Je možné nějak zvýšit životnost u 2T? Třeba aby nezdechla někde u té hranice 20 000 km ?
Jde to?
2 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit životnost u 2T?
PS: co máš za moto / co vybíráš?
Naposledy editováno 15.01.2011 18:39:21
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?
jetofuk píše: Nechávám motor pořádně ohřát, třeba se oblíkám a semtam ji vrknu at není pořád na volnoběhu (lehce)
Tohle je u 2T taky věc k diskuzi, někdo řiká že je to správný ale jinej zase že by se motor měl zahřejvat spíš pomalou a plynulou jízdou (je to tak psaný i v manuálech)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?
Neznáš náhodou nějakej 4T krosku? ..mohla by být i homologovaná
moucan píše: Tohle je u 2T taky věc k diskuzi, někdo řiká že je to správný ale jinej zase že by se motor měl zahřejvat spíš pomalou a plynulou jízdou (je to tak psaný i v manuálech)
no já ji vždy nechávám ohřát na volnoběh, ale přidávám jí plynu, aby stoupaly otáčky, protože na volnoběh má já teď nevím jestli 1500ot? Tak by se sice ohřála, ale za jak dlouho...tak ji občas přidám třeba na 4tis Ohřívám ji dejme tomu 5 minut a když vyjedu stejně ji nevytočím nad 7-8tis kde je ten "kopanec", takže i po vyjetí jedu ještě tak 2-3km klidnou jízdou...Bylo to ale v listopadu kdy byla zima, tak jí to trvalo déle se ohřát...
Durafok píše: jetofuk> Mám víc tipů..nejžhavější jsou asi tyhle : KTM EXC 125, Yamaha DT 125 R, Kawasaki KMX 125
Neznáš náhodou nějakej 4T krosku? ..mohla by být i homologovaná
no já nevím, jestli chceš ale enduro (do terénu, ale můžeš i na cesty - má spz) nebo krosku čistě do terénu...protože tvůj výběr zahrnuje i DT 125R, což je enduro...Tak ve 4T znám asi jen Suzu DR 125 a Yama WR 125, blata 125 víc asi nevím..terén mě moc nebere
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit životnost u 2T?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?
moucan píše: Tohle je u 2T taky věc k diskuzi, někdo řiká že je to správný ale jinej zase že by se motor měl zahřejvat spíš pomalou a plynulou jízdou (je to tak psaný i v manuálech)
někdo říká to a druhej tohle. Podle mě kdyby do manuálů(auto,moto,tir,bus atd)napsali nechat motor před jízdou ohřát na provozní teplotu s pak ject tak se všichni zelený,greenpeace,děti země atd poserou a poblejou. Prej studenej motor na volnoběh chrchlá nejvíc škodlivin tak musíš hned pomalu jet v nižších točkách,ale podle mě je to to samý nebo hodně podobný(jinak to nejde). Nevěřil bych všemu co čtu.
Motor by měl mít optimální bohatost směsi,poměr oleje(dávám trošek víc) a chlazení,nepodtáčet/nepřetáčet. Někde bylo,že čím větší hic tak víc mazat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?
Rostišrot píše: Jak zvyšit životnost 2T? Koupit si 4T
to je diskutabilní, protože pak tady bude téma jak zvýšit výkon u 4T a já mu napíšu koupit si 2T
2 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit životnost u 2T?
EDIT: S tou kawou jsem se splet, kroska s SPZ je jen ta ktm...
Naposledy editováno 15.01.2011 20:59:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?
Poly píše: a prevodovku zahrejes taky na miste?
jo vod motoru přeciš a chodem spojkového koše.Pokud tedy není suchej.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?
na miste se ohreje jenom trochu, nejlepsi ohrati je klidnou jizdou a pak postupne pridavat na razantnosti, na volnobeh se neprohreje celej motor rovnomerne!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvýšit životnost u 2T?
tvaroháček píše: Poly> souhlasim a někde v článku tady na m.cz psali že motorka se má pomalu zahřejvat pomalou klidnou jízdou... a pro zajmavost když to chceš chcípnout tak je lepší nedělat kravinky stim že protočíš heftema hned chcípneš že by se něco pak mohlo posrat ve válci
nebo třeba turbo.1 reakcí na tento příspěvek Jak zvýšit životnost u 2T?
a)je teoreticky jedno, jestli ohříváte na místě, nebo jízdou(a už je tuplem jedno, jestli je to vzducháč, nebo vodník) - spíš je to Vaše vlastní blbost, že si chrchláním na volnoběh zbytečně plýtváte benzín, protože k optimálnímu prohřátí dojde na místě nejdřív po těch 5-10 minutách.Plynulou jízdou bez vytáčení a plnýho plynu je to nejrozumnější.Navíc 2T bez zahřátí stejně většinou nejde vytočit.
b)životnost jd u 2T prodloužit vhodnou volbou oleje, pečlivým prováděním doporučených servisních úkonů, opatrným zahříváním.Lze ale pouze prodloužit.Nelze čekat, že vysokootáčkovej dvoutakt nakroutí na jeden nikasil 100tisíc km.
c)srovnávat DT, nebo KMX s EXC a mluvit o nich jako o kroskách se světlem už je i na mě trošku moc hustá káva...
Naposledy editováno 15.01.2011 20:38:02
BagoBorec píše: protože k optimálnímu prohřátí dojde na místě nejdřív po těch 5-10 minutách.
b)životnost jd u 2T prodloužit vhodnou volbou oleje, pečlivým prováděním doporučených servisních úkonů, opatrným zahříváním.
psal jsem, že ohřívám 5minut a to, že se 2T zahřívá před jízdou se určitě neříká nadarmo...A hlavně né nadarmo 99% lidí neohřívá před jízdou motorku jen tak S tim vynecháváním v jízdě souhlasím
Nebo tady chcete řešit nesmrtelnost chrousta?