1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
lovec2996 píše: IvoTregr> Dobrý den,mužu se zeptat jak to dopadlo?Zvažuji příští rok něco podobného,zakládal jsem jsem i téma,ale nic jsem se extra nedozvěděl.Vypadá velmi solidně,pěkná práce dobrej mustr pro mě.
Nástavba má výhodu, že ji sundáš a můžeš si dovést veci jako na valníku a neřešíš doklady- poplatky.
Nyní jsem nemocen a tak se vše zastavilo. Jinak dorazili dokklady, mám hotové povolení z DEKRA a již nemusím na technickou. Stálo to 4 000kč. Musím jen na dopravku a tam vysolím 2 000kč a bude vše OK. Pokud by výrobce vozíku mě dal souhlas, nepotřeboval bych DEKRU, ale musel bych na technickou. JInak váha vozíku po dokončení je 340kg. Na závdy v životě jsem jezdil snad vším. Warburg 900, Škoda 1000MB,..Robur, Trabant, Žuk skřín i karavan, Škoda 1203, Avia v různých provedeních- vlaník, skříň karavan, po revoluci také snad včím co bylo. Dnes chci na závody sám nebo s mechanikem, nebo manželkou. Nechi mít další auto jen pro závody. Ten vlek má výhodu, že ho po závodech odpojím a později ho vyložím, nebo v něm necháván část vybavení na další ježdění. Osobák zůstává vždy připravený pro rodinu. a jezdit dodávkou během týdne není levná záležitost. Jsem u dálnice (město minimum) a běžně jezdím do 4 litrů bez vleku, ale mám hooodně lehkou nohu a ježění si užívám. S vlekmem cca 4,8l podle profilu. Přídávám něké forky s stavby.
Výroba bočních vyklýpěcích dvířek, která po vyklopení slouží jako odkládací stůl. Materiál olevový plech síla 0,6mm.