globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak zvýšit životnost u 2T?
 
15.1.2011 v 18:21
Ahoj,
Je možné nějak zvýšit životnost u 2T? Třeba aby nezdechla někde u té hranice 20 000 km ?
Jde to?

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

15.1.2011 v 18:44 | Nahoru | #1

jetofuk píše: Nechávám motor pořádně ohřát, třeba se oblíkám a semtam ji vrknu at není pořád na volnoběhu (lehce)



Tohle je u 2T taky věc k diskuzi, někdo řiká že je to správný ale jinej zase že by se motor měl zahřejvat spíš pomalou a plynulou jízdou (je to tak psaný i v manuálech)

(reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

15.1.2011 v 18:51 | Nahoru | #2

moucan píše: Tohle je u 2T taky věc k diskuzi, někdo řiká že je to správný ale jinej zase že by se motor měl zahřejvat spíš pomalou a plynulou jízdou (je to tak psaný i v manuálech)



no já ji vždy nechávám ohřát na volnoběh, ale přidávám jí plynu, aby stoupaly otáčky, protože na volnoběh má já teď nevím jestli 1500ot? Tak by se sice ohřála, ale za jak dlouho...tak ji občas přidám třeba na 4tis Ohřívám ji dejme tomu 5 minut a když vyjedu stejně ji nevytočím nad 7-8tis kde je ten "kopanec", takže i po vyjetí jedu ještě tak 2-3km klidnou jízdou...Bylo to ale v listopadu kdy byla zima, tak jí to trvalo déle se ohřát...

(reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

15.1.2011 v 18:53 | Nahoru | #3
moucan> obecne plati, ze vodnik se zahriva na miste na volnobeh a vzduchac prave tou pomalou plynulou jizdou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

15.1.2011 v 19:05 | Nahoru | #4

moucan píše: Tohle je u 2T taky věc k diskuzi, někdo řiká že je to správný ale jinej zase že by se motor měl zahřejvat spíš pomalou a plynulou jízdou (je to tak psaný i v manuálech)



někdo říká to a druhej tohle. Podle mě kdyby do manuálů(auto,moto,tir,bus atd)napsali nechat motor před jízdou ohřát na provozní teplotu s pak ject tak se všichni zelený,greenpeace,děti země atd poserou a poblejou. Prej studenej motor na volnoběh chrchlá nejvíc škodlivin tak musíš hned pomalu jet v nižších točkách,ale podle mě je to to samý nebo hodně podobný(jinak to nejde). Nevěřil bych všemu co čtu.

Motor by měl mít optimální bohatost směsi,poměr oleje(dávám trošek víc) a chlazení,nepodtáčet/nepřetáčet. Někde bylo,že čím větší hic tak víc mazat.

(reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

27.10.2014 v 08:42 | Nahoru | #5
moucan> Je to už starší článek, ale pro někoho kdo to bude řešit aktuálně....
Zahřát a zahřát motorku: Když nakopneš jakoukoli kubaturu, máš na volnoběh vyšší otáčky
Když se začneš oblíkat, postupně se zahřívá a zřetelně uslyšíš, jak otáčky na volnoběh výrazně klesnou, to je moment, kdy je připravená vyrazit, ale není to zcela zahřátý.
Pak přijde na řadu poučka z manuálu, abys ji ZAHŘÁL pomalou jízdou. Minutku dvě nebo pět... to je na tom, jak moc tu motorku cítíš, jak jsi s ní propojenej.

Ale jinak můžeš jezdit jak chceš, jsou to tvoje prachy který pak budeš rvát do oprav (který by jinak nebyly třeba) a je jedno jestli máš 2T, 4T, pětadvácu nebo litra

Motorka je jak holka, bez předehry taky nebude mít ten správnej požitek-orgáč
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist