globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami
 
6.1.2011 v 15:20
Ahoj ve Firebladovi sem si asi zničil baterku , motorku mam v pokojiku a tak sem pořad něco dělal zapojoval alarm a baterka se vybila, pak sem ji hodil na moto nabiječku ukazuje sice 12.6 V ,ale asi nemá žádné ampéry pač když ji tam hodim a chci startovat jen se to 2x otoči a konec..
Četl sem že jak bezudržbovou baterii vybiju pod 11 V tak ji mužu vyhodit je to pravda?

Nakonec sem ji nastartoval pomoci normalni nabiječky.. Dobijelo to 14.4 V a taky sem četl že tyto baterie se v moto nesmi nabijet vic než 14 V.. četl sem to tady na motorkařich co vy na to?

Jde tahle bateri ještě nejak oživit?? Je to 2 roky stará YUASA

Budu kupovat asi novou JMT skrz cenu..
na cbr 600 mam Nitro a perfekt super.. Máte s JMT zkušenosti a jako značku mate Vy a jak jste s ní spokojeni ????

Naposledy editováno 06.01.2011 15:21:07
Předchozí
1 2
Následující

Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:22 | Nahoru | #1
No tak to mas super na hovno nabijecku...
Nejkvalitnejsi je Yuasa jinak ja mam vartu a zatim jde.
Jmt se tu resila ze vydrzela hovno.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:23 | Nahoru | #2
Mám třetím rokem bezúdržbovku Yuasu + nabíječku z lídla, zatím oboje funguje na 100%

edit: ještě záleží na tom, čím to dobíjení měříš... a pokud je těch 14.4 strop při celém spektru otáček a neleze tam třeba 15 nebo to nepadá pod napětí naprázdno, tak bych to neřešil

zkus ji pořádně dobít předepsaným dobíjecím proudem (1/10 kapacity po dobu 10 h), očistit kontakty jak na aku tak na kabelech, a teprv pak bych to začal měřit a případně řešit.

Naposledy editováno 06.01.2011 15:27:59

Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:25 | Nahoru | #3
baterka je nejspis KO, vetsina manualu uvadi ze nabijeni je ok 13,5-14,5V .. tzn 14,4 bych zas nevidel jako takovou tragedii... vybiti pod 11 myslim nebude tak zly, samo kdyby tak byla kazdou chvili tak ji to asi na zivotnosti neprida. ja mel naposled vartu a makala asi 4roky... pro me slusnej vykon, daval sem za ni nejak kolem 1000kc? tzn v nakladech na rok to bude skoro nic...

2 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:28 | Nahoru | #4
Jenže mě stoji nejlevnějši JMT 1400 .. ale spiš asi zase pořidim za 2 to Nitro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:33 | Nahoru | #5

Ghost-CBR1000rr píše: Jenže mě stoji nejlevnějši JMT 1400 .. ale spiš asi zase pořidim za 2 to Nitro



nitro je převlečená yuasa...

1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:37 | Nahoru | #6
A JMT je převlečeny NITRO co .. Ne.. jestli tady ma někdo zkušenosti s JMT tak napište..
Je to Honda takže se investice do drahé baterky nevypláci rači každej rok novou JMT než Yuasu vidět umirat hondim regulatorem.. tak to taky beru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:39 | Nahoru | #7

HornisGSX píše: nitro je převlečená yuasa...


Fakt? Je teda vyrazne levnejsi.. Kazdopadne Nitro mam 3 roky zcela bez problemu, tak jsem zvedav na jeji zivotnost.

(reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:39 | Nahoru | #8

Ghost-CBR1000rr píše: A JMT je převlečeny NITRO co .. Ne.. jestli tady ma někdo zkušenosti s JMT tak napište..
Je to Honda takže se investice do drahé baterky nevypláci rači každej rok novou JMT než Yuasu vidět umirat hondim regulatorem.. tak to taky beru



hele chytrej není to z mojí palice! a proč se potom vůbec ptal?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:42 | Nahoru | #9
to byl vtip!! ja jen že sem četl že nitro je nejvěči šmejd atd.. hned se neuražej..! a ptam se na tu JMT

(reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:44 | Nahoru | #10
petrvtr_new> Taky mam Nitro sice jen rok ale i po 3 měsicich nečinosti v garaži chytlo cbr na drc..

(reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:45 | Nahoru | #11

Ghost-CBR1000rr píše: to byl vtip!! ja jen že sem četl že nitro je nejvěči šmejd atd.. hned se neuražej..! a ptam se na tu JMT



jmt jsem měl na banditu po roce exla... ovšem měl jsem problém s lehkým přebíjením tak asik proto koupil jsem pak nitro a jezdí dva roky a no problémo na gsx mám taky nitro.

Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:48 | Nahoru | #12

1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:48 | Nahoru | #13
Kolik je lehké přebijeni?M 15V?

(reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 15:49 | Nahoru | #14

Ghost-CBR1000rr píše: Kolik je lehké přebijeni?M 15V?



jj sem tam to skočilo na 15 ale zajímavé je že to to nitro kousklo

Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 16:00 | Nahoru | #15
Nejdřív odkážu na článek Akumulátor jako zdroj problémů
a potom k JMT - na jaře nová baterka přes sezónu v pohodě. Přes zimu byla v cca 10°C a co měsíc na nabíječce vždy s významným úbytkem napětí. Na jaře následujícího roku jsem se pěkně navlíkl, vytlačil motorku (napětí bylo OK) a že už teda pojedu a prdlajs. Sotva otočila motorem. Takže startovací kabely, cvrnk a jela. Na benzínce jsem už zase nenastartoval a nikdo neměl ani kabely a to ani PČR, která tam měla zátah na motorkáře, takže jen chránili. Tak jsem si zavolal autospojku a než dojela stála u mě další motorka se stejným problémem , ale u té teda nevím značku baterky.
Co mám současnou baterku tak vůbec neztrací napětí, ale protože ji nemám teď po ruce tak značku nepovím.

Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 16:01 | Nahoru | #16
měl jsem Vartu a pohoda....JMT nemám zkušenost

1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 16:03 | Nahoru | #17
Doufam že tady padnou i nějaké kladné nazory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 16:11 | Nahoru | #18

Ghost-CBR1000rr píše: Doufam že tady padnou i nějaké kladné nazory



a když ne? vypadá to, že už jseš stejně rozhodnutej

Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 16:12 | Nahoru | #19
Na RSV jsem měl baterii TopLite a výdrž tak cca 4roky bez problému

Naposledy editováno 06.01.2011 18:47:37

(reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 16:38 | Nahoru | #20

FiZzeR píše: a když ne? vypadá to, že už jseš stejně rozhodnutej



Potřebuju utěšit aspon jednim chvalným přizpevkem protože zatim to moc nevypadá

1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 17:08 | Nahoru | #21
tak s tim vybíjením např. na 11V,že by to mělo definitivně zničit baterku si nemyslim, nebo mi teda nejsou jasný rady, že mam baterku např., přes zimu několikrát vybít(třeba přes žárovku) a znovu nabít...

Předokládám, že když jí přes baterku vyždímu tak, že ani ta 12v žárovička nesvítí, tak bude vybitá a nebude mít ani těch 11V.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 17:12 | Nahoru | #22
nejlepší je baterku vzít pořádně nabít (tak jak se má) a donést ji někam kde dělaj do baterek ať ji vyzkouší a máš. jinač "co mě bylo tlučeno do hlavy" baterka pod 10V je po smrti

1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 17:14 | Nahoru | #23
No to sem udělal taky že se ani budiky nerozsvitily a už sem ji nenabil, teda nabil 12,5 voltu ma a drži ale nema ampery (el. moc nerozumim).. Zkusim to najit -četl sem to tady na motorkařich..

(reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 17:17 | Nahoru | #24

Ghost-CBR1000rr píše: No to sem udělal taky že se ani budiky nerozsvitily a už sem ji nenabil, teda nabil 12,5 voltu ma a drži ale nema ampery (el. moc nerozumim).. Zkusim to najit -četl sem to tady na motorkařich..



kapacitu mít může ale už není schopná dát start.proud startéru. ekonomický bych ji zlikvidoval a šel pro novou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 17:18 | Nahoru | #25

HornisGSX píše: nejlepší je baterku vzít pořádně nabít (tak jak se má) a donést ji někam kde dělaj do baterek ať ji vyzkouší a máš. jinač "co mě bylo tlučeno do hlavy" baterka pod 10V je po smrti



Ale tady až tak o volty nejde.. nebo jo? Jde o to že mam 12.5 drži to v pohodě ale jak zapnu jen kliček (zapne se i světlo, palivove čerpadlo..) klesne to na 10.. A to je myslim tim že už nemám žádné ampéry a baterka už tu kapacitu nedokaže nabit zpatky nebo se mylim?,

(reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 17:22 | Nahoru | #26

Ghost-CBR1000rr píše: Ale tady až tak o volty nejde.. nebo jo? Jde o to že mam 12.5 drži to v pohodě ale jak zapnu jen kliček (zapne se i světlo, palivove čerpadlo..) klesne to na 10.. A to je myslim tim že už nemám žádné ampéry a baterka už tu kapacitu nedokaže nabit zpatky nebo se mylim?,



jakou máš nabíječku?

Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 17:39 | Nahoru | #27
taky nějakou z lidlu na moto.. pak sem to hodil na normalni na nejmenši nabijeni tak na 10 minut a moto chytla na drc.. zahřal sem ji dobijela těch 14a něco pak sem to chcipl a už nenastartoval.. baterka by měla byt ještě v zaruce mrknu na doklad

Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 17:46 | Nahoru | #28
baterka zakoupena 4.10. 2008 2 roky.. nic moc i když sem to posral asi ja

1 reakcí na tento příspěvek Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 17:50 | Nahoru | #29
Baterie JMT odkaz by nemeli bejt spatny pouzivam ji 3roky a porad funguje bez problemu. Jinak na jistotu je yuasa odkaz

(reakce na) Výběr baterie + zkušenosti s ruznymi značkami

6.1.2011 v 18:01 | Nahoru | #30
Už jsem se dopátral té svojí co teď funguje "Toplite" = Yuasa Taiwan, asi maji dobrou licenci
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist