globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Léto rumunsko 2014
21.11.2013 v 22:18
Zdravím chtěl bych se poradit s lidma co už jeli na mašině i nějak dál než jen po ČR chtěl bych jet do Rumunska je to podle googlu přes 1300KM a 14 hodin cesty nejmíň nemám s cestováním žádnou zkušenost tak každá rada od vás bude dobrá..Kdyby někdo z vás byl přímo tam tak by bylo uplně nejlíp.. :) díky moc UO (P.S. mám Dragstar 650)

Skvělá odpověď, děkuji! 22.11.2013 v 08:18 | Nahoru | #1
prvni den jsme vyrazili z cr. po dalnici to vzali na balaton.tam zakempili,aby jsme se vykoupali, dalsi den prejezd do rumunska.kus za hranicema. projeli fagaras.hory.pak na sever k Ukrajině. a pak cca směr domu.takhle je to v kostce. meli jsme i relaxacni dny a ne jen porad jizda.takze pohoda.za 10 dnu jsme to projeli a ja najel celkem 3300km. jinak pokud nemusis vyhybej se pohranici,jsou tam cesty fakt tak na enduro. jinak jsem s asfaltem nemel problem...

Seikos: ja byl letos na zx9 v dvou a pohodicka (az teda na jednu silnici kde byla cedule "120km nerovnosti na vozovce" ona to byla oranice...byla to cesta pobliz Biczazu. totalni humus

Skvělá odpověď, děkuji! 22.11.2013 v 13:47 | Nahoru | #2
Zdar stav se pokecáme máš to kousek
2014 se tam zase vracíme

Skvělá odpověď, děkuji! 23.11.2013 v 10:50 | Nahoru | #3
Čau do Rumunska jezdím asi 10 let kdyby jsi potřeboval tak ti spracuji itinerář včetně spaní
a nebo záleží na terminu a svezl bych se stebou záleží na terminu Jinak vubec se toho neboj KKolikrát je to lebší než tady u Nás dobrá cesta je Poprad, Košice Liznout nudné Maďarsko pak Satu Mare na Bicazsky prusmik ,potom Faragaš , Brašov , a Vzit to středním Rumunckem na Banát. Zádny nasily Penziony za 500 za pokoj kempy za babku a policajti uš nesmí brát peníze tak že vypisují jenom papirky a kreditkou zapatiš všude mimo ubytováni a restauraci.