Posledni dobou me vic a vic laka neco cestovnejsiho, ale co ma ambice se sem tam vyradit i na silnici.
Zajimalo by me srovnani tehle stroju, ktery jsou si asi zamerenim nejbliz. Zamerne vynechavam Multistradu protoze se mi nelibi
Temata i testy mam precteny, nejvic samozrejme napovi pripadna projizdka, ale stejne tak neni spatny si rict jaky kdo ma s tou kterou zkusenosti a pripadne srovnani
Je mi jasny ze Caponord bude asi trochu dal, ma elektroniku a i nejsilnejsi motor, ale zase je nejtezsi.
Zajima me chovani, podvozek, projev motoru a treba naklady na provoz
Tak pripadne diiiik
1 reakcí na tento příspěvek Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
Tigera má kámoš, přijde mi divný sedlo, sedíš jakoby v motorce, na SMT se dá víc hejbat. Na podvozek Tigera jsem četl trochu kritiku, nastavování prej moc nenastavuje, ale nevim. Byl jako druhá motorka ve výběru po SMT.
Mám dva roky SMT 990 2011, přecházel jsem z VFR750.
SMT je super, točivej dvouvál, nastavitelnej supermoto podvozek, žádný elektronický vychytávky, jenom ABS.
Ročně najedu tak 7-8 tisíc včetně dovolený. Dovolená 2-3 tisíce, zatím vždy v Alpách.
Za mě ideální univerzál.
Motor pro mě tak akorát, jezdim v jednom. Párkrát jsem jel ve dvou, je to znát a tam by výkon už asi trochu chyběl.
Spotřeba při turistice do 7mi litrů, dojezd do hladovýho voka tak 220km.
Jezdím olej 10w60 a mezi výměnama doleju tak litr max 1,5litru, 10w50 bude možná mizet rychlejc.
Podvozek má delší zdvihy, 150mm a 180mm, nastavitelnej. Absolvoval jsem enduro školu a dá se.
Na silnici jezdím měkčí nastavení, schroupne to i český vokresky a trojky, do Alp to vždycky trochu utáhnu.
Mám turistický plexi + nástavec, měřim 189cm a v pohodě. Celkově to dost topí, ve městě tak 50% času jede větrák.
Servis každejch 7000km olej (mě to vychází po sezóně) 14000km ventily.
Jako každá KTM i SMT má svý mouchy, spojková pumpa se vydírá (vyřešeno převložkováním) spojkovej válec může odejít (vyřešeno Oberonem). Letos (cca 420000) výměna vačky, asi blbě udělaná povrchovka (u 990 vyjímečná vada).
Jinak v poho, zatím řeším origo servisem kvůli servisce kdybych chtěl prodat, ale časem asi budu dělat sám.
Hodně záleží jak je motorka doladěná.
Doporučuju přečíst modbook a obecně diskuze na www.ktmsmt.com
Origo mapa je dost humpolácká, přemapoval jsem na Akra mapu a dal laďáky O2 eliminatory, motor jde líp, má větší použitelný rozsah otáček. Plánuju SW vyřadit druhý klapky a jezdit jenom na ovládaný
Origo plynovej heft má docela brutál vačku, takže je to při malym otevření ucukaný (město), mám G2 heft s jinou vačkou a je to lepší.
http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?t=4946
Naposledy editováno 06.02.2020 12:33:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Tiger 1050 rv2008 Triumph Tiger 1050 | Diglet | 2 | 11.5.2024 v 16:18 Diglet |
vyfuk tiger sport 1050 Triumph Tiger 1050 | kw110 | 8 | 26.12.2023 v 11:07 past92 |
Přídavná světla na motorku má někdo... Triumph Tiger 1050 | wall0 | 1 | 19.11.2023 v 09:11 Destroyer |
dotaz Triumph Tiger 1050 | wall0 | 12 | 6.11.2023 v 16:54 ja1 |
Mechanicky tempomat Triumph Tiger 1050 | codriver | 26 | 19.10.2023 v 09:59 Krautkopf |