globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posouzení barvy svíce
Hoj, chtěl bych vás poprosit o posouzení barvy svíček. Dneska jsem je kontroloval, protože po dokončení laborování s karby byly spíš do běla, takže po nějakých cca 60 km jsem je vytáhl, abych je prohlídl - pro sychr. Měl jsem strach aby to nebylo moc chudé a abych neskončil s dírama v pístech Jinak se to chová normálně, do laufu nestřílí, nic.

Přijdou mi OK, ale vzhledem k mýmu sníženýmu barvocitu bych byl rád, kdyby to omrkl ještě někdo a napsal, co si myslí - jestli pohoda, nebo trochu upravit směs Jde mi v podstatě o posouzení barvy při malém zatížení (plyn do 1/3 a max. 4000 ot. - zabíhám). Předpokládám že na full gas by to bylo OK, tam jsou prostě trysky jak mají být a s jehlou se taky nehýbalo, nastavení směsi je na referenční hodnotu dle příručky - oba karburátory stejně, sesynchronizovány byly. Moto předtím běžela chvilinku na volnoběh, ale vážně jen chvíli, takže si nemyslím, že by to barvu nějak ovlivnilo. I tak jsem ale před focením pro sychr elektrody svíček "setřel" prstem, aby bylo vidět to "trvalé" opálení z provozu.


Levý válec:












Pravý válec:














Předem díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Posouzení barvy svíce

Skvělá odpověď, děkuji! 3.6.2017 v 13:13 | Nahoru | #1
tady mas vsechno!




Posouzení barvy svíce

Skvělá odpověď, děkuji! 3.6.2017 v 13:19 | Nahoru | #2
60 km je docela málo, barva je bezva , pokud to mic neděla nic neřeš

Posouzení barvy svíce

Skvělá odpověď, děkuji! 3.6.2017 v 14:42 | Nahoru | #3
Máš to dobré

1 reakcí na tento příspěvek Posouzení barvy svíce

Skvělá odpověď, děkuji! 7.6.2017 v 10:47 | Nahoru | #4
mne sa zdajú tak viac do tmavšej farby-bohatšej, čo ale zas nesedí s tým, že máš voľnobežný šroub na 1.5ot von, čo je zas dosť chudobná voľnobežná zmes, malo by to byť vidieť, najmä keď jazdíš zábeh a neťaháš za plyn.

Ale čo už, je to takto, zbytočne teoretizovať, tie fotky môžu trošku skreslovať, nestriela ti to, na plyn reaguje dobre, štartuje tiež dobre, na odtiene hnedej/šedej sa vysrať a jazdiť

to, či máš voľnobežnú zmes +- od oka dobre, môžeš celkom ľahko overiť prudkým pridaním plynu na voľnobeh pri zohriatom motore.
Motor musí hneď po pridaní skočiť po otáčkach a keď pustíš plyn, musí hneď padnúť na voľnobežné otáčky a držať, žiadne kolísanie nesmie byť.

Ak po pustení plynu trvá motoru dlhšie, kým otáčky klesnú dole, máš to chudobné - odkrúť šroub o 1/4 - 1/2 otáčky. Takisto, pri chudobnej voľnobežnej zmesi zrejme bude váhať pri pridaní a nepôjde hneď prudko po otáčkach.

Ak po pustení plynu padnú otáčky dole, klesnú pod voľnobežné otáčky a potom sa vrátia na voľnobežné, máš to bohaté, zakrúť šroub o štvrť-pol otáčky a vyskúšaj znova.

Dosť zle sa to takto opisuje textovo, ale snáď sa to dá pochopiť.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf


TOPlist