MD sa rozhodlo, že preverovať a de facto trestať bude STKčky podľa kritéria, ak budú mať príliš veľa bezzávadových kontrol. Ako to často býva, aj STKčky sa prispôsobili a začali produkovať závadové vozidlá: Pristaví sa vozidlo, nájdu sa nejaké ľahké závady a zákazník sa pošle domov s tým, že po 2 rokoch nech to je opravené. Keďže za 2 roky by musel prísť tak či tak a na ďaľšej kontrole technik "zistí", že závady sú "opravené", nikto sa nejak nesťažuje - tomu zlomku, ktorým sa to nepáči, sa STK "ospravedlní" a zapíše im kontrolu, čo je v poriadku. Tak má STK dosť závad na to, aby sa vyhla kontrolám z MD a mohla teda v pokoji prehliadať stav VIP vozidiel, napr. zákazníkov, ktorí im vozia mnoho vozidiel a pod.
Pretože nájsť normálne kritériá je príliš zložité, rozhodlo sa MD ísť na to z opačného konca a začať tlačiť na klientov, aby s neexistujúcimi závadami nesúhlasili a tým prekazili celý tento reťazec. Zasa je vidno, čo robí náš štát v prípade, ak je treba vyvinúť nejakú aktivitu alebo vydať peniaze.
CRF1000 píše: to není vůle ministerských úředníků, je to předepsáno EU legislativou....
my v podstatě o ničem nerozhodujeme, naši poslanci do našeho právního řádu pouze vkládají to co nám nařizují eurobyrokraté....
to je v podstatě ta lisabonská smlouva v praxi, čr se tam zavázala že předává část vlastní suverenity Bruselu, brusel toho jen využívá a předepisuje nám, co máme a co musíme udělat
To ale přece neznamená, že by se měli technici STK chovat jako debilové a nepoužívat normální rozum.
CRF1000 píše: to není vůle ministerských úředníků, je to předepsáno EU legislativou....
my v podstatě o ničem nerozhodujeme, naši poslanci do našeho právního řádu pouze vkládají to co nám nařizují eurobyrokraté....
to je v podstatě ta lisabonská smlouva v praxi, čr se tam zavázala že předává část vlastní suverenity Bruselu, brusel toho jen využívá a předepisuje nám, co máme a co musíme udělat
Když tomu věříš...