Toto leto som mal požičanú er6f, príjemné do mesta a na rozjazd po rokoch, ale je mi to malé a jazda vo dvoch je utrpenie, týždenne som ale natočil cca 1000km a starostlivosť o reťaz ma v mojich podmienkach teda riadne nasierala...
Na víkend som mal z požičovne Himalayan, ale to mi prišlo fakt slabé a dosť nuda po meste.. A zasa reťaz...
Z požičovne som tiež okúsil predošlú generáciu guzzi v8, to ma dosť bavilo, ale priateľka vzadu trpela a je to mimo rozpočet...
Poraďte prosím niečo spoľahlivé, s prevádzkovými nákladmi čo ma nezrujnuju, niečo čo počas leta môžem nechať vonku, má to remeň alebo kardan a je to tak do 3000e
Diky!
Burgman, Tmax, možná starší Integra (ta se mě osobně líbí hodně..ale má řetěz )
Z motorek za tu cenu třeba Yamaha Bulldog, Honda Deauville, BMW R1150 R by se taky mohlo vejít...a všechno jsou to relativně velké motorky.
Naposledy editováno 22.09.2021 10:07:40
Z motorek Honda NTV 650 Deauville (nebo mozna 700, ale ta bude asi pres limit) - kardan, levny servis, nelaka to, ve dvou se da, ale jasne stihacka to nebude
Yamaha BT 1100 Bulldog taky kardan
Kawasaki VN 1500 taky kardan, ale asi vetsina lehce nad limit financni
BMW K1200lt pohodli asi lepsi nenajdes, ale servis pokud nebudes delat sam muze byt palka kdyz se neco vysype
Ale vsechno to nevim nechavat venku by se mi moc nechtelo, jedine asi tu Deauville
Naposledy editováno 22.09.2021 10:54:23
Moto Guzzi Breva 750 - fuha, na toto moje srdco počúva! Údržba a servis sú finančne znesitelne? Ako sú na tom Talianky so spoľahlivosťou?
To se těžko hodnotí. Jezdí to a jezdí to dlouho. Některý modely MG mají takový nějaký nemoci, kterým jde ale předcházet, když o nich člověk ví. Jak je to konkrétně u Brevy 750 moc nevím. Zkus něco načíst. Nic moc bych tam ale nehledal. Jsou to jednoduchý primitivní stroje. Seřízení ventilů se sice dělá častěji jak u jiných motorek, ale je to prkotina na 30 minut - na rozdíl od jiných motorek. Já bych řekl, že Guzzi jsou jedny z nejmíň náročných motorek na servis.
Jeden Guzzař povídá, že MG to chce kupovat až se 40 tis. km a víc, protože pak je to už vychytaná bezproblémová motorka a všechny nemoci jsou odstraněný nebo vyléčený předchozími majiteli
Naposledy editováno 22.09.2021 13:12:11
Běžnej servis je prkotina. Nejhorší je asi výměna vzduchového filtru ke kterýmu je trochu horší přístup - je pod nádrží mezi válci. Jinak je všechno pohodová práce která by šla udělat i na parkovišti před hotelem s nářadím co se vejde pod sedlo. Pro servis bude největší problém najít správné oleje.
Jinak proti zbytku výběru je Breva malá, slabá a lehká.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po 20 rokoch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
micindev píše: Asi moc netúžim po cruiseroch, a boxeracke bawo bude mimo budget, ale taká F800S je úplná blbosť?
Blbost to není, akorát to vypadá jako trochu menší motorka, i když...R12S taky na fotkách vypadá malá, a když jsem si na ni sedl, je mi akorát. Jen manželka trochu držkuje, že to zadní sedlo není moc pohodlné. S tím eFkem to bude nejspíš podobné.... Jestli se pro něj rozhodneš, doporučuju i s origo kuframa, pokud je k tomu majitel nabízí, je to velice praktická záležitost.
EDIT: Tady máš odkaz na profil pána, co na tom cestuje se ženou, a píše, že je spokojenej. Má tam i fotku ve dvou, pro představu.... nevypadá zrovna na drobka Třeba ti to pomůže...tady další.
Naposledy editováno 22.09.2021 23:54:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
micindev píše: Gahan37> vfr som tiež pozeral, ale zavrhol pre reťaz, o triumphoch neviem vôbec nič - čo sa týka spoľahlivosti a prevádzkových nákladov
Tak vfr rozvod ozubené kola, nesmrtelný, nízké provozní a hlavně servisní náklady , jako má to řetěz….ale když najedeš 25t za 3-5 let je starost o řetěz minimální záležitost, zvlášť když to má hlavní stojan, dopnutí a vyčištění otázka 15 minut. To samé Triumph, přečti si nějaké recenze majitelů obou značek.
Ale v zásadě mít 3000,- a chtít nízké servisní náklady a řemen nebo kardan moc možnosti nedává…..jsem zvědavý co vybereš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
Ročník 00-01 nejlepší. Měl jsem ji jako druhou motorku v životě, nalital na nich asi 150t km . Samozřejmě je trochu tezsi 235 kg ale nebál bych se po 20 letech. Názor která motorka je pro zkušené nebo začínající jezdce je vždy subjektivní. Samozřejmě jsou lepší, lehčí ale i dražší ….ale to Fi je hodně pohodlný , dobře jezdi, výborný zvuk . Minimálně jestli je někde v inzerci zkusil bych se svézt . Možná ještě TDM nebo silnější CBF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
micindev píše: Gahan37> takéto trtkanie sa v mestskej zápche je v poho na 4 valci, nechýba jej krúťák na spodku? Tie 2 valce sa mi páčia hlavne preto že ich netreba moc točiť aby vybehli na semafore
Tak motorka je většinou prostředek na prujezdy ucpanym městem , neměl jsem problém v nízkých otáčkách , to shiver jako 2val byl trochu ucukanějsi ,plus i ten obsah není na překážku, ještě pred par lety jsem jezdil na Fi město denně 2x25km do práce bez problému.
E: v podstatě kdo má 1 motorku je schopny ji použit na vše co potřebuje, kdo jich má víc vybírá si….a podle toho hodnotí
Naposledy editováno 23.09.2021 22:13:18
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po 20 rokoch
Parkujem pred domom už tri roky. Stojí to okolo 2500 €, No do mestskej premávky by som radšej odporúčal skúter syn na tom jazdí ( PCX 150) v BA do práce a pohoda. Tiež ho parkuje na ulici. teraz pasie po NC 750 s automatom. do mesta je ten automat paráda, to radenie ma už serie . furt stláčaj spojku.
Keď máš prachy a nechceš mať problémy tak by som radšej doporučil vstrekovanie tá ina má karbec. Novší bandit už je striekačka. Podľa mňa pre dvoch , parkovanie vonku, jazdenie v meste a sem tam aj mimo mesta Burgman 400 .Alebo, nejaký väčší skúter striekačku , vonku to vydrží, odolné nenáročné v prípade problému to dáš do servisu. To NC je už drahšie.
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po 20 rokoch
PS: a ešte striekačka má menšiu spotrebu , ono kúpiš Buldoga má kardan, ale zas problém z voľnobežkou. minimálne sto x som ti vytkol to mazanie reťaze, prepáč.
Naposledy editováno 25.09.2021 14:24:42
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po 20 rokoch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po 20 rokoch
micindev píše: Niečo na čo by som si mal dať extra bacha?
Dej si bacha, ať ti to neurve pracky a nevyskočí ti hercna z hrudníku. Bo já, když jel prvně na velké Guzně, tak se mi tak rozbušila, že málem vyskočila