a je klid.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

25.5.2011 v 16:04 | Nahoru | #189

LuVo píše: Bahnak1991> mám podobnej problém, žárovka i s paticí nedrží v podblatníku, celé to vypadne a posune se to až k tomu červnému krytu a pak jak se žárovka zahřeje, tak se přilepí k tomu červnému plastu a později praskne. Musím přiznat, že už to neřeším, prostě mi zadek nesvítí. Ale kdybyste někdo našel nějaké elegantní řešení, rád to podle toho opravím



na té objímce má být navlečený takový gumový bazmek a to celé se zasune do podblatníku ,a drží to teda spolehlivě,máš tam tu gumu ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

25.5.2011 v 16:52 | Nahoru | #190
tatar> jo, jo, bazmek tam mám, zapadne do drážky v podblatníku, ale otřesama atd. se to uvolní a vypadne to. Zkusím to nějak zafixovat, aby se to nehlo. Moc to neřeším, kdyby mě zastavili cajti, tak by toho bylo víc než jen prasklá žárovka

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

25.5.2011 v 21:44 | Nahoru | #191

LuVo píše: tatar> jo, jo, bazmek tam mám, zapadne do drážky v podblatníku, ale otřesama atd. se to uvolní a vypadne to. Zkusím to nějak zafixovat, aby se to nehlo. Moc to neřeším, kdyby mě zastavili cajti, tak by toho bylo víc než jen prasklá žárovka


tak tak, prostě trocha silikonu a zároven to trošku utěsníš, bylo to vždycky plný bahna..

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.6.2011 v 08:13 | Nahoru | #192
Kolik se maji delat ventily na 450 05? Diky

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.6.2011 v 10:27 | Nahoru | #193
mrazikxr > sací 0,10 - 0,15
vyfuk 0,10 - 0,15

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 20:04 | Nahoru | #194
Co si myslíte o tomto kuse? Teda ne že by z fotek bylo co poznat, ale i tak..

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-exc-450-racing/ktm-exc-450-racing-268812.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 20:09 | Nahoru | #195

c.j. píše: Co si myslíte o tomto kuse? Teda ne že by z fotek bylo co poznat, ale i tak..

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-exc-450-racing/ktm-exc-450-racing-268812.html


...já bych osobně raději ten starší motor. Jinak podle fotek se opravdu moc nepozná.Stačí, když nebude omytá,...a vypadá jak vylítaná koza. A ty chceš vyměnit XR400?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 20:14 | Nahoru | #196

Matess727x píše: ...já bych osobně raději ten starší motor. Jinak podle fotek se opravdu moc nepozná.Stačí, když nebude omytá,...a vypadá jak vylítaná koza. A ty chceš vyměnit XR400?

Starsi motor byl do roku 2000 a ten bych teda radsi nebral Tohle je klasickej RFS, akorat ma jiny viko spojky (rok 07 + Bety 07, 08 a 09)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 20:16 | Nahoru | #197

Uvalak píše: Starsi motor byl do roku 2000 a ten bych teda radsi nebral Tohle je klasickej RFS, akorat ma jiny viko spojky (rok 07 + Bety 07, 08 a 09)


...měl jsem na mysli 04-06. ...prý nejlepší motory v těch letech-co jsem slyšel.

Edit: ...aha,...zmátlo mě to "jiné" víko.Ty novější motory jsou pak až od 07 ne?

Naposledy editováno 16.08.2011 20:20:56

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 20:20 | Nahoru | #198
07Matess727x> dyt 07 je to samy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 20:20 | Nahoru | #199

Matess727x píše: ...měl jsem na mysli 04-06.

Edit: ...aha,...zmátlo mě to "jiné" víko.Ty novější motory jsou pak až od 07 ne?

Od 07 krosky od 08 endura Jinak ty RFS byly v EXC 01 - 07 s minimalnima upravama.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 20:23 | Nahoru | #200

Uvalak píše: Od 07 krosky od 08 endura Jinak ty RFS byly v EXC 01 - 07 s minimalnima upravama.


...aha. Já myslel, že už od roku 07. Kamarádovi se zrovna nedávno rozlítla klika o 08.Nevím tedy co přesně,...jen mi to říkal do telefonu,...že jezdila skvěle a najednou takovej průser bez varování.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 20:27 | Nahoru | #201
Mě láká novej Husaberg 390. ....co jsem se povozil na kamarádovém. Jenomže kdybych ho chtěl zkusit vážněji, tak by musela Káťa do světa.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 20:38 | Nahoru | #202
Matess727x> teď v Orlové na závodě na něm byli dva kluci a strašně si ho chválili, ale já stříkačce do terénu moc nevěřím

chválili podvozek, těžiště, váhu, průběh plynu/motor....
pak třeba vychytávku, když mašina spadne a do 3 sekund ji nezvedneš tak se uzavře palivový kohout - tudíž to už nemá kop páku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 21:21 | Nahoru | #203

Matess727x píše: ..ak by musela Káťa do světa.



To není špatný nápad, u mě by ji bylo dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 21:37 | Nahoru | #204

c.j. píše: To není špatný nápad, u mě by ji bylo dobře


...no jestli máš nějakých 60 kolíků, tak by jsme se možná domluvili. ....ale čeká jí řetězovka. Jinak jede jak píchlá svině a motor vrní jak dobře najedenej kocourek.

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 21:40 | Nahoru | #205
Až se podaří prodat GSXR, což se teda moc nedaří.. Rýsuje se možnost výměny za tu olítanou EXC viz odkaz výše.. XR by pak asi šlo taky do světa, aby bylo na GO exc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 21:44 | Nahoru | #206
Matess727x> A nechceš GSXR? Změna je život

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 21:51 | Nahoru | #207

c.j. píše: Matess727x> A nechceš GSXR? Změna je život


...ne.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 22:33 | Nahoru | #208
jenom za 60? to uz neni takova vonafka?

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.8.2011 v 23:44 | Nahoru | #209

fallen píše: jenom za 60? to uz neni takova vonafka?


...kdyby se řádně umyla. Těch 60 by mi přišlo akorát.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

17.8.2011 v 15:06 | Nahoru | #210
jenom se pochlubím
dal jsem do servisu svoji KAČENU (EXC 06) - 410mth/14tisíc km - servisák řekl, že motor je naprosto čistý a v pořádku (ježděno celou dobu na MOTOREX) převodovka v cajku,lamely ok, takže to nechám jen přetěsnit, dám nová ložiska (u kliky chrčelo), novou ojniční sadu (preventivně) a jedem dál
takže za celou dobu provozu pouze v 230mth píst a rovoďák, v 300mth sací ventily a teď ojniční sada+ložiska a tak mi řekněte, že je 4T drahší na údržbu než 2T

Naposledy editováno 17.08.2011 15:06:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist