Téma: Zkušenosti s 85
 
2.1.2011 v 01:19
Zvažujem nad koupí njáké 85-tky.
Zkušenosti s jednotlivými modely ?
Kolik najedete na pístu, ojce ?
S cenou okolo 30.
Mají v force klapky smysl u tohoto objemu ?
Díky

Naposledy editováno 02.01.2011 01:42:43

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s 85

2.1.2011 v 12:26 | Nahoru | #1
Sefe jestli to chces pro sebe tak bych to asi zesral a sel rovnou do 125ky a jestli pro mladeho kluka atak asi jo misto pita z ciny.

(reakce na) Zkušenosti s 85

2.1.2011 v 13:16 | Nahoru | #2

z-x-r píše: Sefe jestli to chces pro sebe tak bych to asi zesral a sel rovnou do 125ky a jestli pro mladeho kluka atak asi jo misto pita z ciny.


Ne pro sebe to opravdu nemám .i když na vyblbnutí možná lepší než ta dvacka.
Je to pro kluka,pitbik je už nedostačující.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s 85

2.1.2011 v 13:46 | Nahoru | #3
Co se týče modelu tak si vyber podle barvy,jestli se ti líbí žlutá tak di do suzuki,jestli orange,tak KTM, rozdíl pozná asi opravdu jen profík. Životnost záleží na tom jak často budeš jezdit a v jakym zatížení,louky lesy počítej tak sezonu,tratě půl sezony.Sezona je u mě tak od dubna do října,ještě záleží na tom v jakym bude stavu když ji koupíš.Pak ještě záleží na tlumičích,brzdách atd... prostě vše mimo motoru,to je další kapitola,opět buď pole,nebo tratě.Osobně si myslím že tyhle motorky na takové to hobby ježděni nejsou,mám dvácu a vím o čem mluvím. No a pak počítek každoročně s GO od 10 000,- vejš. A co vim tak ježuch už byl,nebo povánoční slevy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s 85

2.1.2011 v 13:57 | Nahoru | #4
czechino> Naopak já si myslím ,že malé ostré dvoutakty jsou na naučení to nejlepší.
A 10 000kč ročně do motoru při hobby ježdení ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s 85

2.1.2011 v 14:25 | Nahoru | #5

Antigos píše: czechino> Naopak já si myslím ,že malé ostré dvoutakty jsou na naučení to nejlepší.
A 10 000kč ročně do motoru při hobby ježdení ?



pokud bude mlady litat denne a nebude to setrit, tak klidne pokud si jednou dvakrat tydne zavrka, potaha to trochu, tak myslim ze to bez GO musi dve sezony vydrzet..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s 85

2.1.2011 v 14:31 | Nahoru | #6

Cosmogagy píše: pokud bude mlady litat denne a nebude to setrit, tak klidne pokud si jednou dvakrat tydne zavrka, potaha to trochu, tak myslim ze to bez GO musi dve sezony vydrzet..


Zavrká si přes sezonu jednou za týden óbčas víkend v lese .
Tipoval bych píst dvě sezony ojka tři čtyři,ale 85 jsem doma neměl.

(reakce na) Zkušenosti s 85

2.1.2011 v 14:33 | Nahoru | #7

Antigos píše: Zavrká si přes sezonu jednou za týden óbčas víkend v lese .
Tipoval bych píst dvě sezony ojka tři čtyři,ale 85 jsem doma neměl.



tipoval bych to tak nejak podobne samozrejme pokud nebudete s mladym jebat na udrzbu

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s 85

2.1.2011 v 14:44 | Nahoru | #8

Naopak já si myslím ,že malé ostré dvoutakty jsou na naučení to nejlepší.



Tak když chce pak jezdit motokros,tak určo.Nezapoměň že je to 85ccm a aby to jelo tak tomu musíš dávat přes 10 000 toček a to je na ten motor prostě námaha,ikdyž to vydrží 2 sezony tak pak počítej že do toho prostě budeš muset zainvestovat těch 15,20 tis. za GO.Ale nechci tě od toho odrazovat,naopak je to super povezení,ale bohužel něco stojí

(reakce na) Zkušenosti s 85

2.1.2011 v 14:49 | Nahoru | #9

czechino píše: Tak když chce pak jezdit motokros,tak určo.Nezapoměň že je to 85ccm a aby to jelo tak tomu musíš dávat přes 10 000 toček a to je na ten motor prostě námaha,ikdyž to vydrží 2 sezony tak pak počítej že do toho prostě budeš muset zainvestovat těch 15,20 tis. za GO.Ale nechci tě od toho odrazovat,naopak je to super povezení,ale bohužel něco stojí


Dvacku sem pár sezon jezdil.Určitě pro hobíka tak nákladná nebyla.Pokud správně mažeš a zavčasu děláš píst ojku ,tak není důvodu bát se tak vysokých pravidelných servisů.To že ji musíš točit je samozřejmé a právě se naučíš se spojkou.Kdo netočí akorád jí zasírá

Zkušenosti s 85

2.1.2011 v 15:40 | Nahoru | #10
JJ,tyhle motky jezděj jen na točky

Zkušenosti s 85

3.1.2011 v 12:31 | Nahoru | #11
Nikdo nesedlal více typů 85-tek ?

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s 85

3.1.2011 v 12:50 | Nahoru | #12
ja osobne si myslim ze to bude durch vsema proflaklyma znackama plusminus podobny takze vybirejte s mladym spis podle toho kterou sezenete v lepsim stavu, a ktera barva se mlademu vic libi

ja zvazuju vymenu CBRka za cross, ale za 2T 125.. chci japonskou a co to tak prochazim a procitam, tak at uz je to Honda, Suza, Kawa i Yama vychazeji prakticky skoro nastejno, a jde uz jen o celkovy stav a o to co je na tom opraveno/vymeneno.. (teda aspon v cene okolo 30-40 tisic, ze kterych budu vybirat jen co se CBRka zbavim).. a verim ze i KTM a dalsi znacky na tom budou dost podobne..

Naposledy editováno 03.01.2011 12:52:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s 85

3.1.2011 v 12:57 | Nahoru | #13

Cosmogagy píše: ja osobne si myslim ze to bude durch vsema proflaklyma znackama plusminus podobny takze vybirejte s mladym spis podle toho kterou sezenete v lepsim stavu, a ktera barva se mlademu vic libi

ja zvazuju vymenu CBRka za cross, ale za 2T 125.. chci japonskou a co to tak prochazim a procitam, tak at uz je to Honda, Suza, Kawa i Yama vychazeji prakticky skoro nastejno, a jde uz jen o celkovy stav a o to co je na tom opraveno/vymeneno.. (teda aspon v cene okolo 30-40 tisic, ze kterych budu vybirat jen co se CBRka zbavim).. a verim ze i KTM a dalsi znacky na tom budou dost podobne..


Tak ta KTMa bude určitě dražší.Doporučil bych připlatit a skočit až do 144.

(reakce na) Zkušenosti s 85

3.1.2011 v 13:17 | Nahoru | #14

Antigos píše: Tak ta KTMa bude určitě dražší.Doporučil bych připlatit a skočit až do 144.



vybiram mezi japoncama KTM nechci, jako znacka mi je min sympaticka nez japonci, a navic se mi nelibi oranzova (ale treba Duka bych na silnici bral )

podle preferenci bych nejradsi hondu, pak Yamu, Kawu, a nejmin Suzu... ale seru na to, esli bude CRko nebo RMko, je mi to relativne putna, hlavne at je to ve slusnym stavu za slusny penize

Zkušenosti s 85

4.1.2011 v 12:35 | Nahoru | #15
V té nižší cenové hladině ,hlavně podle stavu.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s 85

4.1.2011 v 17:44 | Nahoru | #16
Cau kluci, prav to taky ted resim. Planujem ted u kamaradovo syna vymenu stroje. Je mu 14 a jezdil se mnou od mala, takze docela umi. Predloni jsem mu sehnal pitbike,ale ten uz dnes nestaci. Uplne stona po ostre 85,ale ja moc dobre vim a potvrzuju to, co tu pisete vyse..
Nez opotrebovanou ostrou 85,tak radeji dvacu. O servis mi nejde, ten je potreba delat vzdycky. Spis mi slo o utvrzeni, ze 85 je vicemene zbytecna, pokud mladej nejezdi zavody v teto tride..

Takze jdu se poohlizet po nejake dvace na net.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s 85

4.1.2011 v 19:28 | Nahoru | #17

BADBIKERS píše: Cau kluci, prav to taky ted resim. Planujem ted u kamaradovo syna vymenu stroje. Je mu 14 a jezdil se mnou od mala, takze docela umi. Predloni jsem mu sehnal pitbike,ale ten uz dnes nestaci. Uplne stona po ostre 85,ale ja moc dobre vim a potvrzuju to, co tu pisete vyse..
Nez opotrebovanou ostrou 85,tak radeji dvacu. O servis mi nejde, ten je potreba delat vzdycky. Spis mi slo o utvrzeni, ze 85 je vicemene zbytecna, pokud mladej nejezdi zavody v teto tride..

Takze jdu se poohlizet po nejake dvace na net.


Záleží jak je velkej.Ten můj nemá na dváce šanci.A propo.Svez se na ostrý osmině ,ať víš co mu dáš pod prdel .Já bych to svýmu zatím nedal.To už je hodnější 250 4-t.

(reakce na) Zkušenosti s 85

8.1.2011 v 14:15 | Nahoru | #18
Antigos> Meri nejakych ca 165cm,takze by mel dosahnout na zem v pohode.. Na ostre 85 jem nejel,pravda
Ale me jde spis o investici vzhledem k veku a objemu. 125 2T mu snadno omezim na vykonu a p otom az ji bude zvladat poradne, tak mu kobyky pridam Hodnejsi 4t urcite bude,ale jemu jde o ten zvuk a pocit tahani, chapes. Apropos nebyl jsem jiny jen jsem nemel takov e moznosti jezdit na takovych srojich..
Uvidim, co sezenu

Zkušenosti s 85

8.1.2011 v 18:18 | Nahoru | #19
Se 165 cm na zem z velkého endura nešáhne.Ale to není problém snížit na tlumičích a sedle.Mladej je ještě menší ,tak ta 85 na velkejch bude optimum.Zavírat malej ostrej dvoutakt si nedokážu moc představit.Jede jen v poslední třetině otáček navíc pokud ho nebudeš vytáčet ,je to pro motor tohoto typu ještě horší.Pravdou je ,že na malým dvoutaktu se naučí nejvíc,ten čtyřtak mu do bodoucna nedá zdaleka tolik.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist