paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Continental Conti-twist sport SM
Zdravím, co si myslíte o těchto pneumatikách? Už je mám doma, ale podle toho co na ně čtu recenze tak nevím jestli je tam mám vůbec dát. Děkuji za odpověďi.

Continental Conti-twist sport SM

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2020 v 15:14 | Nahoru | #1
zlé gumy neexistujú, teda okrem starých barumiek. Obzvlášť na 125ccm.
a ako hovorí Igor Brezovar: Najlepšie gumy sú tie, ktoré si môžeš dovoliť.

Continental Conti-twist sport SM

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2020 v 20:19 | Nahoru | #2
Nooo, mam ich obute na Suze DR125SM a kupil som motorku s nimi. Par krat sa mi toto leto stalo, ze mi usli spod prdele. Vzdy to bolo vpredu a vzdy na kruhaci.
Raz to bolo pri rychlejsom prejazde solo a chvalabohu mi zastavilo predne koleso na vyjetych kolajach, takze som to ustal. Raz mi ale usiel predok pri pomalom prejazde v minimalnom naklone (syn sedel za mnou) absolutne bez vystrahy a uz sa nechytil. takze sme hodili drzku. Je fakt, ze to bolo par sto metrov od cerpacky, kde bol povrch pri stojanoch zasrany od nafty. Od tej doby si davam kur..sky pozor na zasranu podlahu u stojanov. Gumy maju 4 roky a maju 80% dezenu, ale aj tak by som ich asi na jar vymenil za mäkku zmes.

2 reakcí na tento příspěvek Continental Conti-twist sport SM

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2020 v 20:57 | Nahoru | #3
Vzdy se podivuji tomu jak s tim kdo jezdi. Ja se totiz nikdy ani nepriblizil nejakemu nebezpecnemu stavu ze by mela guma odstrelit at uz na savach na Jawe 350, michelinech na CB600, continentalech na betce, pirelli na NMAXu... a to jsem mel vzdycky hlavni stojan decentne odreny (pro rejpaly mimo CB600).
Podle me neni spatne gumy ale spis bordelu na ceste a neodhadnutni situace jezdcem a svest to na gumy je vzdy jednodussi nez si priznat ze to na motorce proste neumim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Conti-twist sport SM

Skvělá odpověď, děkuji! 26.12.2020 v 15:01 | Nahoru | #4
Z1k1> A máš verzi Twist SM nebo Twist Sport SM? Sport je ještě tvrdší guma, která má radši pořádnou zátěž na okruhu, než běžnou turistiku nebo dokonce nějaké lechtání na rovinkách!
Doporučuju ti hned na začátku po namontování odstranit lepidlo ze samolepek benzínem. A pak si udělat kyblík teplé jarové vody a kartáčem je pořádně vydrhnout. Tím se odstraní případné zbytky separátorů, které tam mohly zůstat z lisovací formy.
Tyhle gumy potřebují zahřát a držet zahřáté. Proto si hlídej tlaky a jestli má tvoje YZF doporučené tlaky 1,8/2,0 bar, tak klidně zkus 1,6-1,7 vpředu a 1,8 bar vzadu. Pneumatiky se ohřívají deformací - to znamena před najetím do zatáček několikrát prudce zrychlit a prudce zabrzdit. Nejlepší provozní teplota bude taková, kdy na běhounu udržíš dlaň, ale nespálíš se. Pokud budou jenom vlažné, můžeš mít zážitky podobné jako DickTracy.
Když čtu v recenzi , že na Yukině byla na zadku natlakovaná na 2,3 atm, tak to asi nebylo nejlepší. To samo na CBR 125 .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manualni spinani vetraku yzfr 125 Yamaha YZF-R125 moonwell 5 28.5.2024 v 15:51 Weisner
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 Kristian_Marek 3 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 Tamhletam 5 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis
Tlak oleje Yamaha yzf r 125 Yamaha YZF-R125 vencavw 8 9.12.2023 v 16:24 Beranidlo


TOPlist