Uzavřeno 16.01.2011 v 18:49 uživatelem Marex
Otevřeno 29.01.2011 v 15:19 uživatelem Marex
marin píše: Až budou žokejové věnovat tolik práce a času s nastavením podvozku koně jako věnují týmy v motoGP nastavování tlumičů,jízdních vlastností a geometrie pak asi ano.
Kam si asi představueš že tu váhu na té motorce přiděláš? Někam pod motor?
Nebo jezdci pod kombinézu olověné destičky?
Já rozumím že by se možná vyrovnala výkonnost,ale kam tu váhu dát. Neříkej mi že když si na motorku nebo na sebe navěsíš 10kg a pak se pojedeš projet někam kde to znáš, že nepoznáš rozdíl v chování motorky se zátěží nebo bez. Mluvím o jízdních vlastnostech např.při brzdění nebo v průjezdu zatáčkou.
Takže jsi to myslel vážně. Není nic snažšího, než dát závaží pod plasty, nebo navěsit pod kapotu na rám. Jak si myslíš, že to dělají ve 125?
vekaone píše: rozhodně nedovažovat. přece nějakej vyschlinka kterej by měl výhodu nízké hmotnosti nemůže být tak fyzicky zdatnej , když jsou motogp speciály tak náročný na ovládání
Když to je ten problém, že ty závodní motorky pro ty vyzábliny a skřety právě jsou! Normálně rostlý člověk to prostě nemůže jezdit, pokud není schopný ze sebe při výšce 180 cm schopen udělat kostěje pod 60 kilo. Dnes elektronika zachrání téměř vše, proto se prosazují trpaslíci a racheťáci!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
desmo69 píše: AKRO> většího ubožáka si už ze sebe udělat nemoh
Bože Desmo, ty jsi blb! Když nic nevíš a ničemu nerozumíš, tak se aspoň nemíchej do hovoru, když mluví dospělí! Tobě mělo být dvacet těsně po tzv. "revoluci" Tam bys určitě udělal kariéru!
1 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
2 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
1 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
[img]
zmulin píše: Mě přijde docela zajímavý,jak různý sporty vyžadujou různý postavy,nebo to chcete po Bruselsku všechno zprůměrovat?Jinak MotoGP maj danou taky minimální váhu v cíli,takže je celá diskuze v podstatě k hownu.Ve finále by se mohlo taky zakázat Rossimu při brždění zvedat v řidítkách,protože je vyšší,než Pedrosa a má tim výhodu aerodynamickýho odporu
CO S TÍM MÁ DĚLAT VÁHA MOTORKY? TA JE PŘEDEPSANÁ PRO VŠECHNY STEJNÁ! NAVÍC SE V MOTO GP MUSÍ DĚLAT MALÉ MOTORKY, ABY SKŘETI DOSÁHLI NA ŘIDÍTKA! SKŘETŮ JSOU ASI 2%, TAK NEVÍM, PROČ BY NEMĚLA MÍT MOŽNOST JEZDIT I NORMÁLNÍ POPULACE!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
desmo69 píše: Ano pane dokonalý Hlavně u toho nezapomeň všem ponadávat, ze všech udělat blbce a chudáky
Tak co se do toho pleteš? Napiš jednoduše, že souhlasíš se skřety a chcípáky v MGP a dál nemusíš psát k tomuto tématu nic!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
Ale proč? Ať si každý poradí jak umí! Stačí sjednotit váhu jezdce a motorky, jako ve 125kách! To bys jim mohl rovnou koupit motorky z obchodu a seřídit a vybavit je stejně! Na to jsou Stockové závody a sám víš, že ani tam to není úplně stejné!
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
AKRO: ...Ať si každý poradí jak umí!...
Tak proč sjednocovat váhu? Má někdo těžkého jezdce? No tak ať zvedne výkon, vylepší aerodynamiku, vymyslí něco jiného. Proč sjednocovat zrovna váhu a jiné věci ne? Sjednocováním se právě popře rčení "ať si poradí".
Mě třeba štvou i jednotné gumy. Dokud Rossi vyhrával na Michelinkách a Bridgestone byly nekonkurenceschopné, nikdo to neřešil. Pak se karta obrátila a najednou z toho bylo pravidlo jednotných pneu. Závody sice uniformita techniky činí vyrovnanějšími, ale kvalitu technického soupeření to devalvuje.
Naposledy editováno 14.01.2011 13:55:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
1100Virago píše: Tak proč sjednocovat váhu? Má někdo těžkého jezdce? No tak ať zvedne výkon, vylepší aerodynamiku, vymyslí něco jiného. Proč sjednocovat zrovna váhu a jiné věci ne? Sjednocováním se právě popře rčení "ať si poradí".
Mě třeba štvou i jednotné gumy. Dokud Rossi vyhrával na Michelinkách a Bridgestone byly nekonkurenceschopné, nikdo to neřešil. Pak se karta obrátila a najednou z toho bylo pravidlo jednotných pneu. Závody sice uniformita techniky činí vyrovnanějšími, ale kvalitu technického soupeření to devalvuje.
Nejde o sjednocování. K tomu jsou Moto2. Jde u určení minimální váhy jezdce a stroje.
zmulin píše: Mě přijde docela zajímavý,jak různý sporty vyžadujou různý postavy,nebo to chcete po Bruselsku všechno zprůměrovat?Jinak MotoGP maj danou taky minimální váhu v cíli,takže je celá diskuze v podstatě k hownu.Ve finále by se mohlo taky zakázat Rossimu při brždění zvedat v řidítkách,protože je vyšší,než Pedrosa a má tim výhodu aerodynamickýho odporu
Tak to je sice pravda,ale mnohem hůř se brzdí 70 Kg, než 50Kg. Navíc i kdyby je dovážili, stejně by nešlo o hmotu nad motorkou,ale v ní!!! Což by stále zvýhodňovalo malásky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
Kdo nevyhovi, pujde pod kudlu, pilku nebo do karuselu na upravu. Tuhle to zkratis, tamhle trochu natahnes a bude to spravedlive!
Každopádně já si to přiznam,ale jak tak koukam,tak ten tvůj "ajntopf" ti z hlavy už nedostane nikdo...
MAREX:trochu nadsázka
Jinak třeba Rossi(180cm) s Edwardsem(179cm) mi jako skřeti rozhodně nepřipadaj a jak je vidět,tak se s tim jezdit dá.To,že někdo postaví minibike pro Pedrosu a Hayden se na to nevejde,je spíš věc továrny,než pravidel atd. a myslim,že by stejně žádnej vyhublej baskeťák na motorce velikosti Hayabusy neměl šanci i kdyby byla o 30kg lehčí,aby to dorovnalo jezdcův deficit.
A když už jsme u toho,tak bych baskeťákům nad 195cm zakázal smečovat přímo do koše,volejbalistům od podobné výšky přikázal smečovat od trojky a třeba vysoký tenisty bych stavěl na větší půlku,protože dosáhnou přeci dál
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
Marex: Nejde o sjednocování. K tomu jsou Moto2. Jde u určení minimální váhy jezdce a stroje.
Minimální váha stroje daná je. Minimální váha jezdce je problém jezdce a stáje, stejně jako hromada dalších okolností.
Čím víc pravidel, tím méně soutěžení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
Je snad Rossi se 182 cm skřet ? A Hayden s 173 cm nebo Stoner s 171 cm ? A v minulosti Schwantz se 179 cm nebo Doohan se 180 cm ?
A že to nejsou špekouni ? Prostě to neni sumo nebo hokej...
Demon3 píše: Celej tenhle nesmyslnej pseudoproblém staví na hlavu vítězové MotoGP z let minulých.
Je snad Rossi se 182 cm skřet ? A Hayden s 173 cm nebo Stoner s 171 cm ? A v minulosti Schwantz se 179 cm nebo Doohan se 180 cm ?
A že to nejsou špekouni ? Prostě to neni sumo nebo hokej...
Ne Rossi, Hayden, Stoner atd nejsou skřeti! Ovšem Dachau a totální chcípáci!!!
1100Virago píše: Tak proč sjednocovat váhu? Má někdo těžkého jezdce? No tak ať zvedne výkon, vylepší aerodynamiku, vymyslí něco jiného. Proč sjednocovat zrovna váhu a jiné věci ne? Sjednocováním se právě popře rčení "ať si poradí".
Mě třeba štvou i jednotné gumy. Dokud Rossi vyhrával na Michelinkách a Bridgestone byly nekonkurenceschopné, nikdo to neřešil. Pak se karta obrátila a najednou z toho bylo pravidlo jednotných pneu. Závody sice uniformita techniky činí vyrovnanějšími, ale kvalitu technického soupeření to devalvuje.
Ty jsi dobrý! Jak chceš zvednout výkon a vylepšit aerodynamiku? Vždyť je to pomalu na doraz! Nezlob se, ale toto je demagogie!
1 reakcí na tento příspěvek Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
Jediný, kdo neustále řeší dramaticky toto téma je AKRO, který NIKDY MotoGP nejel a NEPOJEDE. A pokud Hayden, Rossi či Edwards jsou podle Tebe chcípáci a racheťáci, tak opravdu sleduj sumo, tam kupodivu taky nedovažujou
Chce to prostě pochopit, že každá postava je výhodná v jiném sportu a navíc nevím, kde by se dostal pořízek do MS, když už od dětí ten sport dělají a tréninky se dostávají ke konečné postavě pro ten sport. Třeba v motokárách jsou děti rozdílné a tak někdo jezdí okruhy a dostane se třeba až do F1, kde je taky potřeba taková postava jako v motoGP a pořízci jezdí třeba trucky, stejně jako v motorkách, kde síla rozhoduje v enduru. Ale ani v jedné kategorii nejsou tlustí, protože dispozice je sice hezká věc, ale tréninkem tam obezita většinou zmizí. Já dělal od první třídy sport a přišli tam silnější a hubenější a někdo měl výhodu oproti jinému, ale spíše zápalem a talentem a postava se tvořila roky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP. Dovažovat, či nedovažovat jezdce?
Gill píše: Jak je možné, že na stejném motocyklu porazil Hayden Pedrosu? A je s podivem co říká Ben Spies tady http://www.motorkar...-nevyhoda-15235.html
Jediný, kdo neustále řeší dramaticky toto téma je AKRO, který NIKDY MotoGP nejel a NEPOJEDE. A pokud Hayden, Rossi či Edwards jsou podle Tebe chcípáci a racheťáci, tak opravdu sleduj sumo, tam kupodivu taky nedovažujou
Chce to prostě pochopit, že každá postava je výhodná v jiném sportu a navíc nevím, kde by se dostal pořízek do MS, když už od dětí ten sport dělají a tréninky se dostávají ke konečné postavě pro ten sport. Třeba v motokárách jsou děti rozdílné a tak někdo jezdí okruhy a dostane se třeba až do F1, kde je taky potřeba taková postava jako v motoGP a pořízci jezdí třeba trucky, stejně jako v motorkách, kde síla rozhoduje v enduru. Ale ani v jedné kategorii nejsou tlustí, protože dispozice je sice hezká věc, ale tréninkem tam obezita většinou zmizí. Já dělal od první třídy sport a přišli tam silnější a hubenější a někdo měl výhodu oproti jinému, ale spíše zápalem a talentem a postava se tvořila roky.
Gille! To přece nemůžeš srovnávat. Sport, kde je součástí výkonu sportovce závislý na technice, nemůžeš srovnávat se sportem, kde je všechno na fyzičce a proporcích. GP mašiny by měly být i pro standartní postavu! F1 jsou také dovažovány a přitom v nich takový rozdíl v poměru hmotnost/výkon není!
1100Virago píše: Minimální váha stroje daná je. Minimální váha jezdce je problém jezdce a stáje, stejně jako hromada dalších okolností.
Čím víc pravidel, tím méně soutěžení.
Naopak! Dovážíme-li je, nebudou si ujíždět tolik na rovinkách. A problém to není. Mamba by ti mohl popovídat o jezdci, kterému kvůli jeho muší váze na mašinu našroubovali !!!!desetikilové stupačky!!! Mám takový dojem, že plno lidí vůbec netuší, jakou výhodu poskytuje právě nižší hmotnost a ještě více z nich neví, že se nedovažuje batohem na zádech, jak mi už pár lidí ironicky psalo...