Nechtěl jsem zakládat nové téma,ale jak chcete
Uvažuju o koupi nové motorky.
Zjistil sem že ER6 je na mě zbytečně rychlá a moc silniční :) Hledám něco pohodového na víkendové vyjížďky po silnicíh 3 až lesní třídy kolem baráku, prozkoumávání kdejakého koutu do nějakých 100km. Možná že se dvakrát, třikrát za sezónu dostanu na delší výlet.
Moje stará fx 650 vigor byla ten typ co mě bavil...ale musel jsem si zkusit něco rychlejšího no...
To znaměná tak 2-4 tisíc km za sezónu. Pokud budu dojíždět i do práce tak o tisíc víc...
Vážím 110kg a 181cm tak abych tam taky pasoval.
Vybírám, čtu/koukám na recenze,testy... Čím víc, tím míň vím a asi mě jebne....takže tak...
Ve výběru je
1) Himalayan
2) Voge 300 rally
3) CRF 300L
4) vzhledem k nájezdu km ušetřit a koupit nějakou jetou starší motorku typu freewind atp...
5) nebo vybírám úplně blbě
1) Himalayan--- prostě se mi líbí, jednoválec vzduchem už jsem měl a tak nějak tuším co čekat. Na okresky zdá se super. A nějakou lesní pěšinu taky ustojí. Delší trasy by volným tempem taky neměly být problém..zda se mi jako ideální volba. Přijde mi ale totálně předražený.. je to jen můj pocit? Stojí to za to? Vy co ho máte nebo znáte.
2) Voge - Loncinu se nebojim, Jezdí to tu někdo? Krom recenzí testerů jsem na něj nikde nenarazil. Přijde mi to motorka vhodná právě na to ježdění kolem baráku ale neupadne mi řiť při občasné jednorázovce 200km+..Cena je pěkná, nevím jak příslušenství, ale to bych odpustil když stojí o 30 tisíc méně než Himalayan. Dost se jezdí ve Španělsku a tak..ale tady?
Časem náhradní díly,kdoví co EU vymyslí na Čínu za blbost...
3) CRF 300? Cena jako Himalayan.. vyměnit zadní tlumič- to čtu všude, fakt je to tak zlý? Jsem těžkej takže nejspíš jo..to.je dalších 10k navíc? Přijde mi spíš orientovaná do terénu tzn. na moje polní cesty asi zbytečná,a na delší trasy míň vhodná.
4) Moc nenajedu, na vyložene nové moto netrvám, ale zase nechci dát 130 za jetou když 140 stojí nová,nějaký návrh na ojetinu vhodnou pro moje potřeby?
Ruce dozadu nemám takže běžnější servis doma není problém..
Děkuju
Naposledy editováno 11.05.2023 16:24:44
Ale to je jedno...
Pouvažuj dobře jako moc chceš jezdit v terénu a jestli potřebuješ "lehký" jednoválec. Třeba i nějaké trochu větší objemy jako 660 od Yamahy by ti stačilo, nebo i 650tka od BMW, nebo nakonec i nějaký dvouválec jako KLE500. Prostě takové osvědčenější cendura lepší na silnici, zvlášť když něco vážíš
A třeba ani zas tak moc cenduro nepotřebuješ a skončíš u nové Hondy CB500X
Voge taková kopie Hondy Rally, ale
motor je kopie Kawasaki jestli se nepletu. Recenze na to slušne primárně že Španělska nebo Jižní Ameriky. Jediné co mně tam děsí je ten zvuk motoru nad 100 co je slyšet v recenzích a s tím pak i související vibrace. Ale tlumiče jsou v základu lepší než na té Honde
300L nebo Rally tlumiče nutnost, cca dalších 30 tis. navíc I kdyby to měl člověk jen na naše rozbité cesty.
Edit: Jeden známej si koupil Voge 300 Rally jako stroj do města a okolí aby netahal GS1250 s kterým jezdí každý rok Maroko a podobně. Zatím si to chválí, ale má to krátce tak měsíc asi
Naposledy editováno 11.05.2023 16:50:51
Jakou máš cestovní rychlost? Abys pak nebyl zklamanej po šestikilu.
Příjemná prostorná motorka je Transalp, je jich mraky, najdeš velmi udržované a ročník si vybereš podle rozpočtu.
Podle mě vzhledem k nájezdu pořídíš fakt pěknou za 70 - 80 a budeš spokojenej.
3 reakcí na tento příspěvek Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|