tady mám schéma cdi co chci dělat a taky to zapalování co tam jecdi zapalování
JANGO123> já ti chtěl pouze říct, že pokud jsi u koupě tohoto motoru byl a jsi svéprávný nebo jsi ho dostal a vzal jsi si ho, tak to bylo jen tvé rozhodnutí a musel jsi vědět, do čeho jdeš. A pokud chceš aby ti poradili lidi, co opravdu znají tyto motory a znají opravdu správné zapojení, tak mi věř, že určitě je "zaujmeš" tím, že hned v úvodu sprostě pohaníš něco, co oni mají také. A pak od nich očekáváš plnohodnotnou radu nebo vysvětlení funkčnosti některých komponentů?
Ale že jsem se dobře hned po ránu pobavil, tak jedna info. Tyto motory se prodávají dosti často s univerzálním zapalováním, kde ta druhá cívka je vlastně světelná a u silničních verzí přes regulátor dobíjí i baterii. A protože se tyto motory používají v opravdu hodně různých strojích, např. v dětských pitbike nebo dětských quadech, kde je třeba i starter právě poháněný tou baterií, tak je to tam na dobíjení dost důležité. Pokud světla nemáš a nebudeš mít, nepoužiješ výstupy z cívky. Nebo můžeš dát i zapalko racing
Thumpstar zapalování
Naposledy editováno 10.02.2015 08:20:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike
Pokud je motor ve špatném stavu, tak na 97% můžu odstud říct, že za to může péče předchozího majitele. Tyhle motory vyžadují hodně málo, ale to málo se dělat prostě musí - kontrola ventilových vůli, dostatku oleje a jeho včasná výměna. Pokud tomu motoru toto dáš, vydrží neuvěřitelné. Ne nadarmo tenhle motor pohání víc než polovinu všech motorek v Asii.
Jo a vyrábět CDI při jeho ceně do 200Kč fakt nemá vůbec smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak funguje zapalko na pitbike
To, že praskne blok když s ním jebneš o zem nebo o šutr divné fakt není a udělal by to i motor za 50tkč. Zbytek je způsoben již vzpomínanou zanedbanou údržbou ...
Zaměnitelnost dílů u mě byla zatím 100%. Dělal jsem jenom po těch 40tkm výměnu pístní sady a všechno sedělo jak má, těsní to a funguje. To bude zase trochu o schopnostech a to zaprvé objednat správný díl (ty motory nejsou všechny stejné) a správně ho namontovat.
Pokud by tě to zajímalo blíž, tak v sekci cestopisy jsou dva moje texty. V jednom je moje sólo jízda jižní evropou (např 700km/den s tímto motorem) a druhý bylo Rumunsko, kde nás s těmito motory bylo 8, po ose a žádný problém nebyl.
Srovnávat spolehlivost strojů ze zcela jiné cenové hladiny je fakt blbost. Já si prostě na tom trvám, že tenhle motor je hodně muziky za málo peněz.
Zeptej se těch jezdců na roštu fotky zévodů pitbike sezony 2014