globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak zvýšit životnost u 2T?
 
15.1.2011 v 18:21
Ahoj,
Je možné nějak zvýšit životnost u 2T? Třeba aby nezdechla někde u té hranice 20 000 km ?
Jde to?
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 11:10 | Nahoru | #31
KVALITNÍ!!! olej, řádně a pomalu zahřívat, nervat motor do červenýho. Pokud chceš fakt dost prodloužit životnost - nechat zavřený motor.

VYVAROVAT SE ITALA! (RS 125, Mito 125 - na životnost horší stopětadvacítky nejsou!)

Na takový Hondě NSR 125 (při kvalitním oleji a dobrém zacházení) najedeš bez generálky klidně 40 000 km.

Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 11:46 | Nahoru | #32
Dvoutakt v podstate nevyzaduje zadnou udrzbu.
A 20 000 Km nejede kazdej, pokud se nejedna o neco hodne naslapaneho.

Moje udrzba spociva v tom, ze jednou za 5000 Km vymenim svicky a zkouknu privery. Pak nejake predepsane vymeny naplni v prevodovce (jednou za 24000Km a nebo za dva roky, jednou za dva roky chladici kapalinu a tot vse)

U oleje je dulezite, aby nekarbonoval (nezasiral priveru, spalak, svicky, pisty). Je uplne jedno,ci je mineralni a nebo synteticky.

Dvoutaktu jsem mel spoustu a zadrel jsem motor jenom jednou a to proto, protoze se rozpadl pohon olejoveho cerpadla.

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 12:07 | Nahoru | #33
já osobně nejsme zástánce zahřívání na místě ve válci kondenzuje voda vlivem spalování a okolního prostoru takže lepší vyjet a držet motor okolo optimálních ot a při klidné jízdě a pak tomu dát kouř. Samozřejmě se nejde orientovat podle teploty válce nebo vody je to pitomost důležitá je teplota oleje a samozřejme stav mazání samozřejmě toto platí u 4T dvoutakt je k tomuto míň náchilnější důležité je mazat mazat mazat samozřejmě kvalitním olejem ale otázka je co je kvalitní? to nejdraží? castrol? motorex? yamalube? nikdo neví lepší neřešit a jezdita lit "kvalitní" dokud na to máme věk tak si užijvejme a dávejme tomu čočku !!!! kadla kadla můžu jezdit v důchodě když mě budou bolet záda a kolena. Stejně na každýho přijde GO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 12:48 | Nahoru | #34

TomeKX2 píše: nikdo neví lepší neřešit a jezdita lit "kvalitní" dokud na to máme věk tak si užijvejme a dávejme tomu čočku !!!! kadla kadla můžu jezdit v důchodě když mě budou bolet záda a kolena. Stejně na každýho přijde GO



kvalitní názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 13:59 | Nahoru | #35

jetofuk píše: kvalitní názor



to jo , ještě by šlo snad dodat, že je zbytečné to zahřívat, stačí jen namotat a hned to hnát co to dá, ono se to alespoň rychleji ohřeje . Kua takové názory jsou nejlepší Frajer

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 14:21 | Nahoru | #36
Vasik-R6> Proc by ne. Ono kdyz je to studene,tak to stejnak moc nejede.
Nesmite byt vsichni tak precitliveli
Nikdy jsem nijak zvlast nezahrival a kupodivu jsem nejel tolik kilometru, o kterych by se tady kde komu mohlo jen zdat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 14:48 | Nahoru | #37

spalovac píše: Vasik-R6> Proc by ne. Ono kdyz je to studene,tak to stejnak moc nejede.
Nesmite byt vsichni tak precitliveli
Nikdy jsem nijak zvlast nezahrival a kupodivu jsem nejel tolik kilometru, o kterych by se tady kde komu mohlo jen zdat.

a na čem že si to jel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 14:53 | Nahoru | #38
xtezeto> Chces to konkretne? Mam zacit ceskou provinienci, a nebo te zajimaji jen zahranicni motorky?

(reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 16:12 | Nahoru | #39
WhiteS> Ty to máš snad připravený na klavesnici,že jen stisknes třeba u a už se objeví,že italové jsou mrdky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 16:33 | Nahoru | #40
spalovac> abych pravdu řekl tak je mi to vcelku jedno.Já jen aby řeč nestála.

Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 17:08 | Nahoru | #41
Koupil jsem aprilku co měla najeto 3 tis po GO. Najel jsem 15 tis a co vim a motorově bez problémů. Dalšímu majiteli jsem to prodával a vrčelo to normálně a co vim, tak ještě dalších 5 tis najel, než měnil preventivně pístní sadu.
Stačí lejt pořádnej olej, kontrolovat přívěru a funkci olejovýho čerpadla. Když máš olejový čerpadlo odpojený a mixuješ to do nádrže tak nebrzdit dlouho motorem. Studený to nevytáčet a mít trochu cit. Např. lanko od plynu je rozdvojený a zároveň ovládá olejový čerpadlo. Myslim, že to bylo na volnoběh nějak hnaný od motoru a při přidání plynu, to přes lanko ještě přidávalo => chce to mít seřízený a to lanko občas kontrolovat. Stejně tak kontrolovat hadičky od nádobky do čerpadla a z čerpadla do karburátoru, jestli nejsou popraskaný, zavzdušněný apod. Pak pravidelně kontrolovat přívěru, lanko ovládání a vyčištění.
Pak si vyslechneš, jak je to opruz, na 4T se to dělat nemusí atd. Ale to je každýho věc. Když se tomu věnuješ, tak to bude spolehlivý stejně jako 4T a jízda bude někde jinde.

Polovina lidí na tom v životě nejela, ale zaručeně ví, jak se to šíleně sype, protože známej známýho to měl atd.

Edit - Pravopis

Naposledy editováno 16.01.2011 17:13:57

(reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 17:19 | Nahoru | #42
xtezeto> No tak abych tady jen tak neplacal, tak treba na MZ jsem najel na ten proklinanej M2T pres 20000 Km a kupodivu se to nezadrelo.
Na CRM 125 jsem najel taky pres 20 000 Km na mineralni olej a taktez bezproblemu.
Na YAMAZE mam ted 15000 km. Sice se to zadrelo z duvodu rozpadleho pohonu olejoveho cerpadla, pak probehla oprava (nove pisty+simerinky + pohon cerpadla) a zatim slape :) Budik ukazuje 56000 Km a myslim, ze najede jeste spoustu kilometru.

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 22:56 | Nahoru | #43
WhiteS jojo beztak to ma na te klavesnici jak rikas

(reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

16.1.2011 v 23:10 | Nahoru | #44

blackline píše: WhiteS jojo beztak to ma na te klavesnici jak rikas



k němu ani nemá cenu se vyjadřovat

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit životnost u 2T?

17.1.2011 v 12:11 | Nahoru | #45
pokud chceš jezdit rychle jako na 2t ,ale mít jistotu,že se nic nevysere tak ber 3T je to takovej kompromis mezi spolehlivostí a rychlostí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

17.1.2011 v 17:24 | Nahoru | #46

nigga píše: pokud chceš jezdit rychle jako na 2t ,ale mít jistotu,že se nic nevysere tak ber 3T je to takovej kompromis mezi spolehlivostí a rychlostí



rada nad zlato

Jak zvýšit životnost u 2T?

17.1.2011 v 18:08 | Nahoru | #47

pokud chceš jezdit rychle jako na 2t ,ale mít jistotu,že se nic nevysere tak ber 3T je to takovej kompromis mezi spolehlivostí a rychlostí


jo to je nejlepší řešení pokud váháš mezi 2T a 4T vzít 3T nech si to patentovat

(reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

18.1.2011 v 07:54 | Nahoru | #48

WhiteS píše: KVALITNÍ!!! olej, řádně a pomalu zahřívat, nervat motor do červenýho. Pokud chceš fakt dost prodloužit životnost - nechat zavřený motor.

VYVAROVAT SE ITALA! (RS 125, Mito 125 - na životnost horší stopětadvacítky nejsou!)

Na takový Hondě NSR 125 (při kvalitním oleji a dobrém zacházení) najedeš bez generálky klidně 40 000 km.



a tu o cervene karkulce nam nereknes?

(reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

18.1.2011 v 11:55 | Nahoru | #49
4star> já vždycky rád poradim

Jak zvýšit životnost u 2T?

18.1.2011 v 18:40 | Nahoru | #50
Chce to mít trochu soucit s motorem, když někdo žene studenej motor úplně mě mrazí
Hlavně když slyšíš ten 2T, jak se zasekne na otáčkách a je mu "zima" a oni ho pořád rvou, toho máme ve škole hodně...

Za mě: Kvalitní olej ve správném poměrů a dobře promíchat, pravidelná údržba, trošku ohřát před jízdou, hlídat teplotu motoru, nemordovat v červeným poli a netýrat zbytečně studenej motor, nebrzdit motorem z kopce případně občas provrknout přes spojku když už musí bejt, po dojetí nechat chvilku klapat na volnoběh a před chcípnutím u 2T doporučovaný lehký proturování (lehký, ne experti který daj plnej céres a po 5s to típnou )

Kolik km vydrží ti nikdo neřekne, nikdy ani pořádně nevíš co si koupil, jak se to zajelo, co v tom je za díly a je toho dost.
Hodně štěstí

1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit životnost u 2T?

18.1.2011 v 19:12 | Nahoru | #51
Já bych tam jebnul nějakou hustou nálepku DC, Horsefeathers, nebo nejlíp Quiksilver... ty vyřeší všechno

Naposledy editováno 18.01.2011 19:13:06

(reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

18.1.2011 v 21:44 | Nahoru | #52
xdaso> kurva ten byl dobrej

Jak zvýšit životnost u 2T?

19.1.2011 v 10:46 | Nahoru | #53
Jediný ZARUČENÝ způsob zvýšení životnosti: Do garáže s ní, nainstalovat tam webkamerku, pak zamknout, zahodit klíče do kanálu a koukat na ni na netu!

(reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?

27.10.2014 v 08:42 | Nahoru | #54
moucan> Je to už starší článek, ale pro někoho kdo to bude řešit aktuálně....
Zahřát a zahřát motorku: Když nakopneš jakoukoli kubaturu, máš na volnoběh vyšší otáčky
Když se začneš oblíkat, postupně se zahřívá a zřetelně uslyšíš, jak otáčky na volnoběh výrazně klesnou, to je moment, kdy je připravená vyrazit, ale není to zcela zahřátý.
Pak přijde na řadu poučka z manuálu, abys ji ZAHŘÁL pomalou jízdou. Minutku dvě nebo pět... to je na tom, jak moc tu motorku cítíš, jak jsi s ní propojenej.

Ale jinak můžeš jezdit jak chceš, jsou to tvoje prachy který pak budeš rvát do oprav (který by jinak nebyly třeba) a je jedno jestli máš 2T, 4T, pětadvácu nebo litra

Motorka je jak holka, bez předehry taky nebude mít ten správnej požitek-orgáč
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist