Nejlepší byl kluk, kterej mi vyprávěl, že vždycke když chtěl jít jezdit, musel si jet nejdřív koupit nový svíce
Tak si to dobře promysli, ať se ti ze snu nestane noční můra....
...tenkrat sem byl ridic kamionu s hutnou vejplatou,, tak sem si mohl tuto drahou kundu vydrzovat..
..v dnesni dobe bych tuto motorku doporucil pouze fajnsmekroj nebo nejvetsimu nepriteloj....
Jinak to SXVčko jede ve špičce trochu líp a myslím, že i točí o něco víc, než SM 510 R, takže to mělo lepší top speed, ale do cca. 160ti jsme na tom byli stejně. Ale je pravda, že já měl +3 zuby na rozetě a on sérii, takže ve výsledku by asi Aprilka jela trochu líp, ale žádný super rozdíl to nebude. Trochu mě ale překvapila ta přední brzda. Myslím, že Aprilka tam má v sérii Maguru a ta po pár tvrdších brzdách zvadla rychleji, než Brembo na Husce. Ale možná by pomohla jen lepší kapalina.
Pro mě osobně to byl v té době motard s nejlepším designem, ale v sérii asi s nejhorším zvukem. Se sériovým laufem je ten zvuk takový nedůstojný, pro motarda, na to si kámoš po KTM taky stěžoval.
Poslední věc co mě napadá je, že je to stříkačka (pro mě rozhodně benefit), ale co si pamatuji, tak třeba Ryan Moore si na to stěžoval (a pak jí kvůli tomu i prodal), protože mu to při circle wheelie chcípalo a nebyl schopen to ani s technikama v Aprilii naladit.