Máte někdo zkušenosti s úpravou motorky do stylu bobber? Jaký na tyto úpravy máte názor? Co jsem koukal, tak v ČR se jich na silnicích moc nevidí.
Největší obavy mám z případné dopravní kontroly. Co budou páni policisté říkat na krátký zadní blatník, na hranatá řidítka...
Foto je ilustrační
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Jestli je bobber hard nebo softail záleží na výchozí moto, která se odlehčuje.
Ještě potřeba vysvětlit, jaký je rozdíl mezi chopperem a bobberem, resp. co je vlastně chopper, protože to u nás moc lidí taky nepobralo (časový aspekt mezi tím,kdy se každý z trendů objevil ponechávám stranou). Takže:
Chopper je už zásah do konstrukce rámu-zatímco bobber je odlehčený cruiser tak aby jel bez zásahu do rámu, chopper je vlastně bobber se zásahem do rámu-většinou zvětšený rake (sklon) přední vidlice, krácení zadní části rámu, prodloužení či zkrácení různých částí rámu nebo zcela nový rám či plechym, nádrž etc. V každém případě na českých silnicích moc chopperů ve skutečnosti nejezdí, i když každý játro s 535kou a třásněma na řídítkách vlastně sedla "čopra".
Hardtail- absence zadních tlumičů a logicky i kyvky:
Hardtail může být navařený nebo bolt on- tj na šrouby- buď tak, že se místo tlumičů dají pevné struts, tj tyče a tím se z toho udělá hardtail, a nebo se místo tlumičů a kyvky prostě přišroubuje takové Ačko:
Anebo e to áčko rovnou navaří, pokud se nedělá už celý nový rám.
Softail- opak hardatailu, tj. motocykl s instalovaným systémem zadních tlumičů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
Přemýšlím že bych nějakýho boobra po chvilkách zrealizoval. Nejspíš z nějaké hondy shadow 600 , ikdyž jsem se díval i po savage ,ale ta honda bude asi i výkonově přijatelnější.
Něco takovýho s rovnýma řídítkama