paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vtx1800 pri jizde obcas cuka dopredu a dozadu
Cau.
Mam vtx1800R, 2005. Kdyz jedu cca 50kmh na trojku, obcas se mi zda, jako by poskakovala dopredu a dozadu, jako kdyz jedu pres retardery. Uberu nebo pridam plyn, zmizi to, a pak se vratim na puvodni otacky a zase. Take to citim pri ctverce cca v 60 kmh. Cim to muze byt? Mam ji teprve kratce, predtim jsem cruisera nemel, tak to nemam s cim srovnat. Neradim treba moc pri nizkych otackach? Po meste 40-60 kmh jezdim temer furt na trojku, nad cca 60kmh na ctverku, petku kolem stovky. Otackomer nema. Nepomohlo by ji vic vytacet? Neni ale blbost jezdit po meste na dvojku?

Diky
Petr

vtx1800 pri jizde obcas cuka dopredu a dozadu

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2014 v 07:36 | Nahoru | #1
Normální to neni. V otáčkách to nebude, pokud nepřidáš prudce plyn, tak se dá jet už od 15set otáček. Může to dělat jedině že by byl motor studenej. Tenhle hovadskej motor se dlouho ohřívá - mám dodělanej měřák teploty oleje i vody, a zatímco voda je vcelku v pohodě po cca 5 km, tak olej se ohřívá klidně 10-15 km v tomhle počasí! Do tý doby má motor tendenci jít nepravidelně, takže ho držim ve středních otáčkách a pomalejší jízdou ho zahřívám. Ale mám KN filtr a otevřený laufy Cobra, zatim bez Commanderu a je fakt, že po týhle úpravě mi přijde, že je to při studeným motoru ucukanější než při origo - ale tam mi to cukávalo taky. Po montáži teploměrů sem byl překvapenej, jak dlouho trvá, než se olej prohřeje. Při nějakých 4 stupních nad nulou, nebo za deště, se normální kochací jízdou ani pořádně neprohřeje, zůstane něco kolem 40 C, provozní je 60-70 C. Přijde mi, že i když je VTXko vodník, tak díky tomu mohutnýmu žebrování na válcích funguje částečně jak vzducháč a ty žebra dokážou chlazení hodně pomáhat. I ten chladič je vzhledem k motoru hodně mrňavej a přitom jen hodně málokdy se mi sepne ventilátor.

Jestli jí máš teprv krátce - předpokládám že ojetinu - tak bych začal klasikou. Zkontrolovat vzduchovej filtr a svíčky. Pokud budeš měnit svíčky, tak mám dobrou zkušenost s Briskama DR15YP-1, hlavně stojí 1/4 co NGKčka a fungujou 100%. Svíčky snadno vyměníš sám, jsou 4, pod těma deklama co k nim vedou zapalovací kabely, měnit na studeným motoru, novou svíčku máznout na závitu měděnou vazelínou a dotáhnout momenťákem dle návodu u svíčky - hlavně nepřetáhnout!! Vzducháč používám KNko a přijde mi, že to jede líp než s origo papírákem. Když to nepomůže tak teprv pátrat dál. Jinak u ojetiny je dobrý vyměnit ještě náplně - brzdovku - i u spojky, olej, zkontrolovat ventily a časem i olej ve vidlích.
Hodně zdaru!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 radekigi 1 6.4.2024 v 09:05 kokoška.
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 ferabill 18 5.4.2024 v 16:22 Obdélník
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 1Bandit 4 23.11.2023 v 19:46 1Bandit
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 Kritix 22 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 Longorn 2 5.9.2023 v 20:20 padr


TOPlist