globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec
Vím že tahle motorka není moc rozšířená, vím že na ní asi nikdo nemá bambilion kilometrů, něco už jsem dohledal na zahraničních fórech.
Jsou tam zmiňované problémy s dashboard, údajně bude Husqvarna řešit aktualizaci firmwaru.
Dále jsou problémy se spojkovym válcem, údajně na to byla svolavacka.
Zvažuji pořízení tohoto biku, ale nerad bych si nasral do bot.
Nabídka nových v ČR vpodstate neexistuje, ojeta je v bazaru jedna z roku 2018 (čili už bez záruky) a druhá z 2019 ale původ Itálie.
Řešil jste někdo nějaký problém nebo vám Vitpileni a Svartpileni slouží bez problémů?
Budu rád za každy postřeh, jak je to se servisem ohledně přístupu a řešení případných problémů..
Díky

Naposledy editováno 15.04.2022 17:08:27

1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2021 v 09:07 | Nahoru | #1
má to společné geny se 701 endurop/SM - a část i společných problémů - viz ten ovládací váleček spojky

od 2017 je tam spojka na brzdovku nikoliv minerální olej jako dřív na 690 - a odchází těsnění (to ale Maguře- KTM nikdy nešlo) - čili buď brzdovce odolný O-kroužek 22*2,5mm jestli se nepletu nebo výměna za Oberon či Sigutech

o svolávačce na to nevím - ale vím že na to KTM sere a vymění to sice v záruce, ale jen poté co se to vysere (klidně provních 500-100 km)
spousta lidí to pak stejně řeší po záruce výměnou

a co mě na HQH štve je to, že ač je to bílá KTM tak v KTM servisu (kromě dílů a mechaniky) Ti nepomoůžou - diagnostika si hraje na ID jednotky a mapy a firmware na Husu v KTM servisu (ač je to stejná fabrika) nemaji

(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2021 v 11:16 | Nahoru | #2
dva_hrnce> o kroužek je za pár korun, tvarované břitové těsnění trochu dražší, výměna celého válečku závisí za kolik seženeš - cca několik tisíc

(reakce na) Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec

Skvělá odpověď, děkuji! 7.7.2023 v 16:21 | Nahoru | #3
dva_hrnce> Měl sem problém se na Vita správně uložit stejně jako ze začátku každej. Nakonec jsem vysledoval že zadek musím mít na Vitu hodně vzadu a tím že mám 175 cm tak jsem dost předkloněnej a po delší trase jsem se necítil komfortně. Tak jsem opět zapátral a zjistil, že němčouři (Bodo Schmidt) pro zlepšení jízdní polohy použili přípravek od lucemburské firmy Gilles Tooling a dávali ho na Vitpilena už v základu při prodeji zákazníkovi. Zvyšuje řídítka cca o 3,5 cm. Tak jsem do toho šel a čekal na ty zvedáky půl roku..a vyplatilo se..je to teď pro mě pocitově mnohem lepší. Ještě uvažuju o zvednutí stupaček
Odkaz na přípravek:
https://www.gillesto...-35-mm-schwarz?c=179

Naposledy editováno 07.07.2023 16:22:15

1 reakcí na tento příspěvek Vit / Svartpilen 701 - radosti, strasti, úpravy, pokec

Skvělá odpověď, děkuji! 7.7.2023 v 16:51 | Nahoru | #4
Po pár měsících od úpravy se s váma můžu podělit o mou zkušenost..
Stále jsem při jízdě slyšel nějaký zvuk (chrastění), který se loudil z motoru a já to pořád vztahoval k hydraulickému napínáku řetězu. Opět jsem zabředl do problematiky a zjistil, že v současnosti je nový typ napínáku řetězu (Označení starého:7036003000, označení nového: 77036003200) Je v nich okem nezahlédnutelný rozdíl:

Objednal jsem a nechal vyměnit současně s přechodem na olej Motul 300V 4T Factory Line Off Road 15W-60 dle zkušeností solidního maníka co motory LC4 rozebírá roky a narozdíl od výrobce HQV se podělí o zkušenosti:
https://www.youtube.com/@PirateRacing/videos
Po výměně chrastítko zmizelo, snad nadobro Žádné negativní vedlejší jevy.

Naposledy editováno 07.07.2023 17:04:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist