globalmoto_kveten





Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 23:52 | Nahoru | #331
Ono to pravidlo bylo sice vymyšleno, ale postupem času se nějak potichu vytratilo.

SC je otázka, ale když by neměl vliv také dobře.

sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 02:57 | Nahoru | #332
znackuju

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 09:18 | Nahoru | #333

Franky píše: Ono to pravidlo bylo sice vymyšleno, ale postupem času se nějak potichu vytratilo.

SC je otázka, ale když by neměl vliv také dobře.



Ono to pravidlo bolo len ako doporučene striedania nebolo potrebne ho dodrziavat.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 09:18 | Nahoru | #334
biker1300> jeste dotaz, jak se k tomu bude dat pridat,kdyz bych chtel jet i sprintovej zavod?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 09:38 | Nahoru | #335

biker1300 píše: TO PRAVIDLO VYPADA ZAJIMAVE. JAK SE TO RESI, KDYZ JE DLOUHOU DOBU NA TRATI TREBA SAFETY CAR? PORAD PLATI 35 MIN?



..jedna vada na kráse..technická závada nebo dočasná indispozice jezdce..vyřadí tým ze závodu!...jak to potom posuzovat ty pauzy!!?
..vzpomínám jak Libor Milotů skončil v prvních kolech/sestřelen v jízdě za SC/....nastoupil "nenachystaný" Boumis ihned na konci cílovky "let" a Perňa pak "hrdinně" kroužil cca 3 hodiny sám!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 09:46 | Nahoru | #336

Burdez píše: 2LEKO> A co tech dalsich 25?



...jezdí o "málo" pomaleji!....takže těm dáš "kolo" ihned!

...ale pod 2.00. min jezdilo cca 50 jezdců..což si myslím ,že na "amatery" ,kdy je plná trať,jsou času dobré!

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 10:31 | Nahoru | #337
K té povinnosti střídat - vím, že v CEC2 třeba kamarádi měli právě handicap, že mašina ujela 50 minut, takže museli střídat 2x, zatímco konkurence měla nádrž větší a střídali jen jednou...
zrovna tohle je právě k diskuzi, jestli to zavést nebo ne...slabším to pomůže, páč by stejně střídali a silnějším uškodí, páč by jeli v kuse...

Mně je to teď stejně šumák, protože maximálně uzavřu startovní pole zezadu a jestli vystřídám 5x, 6x, 10x - to mi nic neřeší

Pak vezmu tranďák do ruky a budu běhat mezi měřičema a budu i možná rychlejší

Naposledy editováno 20.01.2011 10:34:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 10:40 | Nahoru | #338

phaeton píše: K té povinnosti střídat - vím, že v CEC2 třeba kamarádi měli právě handicap, že mašina ujela 50 minut, takže museli střídat 2x, zatímco konkurence měla nádrž větší a střídali jen jednou...
zrovna tohle je právě k diskuzi, jestli to zavést nebo ne...slabším to pomůže, páč by stejně střídali a silnějším uškodí, páč by jeli v kuse...

Mně je to teď stejně šumák, protože maximálně uzavřu startovní pole zezadu a jestli vystřídám 5x, 6x, 10x - to mi nic neřeší

Pak vezmu tranďák do ruky a budu běhat mezi měřičema a budu i možná rychlejší



...nějak tak!
...a hlavní je se "povozit"...a moc to "rvát" do nějákých "závodních" a "světových" extrému je na pováženou!..ale diskuse a nápady mohou udělat nějaký rozumný kompromis ,pro uspokojení všech!..i když hlavně "pořadatel" zná a ví i ty další detaily a podmínky spojené s organizací!...a tedy i problémy!...a tím,že chce přilákat a umožnit ježdění i nováčkům,tak musí volit něco mezi!

Naposledy editováno 20.01.2011 10:40:18

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 10:53 | Nahoru | #339
Já myslím, že každý nápad --- který povede k větší vyrovnanosti pole, kdy bude rozhodovat nejen umění, ale také trochu štěstí --- je dobrý.
Taková alepoň trochu reálná šance, že když třeba i Phaetonovu tamu všechno klapne na jedničku měli by mít šanci umístit se.

Už se těším jako malý kluk na plnou trať motorek. Tak mi napadá - Peter, v Mostě byla při CEC propustnost trati 57 - jestli se nepletu...?!
Proč nyní jen 45?

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 10:54 | Nahoru | #340
Já si myslím, že pokud někdo má speciálně upravenou motorku na endurance (větší nádrž a další vifikundace), možná by měl zkusit svůj poloprofesionální talent vyzkoušet v trošku jiných závodech, kde nebude potkávat začátečníky. Já jsem sice mrdal, ale kdybych uměl a měl techniku, tak by mě víc těšilo předposlední místo v licencích než být neustále první mezi amatéry.
Jinak je to jeho věc. Když jedu já, tak mám radost i z toho, že jsme dojel živej a zdravej a třeba zlepšení času je pro mě stejně dobrý jako pro někoho bejt první.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 10:57 | Nahoru | #341

čihy926 píše: biker1300> jeste dotaz, jak se k tomu bude dat pridat,kdyz bych chtel jet i sprintovej zavod?



Bude se to dat, neboj Kazdy si objedna to co bude chtit. Kdyz budes chtit pouze motoskolu a k tomu je bonus zavod Rookies, tak si das skupinu D, jednodeni, 2-dennií akci a je to, to same u endurance, nebo u sprintu, vse se bude dat nakombinovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 10:57 | Nahoru | #342
2LEKO> no a ty jedes s kym strecu?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 10:58 | Nahoru | #343

phaeton píše: K té povinnosti střídat - vím, že v CEC2 třeba kamarádi měli právě handicap, že mašina ujela 50 minut, takže museli střídat 2x, zatímco konkurence měla nádrž větší a střídali jen jednou...
zrovna tohle je právě k diskuzi, jestli to zavést nebo ne...slabším to pomůže, páč by stejně střídali a silnějším uškodí, páč by jeli v kuse...

Mně je to teď stejně šumák, protože maximálně uzavřu startovní pole zezadu a jestli vystřídám 5x, 6x, 10x - to mi nic neřeší

Pak vezmu tranďák do ruky a budu běhat mezi měřičema a budu i možná rychlejší



tomu rikam pristup zavodnika

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 11:01 | Nahoru | #344

2LEKO píše: ..jedna vada na kráse..technická závada nebo dočasná indispozice jezdce..vyřadí tým ze závodu!...jak to potom posuzovat ty pauzy!!?
..vzpomínám jak Libor Milotů skončil v prvních kolech/sestřelen v jízdě za SC/....nastoupil "nenachystaný" Boumis ihned na konci cílovky "let" a Perňa pak "hrdinně" kroužil cca 3 hodiny sám!



to je pravda, samozrejme asi se to naridit neda, hlavne kdyz jsou to 2 clenne teame a kdyby se nekomu neco stalo a ten druhy to chtel jet, tak ho za to budeme penalizovat... v brne mi oddesel motor par kol po startu a ermolenko to dojel sam krouzil cca hodinu a pul.... (samozrejme si byl dotankovat)..

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 11:02 | Nahoru | #345

Franky píše: Já myslím, že každý nápad --- který povede k větší vyrovnanosti pole, kdy bude rozhodovat nejen umění, ale také trochu štěstí --- je dobrý.
Taková alepoň trochu reálná šance, že když třeba i Phaetonovu tamu všechno klapne na jedničku měli by mít šanci umístit se.

Už se těším jako malý kluk na plnou trať motorek. Tak mi napadá - Peter, v Mostě byla při CEC propustnost trati 57 - jestli se nepletu...?!
Proč nyní jen 45?



mluvil jsem s nima a rekli 45... tak 45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 11:03 | Nahoru | #346

odstrelovac píše: Já si myslím, že pokud někdo má speciálně upravenou motorku na endurance (větší nádrž a další vifikundace), možná by měl zkusit svůj poloprofesionální talent vyzkoušet v trošku jiných závodech, kde nebude potkávat začátečníky. Já jsem sice mrdal, ale kdybych uměl a měl techniku, tak by mě víc těšilo předposlední místo v licencích než být neustále první mezi amatéry.
Jinak je to jeho věc. Když jedu já, tak mám radost i z toho, že jsme dojel živej a zdravej a třeba zlepšení času je pro mě stejně dobrý jako pro někoho bejt první.



samozrejme slova " kdyz jedu" jsou velice dulezita, protoze se stava ze jsou slova " nejedu, kourim doutnik a mam pivko :-"

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 11:04 | Nahoru | #347
to pravidlo bude doporucene stridani po 35 minutach, ne povinne. Kazdy asi vi kde ma limity a ty co neco takoveho pojedou poprve, podruhe, budou mit plne kecky vseho po 20minutach na trati

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 11:06 | Nahoru | #348
zatim se nikdo moc nevyjadril k cenam za tyto zavody. zajimalo by me, jestli si myslite, ze je to moc drahe, nebo je to ok, jeslti ma cenu to co chci, aby si aba clenove nejdriv alepsoon trochu potrenovali a ne hend hura kvalda a pak zavod...

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 11:11 | Nahoru | #349
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 11:15 | Nahoru | #350

biker1300 píše: zatim se nikdo moc nevyjadril k cenam za tyto zavody. zajimalo by me, jestli si myslite, ze je to moc drahe, nebo je to ok, jeslti ma cenu to co chci, aby si aba clenove nejdriv alepsoon trochu potrenovali a ne hend hura kvalda a pak zavod...



Tak já to teda beru šéfe a ceny se mi zdají OK Spusť registraci, ze tu dvacku si myslím, že to je velmi dobrá nabídka To samozřejmě platí i u ostaních variant

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 11:21 | Nahoru | #351

biker1300 píše: samozrejme slova " kdyz jedu" jsou velice dulezita, protoze se stava ze jsou slova " nejedu, kourim doutnik a mam pivko :-"


Tak to bolí.
Pokud se pamatuju na Lausitzu jsem po raní kávě hned musel kvaldu (žádnej tréning), tak jsem po dvou kolech zadřel motor (je fakt, že se endurance tam nejela - déšť...), a pak jsem už jel na endurance do Mostu s vědomím, že budu dělat mechanika a moje kluky mlátit na cílovce přes záda, aby se neflákali.

Naposledy editováno 20.01.2011 11:24:26

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 11:32 | Nahoru | #352

Dawe02 píše: 2LEKO> no a ty jedes s kym strecu?



..kamaráde je jedu se "všema" ..vážně,...jen se povozit a přežít!...takže skutečně turistické hobby!....a když závod, tak jen pro radost a uspokojení!..takže nic moc dlouhodobě naplánuji a uvidím jak budou finance ,zdravi a ostatní okolnosti!

...a minule jsem jezdil kolem 1,58 - 2.00 a myslel jsem, že jsem na hranici života a smrti! ..takže vím kam patřím!

...ale o jezdci cca co by asi jel 1.46 vím!

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 12:08 | Nahoru | #353
"KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD."

Tomuhle moc nerozumim, znamená to, že v téhle lacinější verzi bude moct jezdit jen jedna motorka s transpondérem (např. SUZUKI) a tu si budeme muset pujčovat.... nebo tam bude možnost, že jeden trénink pojede SUZUKI s transpondérem, druhej trénink YAMAHA s trasp...., třetí zase SUZUKI, čtvrtej zase YAMAHA...... a pak ten závod....

.... protože jinak nevim..... motorku a svoji starou prostě pučovat nechci (starou možná, ale motorku NIKDY!!!)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 12:17 | Nahoru | #354
biker1300> můžeš ještě dát ceny na dva dny u dvoudenních akcí? nějak si to nedokážu sloučit s těma původníma cenama. nebo to mám počítat jako cena za endurance den plus původní cena za jeden den - tam by mohla být nějaká sleva, jako bylo původně, že?;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 12:19 | Nahoru | #355
tomiK9> podle mě je to počítaný tak, že v první verzi jede tréninky a kvalifikace jen jedna motorka v každém tréninku/kvalifikaci, ale například první trénink může jet jenom yamaha a druhý jenom suzuki.

co, je to tak?

ve druhé verzi se pak všech tréninků/kvalifikací mohou účastnit obě motorky současně. Taky jsem dlouho dešifroval ty počty tréninků. je to teda takhle?

Naposledy editováno 20.01.2011 12:22:24

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 13:12 | Nahoru | #356

lamda píše: tomiK9> podle mě je to počítaný tak, že v první verzi jede tréninky a kvalifikace jen jedna motorka v každém tréninku/kvalifikaci, ale například první trénink může jet jenom yamaha a druhý jenom suzuki.

co, je to tak?

ve druhé verzi se pak všech tréninků/kvalifikací mohou účastnit obě motorky současně. Taky jsem dlouho dešifroval ty počty tréninků. je to teda takhle?



toť otázka ..... počkáme, snad to Peter objasní.
Taky ale čekam, že to bude 1.trénink SUZUKI, druhý YAWAHA, třetí SUZUKI... atd...

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 13:37 | Nahoru | #357
No nad touhle akcí se bude muset ještě dlouho debatovat a přemýšlet. Osobně si myslím, že na toto témě Endurance atd. by bylo dobré se sejít u kafe a vše probrat s Peterem a najít ideální řešení pro všechny situace s ohledem na všechny kvality a výkony různých jezdců. Tohle prostě nebude jen tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 13:53 | Nahoru | #358

tomiK9 píše: "KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD."

Tomuhle moc nerozumim, znamená to, že v téhle lacinější verzi bude moct jezdit jen jedna motorka s transpondérem (např. SUZUKI) a tu si budeme muset pujčovat.... nebo tam bude možnost, že jeden trénink pojede SUZUKI s transpondérem, druhej trénink YAMAHA s trasp...., třetí zase SUZUKI, čtvrtej zase YAMAHA...... a pak ten závod....

.... protože jinak nevim..... motorku a svoji starou prostě pučovat nechci (starou možná, ale motorku NIKDY!!!)



ahoj,

je to tak jak popisujes, beru to ze jste team, a je jedno ktera motorka pojede, treba muzete odjete na jedny motorce s jednym jezdce vsechny treninky, a kvaldy, nebo si to rozdelite 2x jeden, 2x druhy. to je na Vas. Nikdo od nikoho nechce aby jste si pujcovali motorky. Transpondery si budete prehazovat z motky na motku

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 13:57 | Nahoru | #359

odstrelovac píše: Tak to bolí.
Pokud se pamatuju na Lausitzu jsem po raní kávě hned musel kvaldu (žádnej tréning), tak jsem po dvou kolech zadřel motor (je fakt, že se endurance tam nejela - déšť...), a pak jsem už jel na endurance do Mostu s vědomím, že budu dělat mechanika a moje kluky mlátit na cílovce přes záda, aby se neflákali.



kamo, to ti nezavidim, ale doufam, ze letos budou i zavody. co ty na to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

20.1.2011 v 13:58 | Nahoru | #360

biker1300 píše: ahoj,

je to tak jak popisujes, beru to ze jste team, a je jedno ktera motorka pojede, treba muzete odjete na jedny motorce s jednym jezdce vsechny treninky, a kvaldy, nebo si to rozdelite 2x jeden, 2x druhy. to je na Vas. Nikdo od nikoho nechce aby jste si pujcovali motorky. Transpondery si budete prehazovat z motky na motku



Takhle jsem to pochopil - to je v pořádku...

K cenám já připomínku nemám - zadarmo to dělat nebudeš a já myslím, že kdo uvažuje hlavou, tak mu ty ceny přijdou v pohodě........
Téma je zamknuto


TOPlist