----
Tak dneska 21.4 je tak krasne ze by byl hrich pres obed neprohnat kone ! Sem doma na homeoffice, takze zacinam u Berouna, ale jestli je tu jeste nekdo kdo muze a chce vyrazit, klidne dojedu ku Praze, ku Kladnu nebo treba k Rakovniku Dejte vedet.
Ozz
------------COKOLI NIZE UZ JE NEAKTUALNI ----------------
Dneska (streda 9.3.2011) jsem si dal 280 km. To sem nepisu proto ze bych se tim chtel nejak chlubit, TO je proste fakt !!!
Dneska (pondeli, 7.2.2011) TO vypada naprosto luxusne, navic uz je hezky 2 dni. Takze bych TO videl na vyjezdni pozdni obed. Predbezne se tu domluvilo ze bychom v pul treti udelali slezinu u Lidlu v barandovskym kopci, proti AS. Klokocka. Jsem zvedavej koho z Vas tam uvidim
Dik Bubrakovi a Fofrerovi za ucast. Kdyby mel nekdo pochybnosti ze TO slo, tak tady je dukaz:
Takze dneska (utery, 18.1.2011) je venku +6 a prave vylezl oskar. Kdyby TO chtelo vydrzet, tak by TO pres obed zase slo
... Obed jsem nestihl ale slo to ...
Takze dneska (pondeli, 17.1.2011): slunicko je venku, vsechno oscyha, a pokud teplota doleze na +5, tak se v poledne oblecu a na nejakou dobu TO vypadnu prohnat. Kdyby nekdo mel podobny moznosti a chtelo se mu, muzeme se videt v KFC Cestlice chvilku po PUL CTVRTY. Vyrazim ve tri.
Naposledy editováno 21.04.2011 10:58:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjezdni obedy ! Pres obed vyvetrat hlavu ...
Fofrer píše: Bubrak ZX10R> jj me se libi jak se ti to krasne zveda jako kdyby nic tyjo
Ja to zatim prubnul dvakrat na prazdny silnici a nic
BTW: segra nas cvakla
Supr fotka, diky !
Me se to ted docela zveda dobre, ale ono dost zalezi na stavu motorky (retez, guma, atd), treba ale ZX9 se zvedala z nizsich otacek lip, kratsi prevod a mezi 3-5tis vetsi kroutak/vykon, zas ZX je kratsi, ale ted mam vzadu 195/70 tak to de taky hur, jak sem jel z pneuservisu kde mi to prezuli tak sem myslel ze mam vyndanou jednu svicku. Ale uz sem to sjel a je to zas lepsi nez na zacatku, ale jak prezuju zas na 190/55 nebo /50 tak to bude znat ze pujde lip a taky musim namazat retez uz.
No jinak ti to muzu nekdy na FZ6 ukazat, par uz sem jich po zadnim vodil, musis mit aspon 6tis otacek, v akceleraci, spojku, hodne plynu, pustit spojku a ten plyn neubrat, az nahore. Takhle dou 6ky obecne dobre nahoru bez vyznamne pomoci rukou.