globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poraďte - Jaký stojany?
7.11.2014 v 12:24
Ahoj, prosím poraďte.
Chci si pořídit na zimu stojan pod přední i zadní kolo. Mám rolny vepředu i vzadu, chtěla bych to zvedat přes ně a ne přes krk nebo vidle. Rozhodla jsem se koupit dva zadní, rolnový, že v tom není rozdíl ve vejšce, jen snad v šířce, ale pak mě napadlo, že se radši zeptám, abych neoupila nějakou kravinu co budu pracně vracet. Všichni známí mají centrály nebo jen zadní a nikdo mi nic neporadil.
Nikde jsem to ve fóru nenašla, ani na webu (možná jsem neschopná) a opravdu mě to zajímá, ale je mi jasný, že dostanu vynadáno za OT. Přesto Dík za použitelné odpovědi.

Poraďte - Jaký stojany?

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2014 v 12:45 | Nahoru | #1
Mám doma starší model těchhle a během úprav na tom motka stála i tři měsíce durch bez náznaku únavy, jediný co poměrně brzo odešlo, jsou gumy na těch ploškách u kyvky, což je celkem banalita. Tenhle novej model má větší vzpěry a dál od ohybu, nebál bych se toho...

Naposledy editováno 07.11.2014 12:50:02

Poraďte - Jaký stojany?

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2014 v 22:16 | Nahoru | #2
Ahoj, mozna spatne koukam na Tva profilova fota, ale musel jsem mrknout, bo me zarazil dotaz na zvednuti motorky na predni rolny.
Rolny jsou vzdy vzadu a stojany se proto delaji na zadek na rolny dva typy / bud typ, kdy si stojan stahnes silou na dany rozmer, nebo s posuvnymi nastavci, kde nastavis siri nastavcu, aniz bys musela silou stahnout, nebo roztahnout stojan (staci pouze jednou na prvni nastaveni).
Na predek se delaji dva-tri typy (treti je spise na servis a zavodni ucely) typy. Tedy tzv. špice, kdy se stojan (uzsi, jak zadni stojan) uchyti do spodku trubek-tlumicu a druhy je v pripade radialnich trmenu, kdy se uchyti pod "drzak" trmenu. Tam se delaji dva typy / kolebka a nebo pevne uchyceni. Treti zminovana varianta je predni stojan do krku, kdy uchytis stojan do krku rizeni.

No a cele to jsem psal proto, ze dle fotek mas na Triumphu (pokud dotaz byl smerovan pro stojany na nej) "slidery" padove.. tedy ochranu vidlic v pripade padu, kdy nepodres spodni cast vidlic. Nicmen prumer slideru je tak velky, ze je do "ocka" stojanu nedas a navic, ani stabilne neuchytis. Vetsinou jsou slidery spojeny tyckou skrze osu, ale ta vzhledem ke sve "tloustce" vahu nemuze udrzet. Horsi varianta slideru (ale i pres tmava fota je videt, ze nemas) je, kdyz mas ochranne slidery (misky), kdy se stahuji valecky (hlinikove), tam by Ti moto "hapal" hodne rychle

Pokud se nepletu a v pripade dotazu sem hodim nejaka fota a konkretnejsi priklady.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist