paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Slabý
12.8.2015 v 23:00
Ahoj,

Naposledy editováno 27.09.2015 17:06:32

Slabý

Skvělá odpověď, děkuji! 12.8.2015 v 23:25 | Nahoru | #1
To ze se ventily zaviraji neznamena ze taky tesni dej pist do horni uvrate a dirou od svicky natlakuj valec vzduchem z kompresoru ja na to mam na konci hadice trubicku na kterou sem narazil gumovej ventilek bez vnitrku ....fouka do karbece? Saci ventil to uz nedava....fouka do vyfuku? Vyfukovej ventil ko....fouka do motoru? Pistni krouzky v riti....fouka vsude? Zastrel se je to na go....

3 reakcí na tento příspěvek Slabý

Skvělá odpověď, děkuji! 13.8.2015 v 10:26 | Nahoru | #2
Je to tak dva roky,co jsem tu měl patnáctku na opravu.Přitažena od jiného opraváře.Ten udělal to co ty.Změřil tlaky a zjistil že na předním válci jsou poloviční.Tak udělal výbrus a ejhle,mašina stále nejela.Řekl si 25 za opravu a neopravil to.Majitel to dotáhl ke mně.Já změřil tlaky a přední válec polovic.Tak kouknu do manuálu a zjistím,že na PŘEDNÍM VÁLCI JE DEKOMPRESOR!!!

1 reakcí na tento příspěvek Slabý

Skvělá odpověď, děkuji! 13.8.2015 v 18:35 | Nahoru | #3
Než ten motor "otevřeš" vždycky je dobré do něj nakouknout podle "roskresu" dílů
http://partsdepot.cz...8VN1500-A9%29/53322/
Tady jasně vidíš, že automat.dekompresor mají oba válce...

Jinak při měření komprese jí změř 2x, poprvé "na sucho" a pak stříkni do válce 20ml oleje a měření opakuj, pokud je tlak vyšší napovídá to na problém: píst-kruhy-válec, pokud tlak s olejem výrazně nestoupne, je to spíš problém: ventily-sedla
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist