globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí
Zdravím, tak jsem tu zas

Mám trochu problem se startováním za studena, bez sytiče, ale i s ním, motorka chytne na první brnk, ale hned zdechne... Potom chvilku točí, než znova chytne... Co jsem tady vyčetl, tak jsem zkusil dát sytič jen na 3/4 a né uplně na plno a to docela pomáhá, ale stejně... Předtím mašina chytla na jedno, max dvě otočení.

A ještě se blbě zeptám, tankuju tam na OMV maxx motion 100, má to smysl do takhle staré motorky, r.v. 2001? Nemůže to být taky třeba tím?

Díky

SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2016 v 15:16 | Nahoru | #1
tipuju to na výměnu svíčky předního válce. Měl jsem podobný problém, svíčka byla úplně rezavá . Po výměně problém zmizel. Ale já preventivně vyměnil obě svíčky a zároveň i vzduchový filtr.

(reakce na) SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2016 v 19:44 | Nahoru | #2
VenousekH> Kup dle manuálu Denso. NGK nekupuj, jsou to šmejdy, které jkdyž uleješ, můžeš vyhodit. Densa jsou v pohodě.

(reakce na) SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2016 v 07:20 | Nahoru | #3

BrumlaRT píše:
Já osobně nechávám zahřívat mašinu na místě ( 3 - 5min) po dvě čárečky na displeji teploty oleje za postupného sundávání sytiče . Kdybych to urychlil a sytič předčasně vypnul, tak motor zhasne.



to asi tiež nebude úplne OK. Nechať to 3-5min vrčať, inak to skape, niečo máš pokazené.
VenousekH - tak ako aj vo vedľajšej téme, na štarty majú dosť slušný vplyv aj ventilové vôle. Popri tých sviečkach, filtri a podobne, daj nastaviť ventilové vôle, potom synchronizáciu karbcov, a ďalej bohatosť voľnobežnej zmesi (alebo aj normálnej zmesi ak to máš komu dať).

K tejto téme dodám ešte, že tankovať 100okt do takto starej motorky veľký význam nemá, jedine kvôli tomu, že 100okt obsahuje menej Babišovej biosračky. Ja to robím tak, že v lete jazdím na to, čo je práve na benzinke, hocičo, a na zimné státie ide 100okt, alebo 99okt, kvôli stabilite cez zimu - neviaže na seba vodu ako 95okt (etanol v 95okt viaže vodu)

SV 650 chytne a zdechne, pak chvíli točí

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2016 v 07:47 | Nahoru | #4
Ja bych se ridil tim co pisou v manualu. Kor u starsiho stroje. Pokud mi motorka stoji (mam taky jedno SV650 r.v.01) par hodin na slunci, tak ji startuju bez problemu bez sytice. Kdyz ji rano vytahnu z nevytapene samostatne stojici garaze - uvnitr i venku nejakych 13°C, startuju ji dle manualu Sytic-nastartovat-batoh-helma-rukavice vypnu sytic a jedu. Nestalo se mi ze by pri vypinani sytice zdechla.

Vymenil bych vzduchovy filtr a svicky a pak se uvidi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist