Četl sem že jak bezudržbovou baterii vybiju pod 11 V tak ji mužu vyhodit je to pravda?
Nakonec sem ji nastartoval pomoci normalni nabiječky.. Dobijelo to 14.4 V a taky sem četl že tyto baterie se v moto nesmi nabijet vic než 14 V.. četl sem to tady na motorkařich co vy na to?
Jde tahle bateri ještě nejak oživit?? Je to 2 roky stará YUASA
Budu kupovat asi novou JMT skrz cenu..
na cbr 600 mam Nitro a perfekt super.. Máte s JMT zkušenosti a jako značku mate Vy a jak jste s ní spokojeni ????
Naposledy editováno 06.01.2011 15:21:07
1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
edit: ještě záleží na tom, čím to dobíjení měříš... a pokud je těch 14.4 strop při celém spektru otáček a neleze tam třeba 15 nebo to nepadá pod napětí naprázdno, tak bych to neřešil
zkus ji pořádně dobít předepsaným dobíjecím proudem (1/10 kapacity po dobu 10 h), očistit kontakty jak na aku tak na kabelech, a teprv pak bych to začal měřit a případně řešit.
Naposledy editováno 06.01.2011 15:27:59
FiZzeR píše: Mám třetím rokem bezúdržbovku Yuasu + nabíječku z lídla, zatím oboje funguje na 100%
edit: ještě záleží na tom, čím to dobíjení měříš... a pokud je těch 14.4 strop při celém spektru otáček a neleze tam třeba 15 nebo to nepadá pod napětí naprázdno, tak bych to neřešil
zkus ji pořádně dobít předepsaným dobíjecím proudem (1/10 kapacity po dobu 10 h), očistit kontakty jak na aku tak na kabelech, a teprv pak bych to začal měřit a případně řešit.
Pozor na to dobíjení 1/10 kapacity po 10 hod. Pokud to myslíš obyč dobíječem na kterém si nastavíš nabíjecí proud a jdeš od toho, tak za 10 hod tu bezúdržbovku v nejlepším případě vyhodíš, nebo může i explodovat.
Na bezúdržbovku jedině nabíječku určenou pro tyto aku. Pokud máš tu z Lidlu, která je pro tyto aku určená, tak je vše v pořádku.