Netankujete tam někdo? dík
Udělal jsem ale 2 věci a nevím která pomohla.
1. Odkalil jsem karburátor!!!
2. hadička od kohoutu ke karburátoru byla trochu skříplá. Natlačil jsem ji víc na karburátor, tím se zvětšil úhel zakřivení hadičky.
A bylo!
Prostě jsem jezdil v terénu a nic! Dokud jsem furt vrkal plynem a jezdil na nízké otáčky, tak bez problému.
Potom jsem vyjel na silnici a jak jsem jel rychleji v konstantních otáčkách, tak motorka najednou začala pocukávat, poprskávat až úplně chcípla.
Zastavil jsem, vyndal kvalt, cvrnkl na startér a šla! A za pár km znovu to samé. A pořád se to zhoršovalo až jsem ujel do chcípnutí už jen několik desítek metrů. Déle se dalo jet, když jsem jel na velice nízké otáčky.
Věřím že odkalení karburátorů pomůže.
U LC4 to bylo snadné. Bez rozebírání čehokoliv jsem jen vyšrouboval ten nejspodnější šroub, nechal vytéct vše z karburátoru, zašrouboval šroub a vše bylo OK.
Schválně to tady rozepisuji jako poučení pro ostatní z podobným problémem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) robinoil Písek, problém?
SuperEnduro považuji za jednu z nejlepších motorek vůbec