globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VW Multivan
 
29.12.2010 v 23:41
Nemáte někdo zkušenost s převážením motorky v Multivanu?jestli se tam vejde, pro příklad R6

Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

30.12.2010 v 15:21 | Nahoru | #1
čihy926> Myslim, ze to tam dostanes (bavim se o T4 kratasovi od roku 2000)
Bohuzel budes muset vyhodit posledni radu sedadel(nikdy jsem nevidel posledni radu na Multivanu delenou, protoze Multivan je vzdycky s posteli!!) + postel + jednu sedacku.
Pokud by jsi vyhodil i z druhe rady druhou sedacku, tam tam musis dostat dve motorky.
Jinak si priprav kolem 250000. Multivan je nejdrazi(ma nezavisle topeni,vycalouneny cely interier, stolecek + spoustu jinejch ptakovin )
Pokud nebudes chtit Multivan, muzes jit do Caravelle. Tam jsou urcite delene sedacky a je o poznani levnejsi(cca 50000).
Jinak se dela na Transportera (Multivana,Caravellu) dozadu na kouli takovy drzak na motorku. To se me zatim libi nejvic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

30.12.2010 v 20:49 | Nahoru | #2

spalovac píše: čihy926> Myslim, ze to tam dostanes (bavim se o T4 kratasovi od roku 2000)
Bohuzel budes muset vyhodit posledni radu sedadel(nikdy jsem nevidel posledni radu na Multivanu delenou, protoze Multivan je vzdycky s posteli!!) + postel + jednu sedacku.
Pokud by jsi vyhodil i z druhe rady druhou sedacku, tam tam musis dostat dve motorky.
Jinak si priprav kolem 250000. Multivan je nejdrazi(ma nezavisle topeni,vycalouneny cely interier, stolecek + spoustu jinejch ptakovin )
Pokud nebudes chtit Multivan, muzes jit do Caravelle. Tam jsou urcite delene sedacky a je o poznani levnejsi(cca 50000).
Jinak se dela na Transportera (Multivana,Caravellu) dozadu na kouli takovy drzak na motorku. To se me zatim libi nejvic



napsal jsi to dost zmateně a nepřesně...multivan je většinou s rozkládací zadní trojsedačkou na postel (nebo může mít takovou vyfikundaci místo zadní rolety, která zvětšuje "rozkládací postel" pro lidi nad 185 cm). ale můžeš ho mít taky se třema řadami "křesel" bez možnosti rozložení (je jich málo), nebo bez dvou křesel v prostřední řadě. u dlouhýho provedení je to ještě o trochu složitější.
multivan může mít nezávislé topení - cca třetinu nových prodáváme s ním, spousta druhých/třetích/xtých majitelů si ho tam ještě nechá dodělat (ale pozor! málo z těch dodělávaných má druhou baterku a dělící relé)...takže u ojetin bych tipnul 50/50 - stolečků je několik provedení (a taky ho nemusíš mít).

multivan = limuzína v kastli dodávky se zadními dvěmi řadami sedaček posuvnými na kolejnicích a různýma užitečnýma, nebo neužitečnýma vyfikundacema
caravelle = osobák v kastli dodávky, vnitřek taky čalouněný. nejvíc je kupují smluvní přepravci pro hotelovou/kongresovou klientelu
transporter = dělník se sedačkami. základ je stejný (některé t4 prý měly jinou přední nápravu pro multivan a caravellu a jinou pro transporter...ale to mám jen z doslechu), vnitřní materiály a stupeň komfortu horší

k té "kouli na motorku"...máš nějaký odkaz?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist