paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jak funguje zapalko na pitbike
9.2.2015 v 11:34
Mám doma motor z pitbike chtěl bych ho rozchodit ale nemám cdi tak si ho chci zapojit ale potřebuju trochu poradit s tím jak to zapalování funguje jsou tam 2 cívky v magnetu indukční snímač polohy motoru a nad řetězovým kolečkem je njakej snímač zřejmě čidlo neutralu jedna cívka podle mě nabíjí kondenzátor ten je připojen na tyristor a po příchodu impulzu z indukcniho snímače se tyristor otevře a kondenzátor se vybije do indičky ta transformuje napětí a hodí jiskru ale není mi pak jasný k čemu je ta druhá cívka Poradi někdo pitbike loncin 125 docela šrot prostě čínská mrd....ka
tady mám schéma cdi co chci dělat a taky to zapalování co tam jecdi zapalování

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 9.2.2015 v 17:46 | Nahoru | #1
JANGO123> bud v klidu koupil jsem nový kolečko na rozvody a nechtěně mi spadlo z ponku na zem a ulámaly se 4 zuby :D kolečko stálo 250kč :D

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 9.2.2015 v 18:00 | Nahoru | #2
JANGO123> jinak to co jsi přidal na tom eshopu to zapalko tady do příspěvku ....tak to samý mám já a jestli chceš můžu ti poslat postup zapojení jak sem to zapojil já včetně chcípáku...neměl jsem u ničeho žádný kontakty jenom káble podle mě dvě cívky jsou tam na to že to asik vyrábí větší proud ale popravdě nevím ..nechci tady ze sebe dělat machra tohle popravdě nevím ale zapojení jsem schopnej ti kdyžtak nakreslit.

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 9.2.2015 v 20:58 | Nahoru | #3
JANGO123> nebude ti vadit když to bude zítra večer ?
..ale mám to bez těch bílých koncovek prostě že jsem si nacvakal konektory na káblíky a nebo pomocí svorkovnice jsem to zapojil :)

jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 10.2.2015 v 08:18 | Nahoru | #4
Ty jo, já to už nemůžu číst. A to s tím vyráběným větším proudem je taky dobrý.
JANGO123> já ti chtěl pouze říct, že pokud jsi u koupě tohoto motoru byl a jsi svéprávný nebo jsi ho dostal a vzal jsi si ho, tak to bylo jen tvé rozhodnutí a musel jsi vědět, do čeho jdeš. A pokud chceš aby ti poradili lidi, co opravdu znají tyto motory a znají opravdu správné zapojení, tak mi věř, že určitě je "zaujmeš" tím, že hned v úvodu sprostě pohaníš něco, co oni mají také. A pak od nich očekáváš plnohodnotnou radu nebo vysvětlení funkčnosti některých komponentů?
Ale že jsem se dobře hned po ránu pobavil, tak jedna info. Tyto motory se prodávají dosti často s univerzálním zapalováním, kde ta druhá cívka je vlastně světelná a u silničních verzí přes regulátor dobíjí i baterii. A protože se tyto motory používají v opravdu hodně různých strojích, např. v dětských pitbike nebo dětských quadech, kde je třeba i starter právě poháněný tou baterií, tak je to tam na dobíjení dost důležité. Pokud světla nemáš a nebudeš mít, nepoužiješ výstupy z cívky. Nebo můžeš dát i zapalko racing
Thumpstar zapalování

Naposledy editováno 10.02.2015 08:20:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 11.2.2015 v 17:23 | Nahoru | #5
JANGO123> Pane inženýre, jak se pouhým pohledem pozná kvalita použitých materiálů? Já mám tenhle motor v normální motorce na silnici a neměnil bych - jednoduchý, spolehlivý, levný. Na jednom mám najeto 40tkm bez jediné poruchy a ten motor stál 5.000Kč. Ukaž mi jiný stroj s amortizací 0,125Kč na kilometr.

Pokud je motor ve špatném stavu, tak na 97% můžu odstud říct, že za to může péče předchozího majitele. Tyhle motory vyžadují hodně málo, ale to málo se dělat prostě musí - kontrola ventilových vůli, dostatku oleje a jeho včasná výměna. Pokud tomu motoru toto dáš, vydrží neuvěřitelné. Ne nadarmo tenhle motor pohání víc než polovinu všech motorek v Asii.

Jo a vyrábět CDI při jeho ceně do 200Kč fakt nemá vůbec smysl.

jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2015 v 10:21 | Nahoru | #6
největší investice byla klika, převodovka jinak ložiska a drobné věci včetně segrovek a šroubů do 5000 sem se vlezl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2015 v 13:12 | Nahoru | #7
JANGO123> ty jseš vážně eso. Víš není jen FiffiQ, který je spokojený, je nás hodně, jen nemáme potřebu si tady tahat triko. Já mám na svém motoru tohoto typu také mnoho desítek tisíc kilometrů najetých bez nějakých závad. Mně se moc líbí, jak každý čínoodpůrce začne srovnávat s jakýmisi kloudnými motory. Je úsměvné chtít srovnat motor za 5 tis s motorem např. za 35 tis. Ten rozdíl přece MUSÍ být znatelný a kdo by tvrdil opak, tak není soudný. Ono je jednodušší neustále urážet a hanět. Já těchto motorů měl rozebraných do šroubku nespočetně, jezdíme na nich motokrosové závody, já ho mám v silniční motorce a jezdím a jezdím a jezdím. Ale že bych tady haněl jiné motory - třeba z Babety, a mám s nima také dost zkušeností. A něco ti řeknu, pokud je někdo prase a nedá motoru základní údržbu, tak ať se nediví, že je z toho motoru popraskanej šrot. A o tom bych mohl napsat román a netýkal by se jen majitelů čínských motorek. Víš, pokud tě tyto motory nezajímají, tak se v nich nehrabej a neopravuj je!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 15.2.2015 v 10:19 | Nahoru | #8
JANGO123> I když jsem to pár let studoval (strojařina), netroufal bych si vynášet takové soudy od stolu. Měl jsem materiály z tohohle motoru párkrát i pod mikroskopem a můžu ti spolehlivě říct, že bloky motorů jsou ze standardního slitinového hliníku normální kvality. Stejně tak ozubená kola, hřídele - nic není poddimenzované, ani vyrobené z přetavených hřebíků. Je to prostě úplný standard za ty prachy co to stojí.
To, že praskne blok když s ním jebneš o zem nebo o šutr divné fakt není a udělal by to i motor za 50tkč. Zbytek je způsoben již vzpomínanou zanedbanou údržbou ...
Zaměnitelnost dílů u mě byla zatím 100%. Dělal jsem jenom po těch 40tkm výměnu pístní sady a všechno sedělo jak má, těsní to a funguje. To bude zase trochu o schopnostech a to zaprvé objednat správný díl (ty motory nejsou všechny stejné) a správně ho namontovat.
Pokud by tě to zajímalo blíž, tak v sekci cestopisy jsou dva moje texty. V jednom je moje sólo jízda jižní evropou (např 700km/den s tímto motorem) a druhý bylo Rumunsko, kde nás s těmito motory bylo 8, po ose a žádný problém nebyl.
Srovnávat spolehlivost strojů ze zcela jiné cenové hladiny je fakt blbost. Já si prostě na tom trvám, že tenhle motor je hodně muziky za málo peněz.

(reakce na) jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 16.2.2015 v 20:29 | Nahoru | #9
JANGO123> Ty asi neumíš číst ... psal jsem, že s pitbike jezdíme normálně závody a oba moji kluci tomu fakt dávají čočku a budeš se divit, tak za celou sezonu jsem řešil jeden prasklý drát v zadním kole a jedno ložisko v kyvce
Zeptej se těch jezdců na roštu fotky zévodů pitbike sezony 2014

1 reakcí na tento příspěvek jak funguje zapalko na pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 17.2.2015 v 10:06 | Nahoru | #10
bratr tomu taky dává pokouřit až se vylámaly 4 zuby na rozvodech :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist