paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Po zahřátí nenastartuju, musím roztlačit
zdar borci...hledal jsem ve všech podobných tématech, ale můj konkrétní problém jsem neobjevil. Takže: první start se sytičem pohoda, hned naskočí, otáčky jak má být...vyrazím na projížďku, ujedu cca 50 km (to ale nebude rozhodující) a pak třeba jdu tankovat nebo jen tak dávám pauzu a baterka točí, jakoby byla vybitá a samozřejmě už nenaskočí. První pokus docela snaha, druhý, třetí už vůbec, ani se to nehne. Musím nakonec roztlačit a pak jedu dál :-/ Chlapi poraďte, kde by mohla být ta past. PO ZAHŘÁTÍ MOTORU PROSTĚ UŽ NENASTARUJU!!! (

Díky všem za reakce!

Po zahřátí nenastartuju, musím roztlačit

Skvělá odpověď, děkuji! 11.10.2014 v 16:39 | Nahoru | #1
Měření třífázového magneta
Měření zkratového regulátoru

U Hondy je prakticky vždy vadný regulátor a může být vadný i tím způsobem, že po té, co se ohřeje (regulátor, ne motor!), přestane dobíjet, zatímco za studena dobíjí ještě správně (trpívají na to regulátory DUCATI, použité třeba ne některých XL125V). Měř napětí na baterce pro zapnutém starteru, když klesne pod 11V, je baterka vybitá, nebo už vadná. Pak ještě změř napětí na baterce při běžícím ohřátém motoru (ideálně těsně po jízdě, mít eventuelně po ruce druhý klíč pro odemčení sedla, aniž bys musel zhasínat motor) a když při zapnutých světlech a cca 5000RPM nepřesáhne 13V, je dobíjení vadné a je třeba proměřit magneto (alternátor) a regler dle odkazů. Když za studena bude motorka dobíjet dobře (na baterce za běhu motoru cca 14V), je tím spíš vadný regler.
Originál nesháněj a namontuj VAPE A-R91, nebo A-R106. Jsou levnější, jak originál, česká výroba a navíc spolehlivé.

Po zahřátí nenastartuju, musím roztlačit

Skvělá odpověď, děkuji! 11.10.2014 v 18:24 | Nahoru | #2
Regulator. Mel jsem to same u Cebra. Nekam jsem prijel a sotva se na starter prevalila. Po vymene reglecu zadny problem.

1 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí nenastartuju, musím roztlačit

Skvělá odpověď, děkuji! 11.10.2014 v 19:35 | Nahoru | #3
Regulátor Riešil som to na Hornete vlani, teplá nenatočila, ale ak som počkal hodinku-dve, baterka sa zázračne zregenerovala a už som natočil. Vyskúšaj (ak nemáš možnosť merania) vypnúť hlavné svetlo a prejsť tých 10-20 km len na parkovačku. Odstav niekde na kopčeku (pre istotu), a zaručene naštartuješ. J.M.K. má pravdu, kvalitný regulátor od Hondy neexistuje, takže Vape, Ignitech... Cca 100 E, originál Honda asi 2x toľko. Ja som kúpil jazdený od Hondy za 50E, ale nejazdím s dobrým pocitom. Kontrolka dobíjania mi chýba...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet Cula2 2 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75


TOPlist