paolo_novy Přidat reklamu

Téma: postava a tato motorka..
Na příští sezonu bych rád dvoustopu a zamlouvá se mi tento typ, jen si nejsem jistý zda při 170 cm/79 kg by to bylo ok...Případně jaké enduro na mou postavu by bylo eventuálně vhodné či vhodnější... ? Nechci kupovat funglovku, ale taky né úplný šrot.... S Triumphem máte jaké zkušenosti a co je tam např. poddimenzováno apod....? Všem předem díky za rekace!

Naposledy editováno 18.08.2014 23:13:12

1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 18.8.2014 v 23:34 | Nahoru | #1
Ohledně toho, jak na tom budeš vypadat vyzkoušet TOTO

(reakce na) postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 08:42 | Nahoru | #2

Ynhoj píše: milanek81> přímo do terénu neuvažuji, spíše aby to občas třeba zvládlo šotolinu, výjmečně polňačku ala cestu Venci Konopníka do Volyně a taky na dojíždění do práce, už se mi nechce příští léto sedět v autokleci. Předpokládám i nějaké delší výlety....

Kup si zmíněnou TDM 900. Je o dost lehčí, trochu nižší, má výrazně nižší spotřebu a na polní cestu (s ohledem na gumy) s ní můžeš. Dá ce celkem pěkně doladit. Viz TDM na mojí cestě Rumunskem - lehké offroady













Naposledy editováno 19.08.2014 08:43:42

postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 08:55 | Nahoru | #3
obe jsou to prijatelny alternativy - tdm je lehci obratnejsi a uspornejsi (ale zase ne o moc ) a hlavne nemá evropskou elektriku navíc jdou koupit za 70 uz pekny kousky coz u tygra pujde ztuha - tygr ma vetsi koule , paradni motor a lepsi zdvihy a vepředu aspoň to 19" na silnici jsou na tom obe dobře sotolinku zvlada ale lip tygr - jinak o tom kdo kam vyjede je to spis o pilotovi - před mesicem jsem na horaku potkal na cerveny turisticky stezce stat v krpalu na korenech GPZku s lízátkem pod motorem a jedno KLE stalo o pul kilometru niz - majitele nikde nevidet tak nevim jeslti to byla soutěž ve vyjezdu

postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 09:07 | Nahoru | #4
Zdar, mám čerstvě tigra 900 (karburátor), předtím jsem z endur měl DR650 a TA600. Motor je supr, velikostně je o něco větší než TA600, sedlo je tuším cca 870mm. Pro mne je akorát měřím 177cm, i naloženej dá off, ale v těžším offu a blátě být menší tak nevím... Jinak to vyšší těžiště je trochu znát, ale žádný drámo. Průměrná spotřeba na cestě do býv. Jugoslávie (cca 3tis km) 4,5L - měl jsem o něco nižší než šestkový naháče. Ve dvou s bagáží taky pohoda i ten off se dá jen se mladá musí pořádně držet Myslím, že ta 955 je minimálně o dva kroky dál a jestli jde dát sedlo níž, tak snad v poho došlápneš.
Jen na ten začátek...?

postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 11:41 | Nahoru | #5
Jinak mám 885i, přechodovej model, ale krome objemu motoru identicky s 955i. Koupil jsem za super cenu 3/4 roku zpatky v zime. Ted jsou ty ceny dost prepaleny a je jich malo, tak si bejt tebou mozna pockam po sezone nebo mrknu co se da sehnat na mobile.de. Kdyz jsem vybiral ja, nejdrazsi 955i byly kolem 70-80 tis. Moje ma najeto 80 tis km a motor porad super, spotreba oleje nemeritelna. Docela blbe se schani neoriginalni nahr. dily, tech motorek prece jen moc neni. S originalnima dilama problem asi nebude, z prazskyho zastoupeni Triumphu reagovali okamzite, a dily by byly do nekolika dni. Shanel jsem lozisko do zadniho kola a spojkove lanko - spotrebaky vzhledem k najetym km, nic zasadniho se na motorce nepodelalo a podle for na internetu jsou to drzaky. Vadi mi blbej pristup napr k svetlum a vzduchovymu filtru, celkove je to na muj vkus zbytecne moc oplastovany, nijak zazracne moc to nesviti a ukazatel paliva je tam spis pro paradu, pro jistotu vozim porad v kufru pul litru benzinu jako rezervu. Bezvadnej je motor a podvozek, ta 955 pojede jeste lip, spotreba se pohybuje do 5ti litru, na delsi ceste do 120km/h se da jet i kolem 4. Na to jak je motorka tezka, tak se vyborne ovlada, nezalezi na kvalite silnice, svezes se na tom vyborne v podstate vsude..

(reakce na) postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 11:42 | Nahoru | #6

Ynhoj píše: Určitě nepojedu pro stroj rovnou bez vyzkoušení....To by byla sebevražda...Není to auto...Pokud mi nedoporučuješ toto enduro, tak jakou vhodnou volbu by jsi viděl ty...?


je to hodně individuální, třeba to TDM, ale možná fakt nebudeš mít problém ani s tím Tigrem, jen mi to přijde jako nic moc volba na začátek. Ale určitě si pořiď padací rám

postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 19:59 | Nahoru | #7
Ynhoj> Předchozí majitel mojí 885i byl asi stejné postavy jako ty a neměl problém. Já mám o deset čísel víc a sem tam mě ta váha&výška potrápí. Nicméně jak tu zaznělo, je to o cviku. Možná by se dalo snížit sedlo, nebo podvozek, ale myslím, že je škoda přijít o vysoký zdvih.

Problémy moc nejsou, snad jen nekašlat na ventilové vůle(běžně kontrola po zhruba 30000km, ale mnoho majitelů doporučuje spíš 20000km), u 955i občas problém s regulátorem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 4 6.6.2024 v 19:49 PETARDAK
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam


TOPlist