nedávno jsem zde řešil problém o vypadávání kvaltu u fichtla. Motor rozpůlenej nasázel sem tam rovnou nový ložiska, futra, - pružina automatu byla OK, kolečka nejsou omletý. koupil sem i novou vidličku která jezdí po tyčce ale když s tyčkou kývu má menší vůli tak si ji nechám vytočit na soustruhu a poté bych potřeboval zvýšit její tvrdost (zakalit). Jak je nejlepší po domácku zakalit ohřát do červena na vysokou teplotu a poté schladit ve vodě-oleji ? Díky za rady.
Další věc je, že originál bude zřejmě kalený pouze povrchově, pokud to prokalíš celé, tak to i po poupuštění bude pravděpodobně dost křehké.
Vůbec už nemluvím o tom, že vlivem tepelného zpracování dochází k změně rozměrů a je potřeba to přebrousit.
Odpověď: jestli je to koupitelný tak na to kašlat a koupit a nebo to nechat vyrobit někde ve fabrice z odpovídajícího materiálu.
Naposledy editováno 29.01.2014 17:24:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
pincek netáhne na trojku Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/21 Pionýr, Ja... | dom_burda | 13 | 12.3.2024 v 19:51 kasssy |
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... | vrbkys | 11 | 7.9.2023 v 15:10 Jenik789 |
Jawa 550 technický průkaz zrušený Jawa 50/550 Pionýr | a1a2a31 | 10 | 12.5.2023 v 09:48 CRF1000 |
Praskání světel jawa 50/550 Jawa 50/550 Pionýr | stepanem | 7 | 16.12.2021 v 20:39 Kohlstein |
Jakou motorku Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, TMEC Betka, Jawa 50/... | Makos06 | 6 | 11.10.2021 v 10:49 puffybodie |