Téma: Kúpa motorky (Afriky)
30.10.2018 v 20:43
Zdravím, plánujem kúpiť motorku Honda XRV 750 Africa Twin .Poradte mi,kúpiť ju teraz alebo na jar. Ide mi o to,že kedy je lepší výber. Nejde ani tak o cenu ,ale hlavne o to kedy zvyknú byť viac na predaj koncom alebo začiatkom sezóny.Poprípade,či sa oplatí dovoz z Nemecka alebo Talianska.

(reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

Skvělá odpověď, děkuji! 30.10.2018 v 21:31 | Nahoru | #1

Béďa17 píše: Hledej a až se ti bude nějaká zamlouvat,tak ji ber bez ohledu na datum.
A na hloupé příspěvky nereaguj.



souhlas, je rozumný, že to neřešíš jen ohledně " sezóní" ceny. Začni teď, koukej, porovnávej, na zajímavý kousek se dojeď podívat, a pokud bude ok, tak ho vem klidně teď, přes zimu si na něm pěkně v klidu všechno projdeš. Na jaře už začneš být nervózní, pravděpodobnost koupě horšího kusu je větší. Na druhou stranu zákon schválnosti funguje, takže koupíš a za týden se objeví něco lepšího. No ale jak říká můj kamarád, když budu čekat na lepší cenu/ lepší kus, tak si v životě nic nekoupím. S dovozem Ti neporadím, neznám Tvé možnosti, ani jsem z textu nepoznal, jestli si chceš motorku sám přivézt, nebo se ptáš na koupi čerstvě dovezené.
Všeobecně, dovozu od přímého majitele bych se nebál, jinak i Německu jsou "Turečtí" bazaristi....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kúpa motorky (Afriky)

Skvělá odpověď, děkuji! 31.10.2018 v 20:18 | Nahoru | #2
Kanárik> jedna nová vačková hřídel stála tuším něco kolem šesti tisíc Kč a potřebuješ dvě, pro každý válec je jiná. Ale nevím, jestli se ještě dají sehnat nové, protože XRV je už je starý křáp a Honda zase tak moc dlouho díly nedrží. Výhodou je, že pasují mezi všemi ročníky 750, takže od 1990 do 2000 (resp. 2003, kdy byl ukončen prodej), takže sehnat starší takový problém není. Za cenu dvou nových vaček ale seženeš starší motor, kde, při troše štěstí, budeš mít obě vačky v ucházejícím stavu - celá výrobní řada těchto V2 52 st. motorů umírá na klice, nikoliv na hlavě.

Oproti XT-čku budeš spokojený, zejména komfortem, oproti Jawě vyvalený, zejména vším

U motorek z Itálie a Francie si ještě dej pozor na přední světlomety. Některé nemají H4, ale ještě staré "asymetry" 35/35 W, Takže svítí asi jen jako jedna resp. dvě Jawy, a to podle modelového ročníku v zapojení jednoho (90-95) nebo obou (96-00) světel. Překopání na H4 znamená koupit jiné paraboly (v Hondě cca dva a půl tisíce Kč za kus) a dvě relátka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist