globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
Zdravim, po delsi dobe zas uvazuju nad zmenou stroje a v tomhle pripade i uplne nad zmenou kategorie
Posledni dobou me vic a vic laka neco cestovnejsiho, ale co ma ambice se sem tam vyradit i na silnici.
Zajimalo by me srovnani tehle stroju, ktery jsou si asi zamerenim nejbliz. Zamerne vynechavam Multistradu protoze se mi nelibi
Temata i testy mam precteny, nejvic samozrejme napovi pripadna projizdka, ale stejne tak neni spatny si rict jaky kdo ma s tou kterou zkusenosti a pripadne srovnani
Je mi jasny ze Caponord bude asi trochu dal, ma elektroniku a i nejsilnejsi motor, ale zase je nejtezsi.
Zajima me chovani, podvozek, projev motoru a treba naklady na provoz



Tak pripadne diiiik
Anketa: Tak jakou?
caponord
25%
7
tiger
50%
14
sm-t
25%
7

1 reakcí na tento příspěvek Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990

Skvělá odpověď, děkuji! 6.2.2020 v 12:32 | Nahoru | #1
Ani Caponorda ani Tigera jsem nezkusil.
Tigera má kámoš, přijde mi divný sedlo, sedíš jakoby v motorce, na SMT se dá víc hejbat. Na podvozek Tigera jsem četl trochu kritiku, nastavování prej moc nenastavuje, ale nevim. Byl jako druhá motorka ve výběru po SMT.

Mám dva roky SMT 990 2011, přecházel jsem z VFR750.
SMT je super, točivej dvouvál, nastavitelnej supermoto podvozek, žádný elektronický vychytávky, jenom ABS.
Ročně najedu tak 7-8 tisíc včetně dovolený. Dovolená 2-3 tisíce, zatím vždy v Alpách.
Za mě ideální univerzál.

Motor pro mě tak akorát, jezdim v jednom. Párkrát jsem jel ve dvou, je to znát a tam by výkon už asi trochu chyběl.
Spotřeba při turistice do 7mi litrů, dojezd do hladovýho voka tak 220km.

Jezdím olej 10w60 a mezi výměnama doleju tak litr max 1,5litru, 10w50 bude možná mizet rychlejc.

Podvozek má delší zdvihy, 150mm a 180mm, nastavitelnej. Absolvoval jsem enduro školu a dá se.
Na silnici jezdím měkčí nastavení, schroupne to i český vokresky a trojky, do Alp to vždycky trochu utáhnu.

Mám turistický plexi + nástavec, měřim 189cm a v pohodě. Celkově to dost topí, ve městě tak 50% času jede větrák.

Servis každejch 7000km olej (mě to vychází po sezóně) 14000km ventily.

Jako každá KTM i SMT má svý mouchy, spojková pumpa se vydírá (vyřešeno převložkováním) spojkovej válec může odejít (vyřešeno Oberonem). Letos (cca 420000) výměna vačky, asi blbě udělaná povrchovka (u 990 vyjímečná vada).
Jinak v poho, zatím řeším origo servisem kvůli servisce kdybych chtěl prodat, ale časem asi budu dělat sám.

Hodně záleží jak je motorka doladěná.
Doporučuju přečíst modbook a obecně diskuze na www.ktmsmt.com
Origo mapa je dost humpolácká, přemapoval jsem na Akra mapu a dal laďáky O2 eliminatory, motor jde líp, má větší použitelný rozsah otáček. Plánuju SW vyřadit druhý klapky a jezdit jenom na ovládaný
Origo plynovej heft má docela brutál vačku, takže je to při malym otevření ucukaný (město), mám G2 heft s jinou vačkou a je to lepší.

http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?t=4946

Naposledy editováno 06.02.2020 12:33:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Tiger 1050 rv2008 Triumph Tiger 1050 Diglet 2 11.5.2024 v 16:18 Diglet
vyfuk tiger sport 1050 Triumph Tiger 1050 kw110 8 26.12.2023 v 11:07 past92
Přídavná světla na motorku má někdo... Triumph Tiger 1050 wall0 1 19.11.2023 v 09:11 Destroyer
dotaz Triumph Tiger 1050 wall0 12 6.11.2023 v 16:54 ja1
Mechanicky tempomat Triumph Tiger 1050 codriver 26 19.10.2023 v 09:59 Krautkopf


TOPlist